[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:08

Pfff, ben nog moe, heb wat beginnende spierpijn, heb gisteren van 4 voorvoeten de steunsels ingekort en netjes rond geveildKoot en Mira waren zo ontspannen dat ik geregeld 500 of 600 kilo op mijn rug had hangen.
Vandaag gewone tijd begonnen met werken i.p.v. 13.45 uur. Er is geen avondonderwijs vanwege de Sint. Wel leuk dat we om 15.30 uur al wegmogen. Zo hep ieder nadeel zuh voordeel.

Gisteravond heb ik weer eens naar Tinks wat zitten kijken op MP en Speurders. Toen ik laatst bij de Tinkerboerderij ging kijken, stond daar een 9 jarige merrie die daar pas 2 dagen was. Het was de enige waar ik een gevoel bij kreeg, maar Robin wilde haar zelf houden. Met het doornemen van de advertenties kwam ik mijn eigen foto van die merrie tegen (Robin had mijn toestemming om mijn foto's te gebruiken hoor ) en even was ik heel blij dat ik niet de mogelijkheid heb om meer dan 2 paarden te hebben. Tinks zijn verslavend, dat merk ik al.

Knollehollen

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:43

Chubby schreef:
Heb vannacht erg weinig geslapen. Vreemd bed en een snurker als bedgenoot. Voel me brak.

Zo zo Chub, real life is coming back?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:53

Naaah, heb ook wel een echt leven zonder man hoor...

Woog afgelopen vrijdag (is weegdag voor mij) trouwens 74,5!

Keevagirl, ben ontzettend druk met vanalles en nogwat. Werk, paard, kerel, hond, vrienden... Dan schiet er weinig over voor hier, jammer genoeg.

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:02

Geeft niet Chub, als we maar weten dat het goed met je gaat (en dat gaat het volgens mij wel ). Lekker van genieten joh, heerlijk toch die vlinders !!!

FjordKootje, heb ik ook hoor. Ik speur ook alle sites af naar leuke tinks, terwijl we er toch echt geen bij kunnen gebruiken (zelfs het veulen wat straks komt, moet uiteindlelijk weer weg ). Er staan soms zo'n ontzettend leukerds te koop, als m'n portemonnee nou iets voller was (en m'n wei iets groter, en m'n leven iets minder druk ).
Ach, ik ben gewoon al een ontzettend gelukkig mens met 2 prachtige stinkers !

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:27

chubby, heeft ie je gister flink uitgewoond? oeh wat zul jij een spierpijn hebben zeg!

FK, erg he die mooie tinks die je idd soms ziet. ik wens elke maand de staatsloterij te winnen en dan wil ik een heeeeele grote tinkerranch... woehahaha Dream on babe!

flet, lekker dat het buitenrijden goed ging, en al 200 dagen wat gaat dat snel man!!

indezz ook een blokje te toeren geweest, hier lijkt het nu iets op te klaren dus miss. kunnen wij ook nog ff gaan straks.

nou cin, je krijgt dus waar je om vraagt is dat niet mooi? maar jullie hebben haar iig weer rustig gekregen dus.

zo jorieke is geweest, al gezegd dat ze gam niet met zo'n boze smoel moet tekenen want ja alle aandacht is voor hem natuurlijk en dat mag niet gedeeld worden met lutske... *zucht*

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:29

De portemonnee is het probleem voorlopig niet, aanschaf is iets eenmaligs, maar de tijd en de maandelijkse kosten voor stalling ... Kijk, zou ik ergens een stukkie land hebben, dan zou het veel makkelijker zijn. Best goed dat ik dat niet heb, is toch een vorm van zelfbescherming. Dit is die merrie d'r lieve smoeltje (Puzzeltje, wat was ook al weer haar naam?)
Afbeelding

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:40

O ik kijk ook altijd op marktplaats, dan alleen de foto's. Erg leuk!
Hahah Pellie, ja ze werd weer rustig gelukkig want andere bewoners waren erg bang, en mijn collega die slaapdienst had is helemaal geen held.
Zo weer werken en dan 3 daagjes vrij!

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:59

Wat een lieve oogjes heeft ze FK ! Kan me voorstellen dat je hiervoor viel.
Ach, die droom van dat kleinschalige tinkerstoeterijtje hebben we allemaal wel, denk ik .... ikke wel in ieder geval

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:06

Laat mij maar genieten van mijn ene Tinkerdame. Later nog een Tinkerbeebie erbij, en ik is happy genoeg. Voorlopig droom ik van andere dingen

Pellie, jij maakt er weer iets ranzigs van!

Heb trouwens wel spierpijn, maar ligt (denk ik toch) aan het feit dat mijn beugels een gaatje te lang waren toen ik gisteren met m'n nieuwe zadel ging rijden...

