"ik eet wat mn hond eet..." bah... snuffelde die zeker ook aan honden billen :S
fijn dat het zo goed ging grrr, wel zonde van het plekje..
claudia beterschap voor je dochter..
oe wel heel mooi leon!!
*ondertussen teroriseerd gwyn de boel, plukt blaadjes van de bloemen die we hebben gekregen en steelt pennen en pim zn oortjes*
klinkt leuk eefje
oe timokyana..
vind sauna enzo wel heel leuk om een keer te proberen, maar ga dus echt niet zonder iets van kleren hoor
syl heeft ook flink lang gelegen na de geboorte van avelyn.
en dan zonder iets erin grit (die wasmachine) of moet er persee iets in zitten?
leuke lunadag foto's
owjah ik had nog niets voor de nieuwe opening gestuurd of wel??
leuk janet!!
hier ook foto's van de bevalling, heb 5 weken dag en nacht gewaakt (syl heeft 5 weken gekegelt) maar de dag dat ze kwam wist ik het gewoon, opgebleven tot 12 uur, half 1 begon het, kwart voor 1 brak het water en een kwartier later was ze er al. (wel gedraaid en al)
geboorte van avelyn vond ik zo bijzonder. eerst dat ze op zn kop lag, halve paniek, maar hup syl omhoog, armen erin en draaien die hap. lukte aardig, toen is ze half gedraaid geboren, ze was zo enorm groot! schrok me weer kapot want ze bewoog niet niks. snel ales leeg gemaakt (mondje en neus) en toen ineens een enorme brul, een soort oerkreed uit avelyn. leek wel een koe ofzo. mhuuuuuu. (dacht nog huh, toch een hengst ) en dan dat oogje knipper knipper en toen keek ze me recht aan. syl bleef heel lang