Hij was verlegen net in de kantine Durfde me nauwelijks aan te kijken... Is natuurlijk ook best lastig werken als je bloed ergens anders verzameld

Ik ga een blikje Red Bull opentrekken. Hopen dat dat helpt. vanmiddag nog 2 vergaderingen te notuleren

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:09

oohh oh sorry... ik wil je niet van je roze wolk afhalen!!
maar als hij nu verlegen is... oei oei, ik wil niet weten wat jullie allemaal uitgespookt hebben

ander zadel... had je die van wendy overgenomen? ja toch? wat voor een was het ook alweer?
maar het maakt idd veel uit, de lengte van je riemen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:23

Ik hang niet de eerste x dat ik met iemand 'slaap' in de gordijnen ofzo hoor Ben altijd heel braaf meisje...

Heb van Wendy inderdaad de Kentaur overgenomen. Die is afgelopen week opnieuw gevuld (iets lager aan de voorkant, iets verbreed aan de achterkant). Nieuwe spulletjes voor gekocht (singel, beugelriemen, beugels, gesphoesjes). Dus was gisteren helemaal in m'n sas ermee. Wilde fanatiek rijden, maar Chub had weer zo'n etterbui. Dat wordt wat volgende week met de wedstrijd (not).

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:30

oooh ook een wedstrijd volgende week, spannend!!
leuk joh, dat je dit zadel kunt gebruiken!!

niet in de gordijnen... waar dan wel in?

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:33

spierpijn van het zadel, oké.....

HiHi!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:34

Hij heeft toevallig een heel gave lamp hangen in de slaapkamer. Maar die hangt net te laag boven het bed. Stoot je heerlijk je harses aan

En verder

Ben heel blij met het zadel, het rijdt echt heerlijk! Op die spierpijn na dan....

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:44

yarka schreef:
HiHi!

En dat geloof jij?

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:53

Chubby schreef:
Hij was verlegen net in de kantine Durfde me nauwelijks aan te kijken... Is natuurlijk ook best lastig werken als je bloed ergens anders verzameld

Tja, hier schoot ik nou weer héél hard van in de lach ... of heb ik dat alleen ? Nouja, a dirty mind is a joy forever zullen we maar zeggen ...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:00

Hahaha... Had ook wel meer respons hierop verwacht eigenlijk! Met al die dirty minds die hier zitten

Baas is net vertrokken... Ben nu all alone in dit gedeelte van het pand... Zal ik 'm eens mailen

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:20

Chubby schreef:
Hahaha... Had ook wel meer respons hierop verwacht eigenlijk! Met al die dirty minds die hier zitten

Baas is net vertrokken... Ben nu all alone in dit gedeelte van het pand... Zal ik 'm eens mailen

Krijg nu gelijk een beeld voor me van een donker kopieerhok

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:27

Niks donker kopierhok... Gewoon comfortabel bureau

Jullie zitten me uit te dagen om veel te veel op i-net te posten

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:37

Het is dan ook wel een real soap hoor Chub.
Elke keer weer genieten met die verhalen van jouw en dan zijn we benieuwd hoe het verder gaat

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:38

Chubby schreef:

Hij heeft toevallig een heel gave lamp hangen in de slaapkamer. Maar die hangt net te laag boven het bed. Stoot je heerlijk je harses aan

Dan hangt ie wel erg laag als je liggend je hoofd stoot, whahahaaaaaaa
Kan me er wel iets anders bij voorstellen...

Hoezo dirty mind????

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:38

fjordkootje schreef:
yarka schreef:
HiHi!

En dat geloof jij?

Dacht ut niet

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:41

Indezz, je weet niet half hoe soapy mijn leven is. Voor de grap zou je mijn berichtjes van het afgelopen jaar eens terug moeten lezen...

Naja, zo grappig is het trouwens nou ook weer niet. Alhoewel ik me nu wel weer beter voel dan de afgelopen maanden...

Yarka, ik ga niet op je reply's reageren. Doen jullie maar met je dirty minds wat je wilt, ik.... ehm.... lach wel ff stilletjes mee ofzo

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:54

Chubby schreef:
Yarka, ik ga niet op je reply's reageren. Doen jullie maar met je dirty minds wat je wilt, ik.... ehm.... lach wel ff stilletjes mee ofzo

Je weet zwijgen is toe stemmen he?

Misschien was het wel een bedlampje die tegen de muur achter het bed aanhangt? en nee, dat geloof ik zelf niet

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:54

Chubby schreef:
Niks donker kopierhok... Gewoon comfortabel bureau

Jullie zitten me uit te dagen om veel te veel op i-net te posten

Doe mij zijn emailadres eens....... dan zal ik em dit topic doorsturen }>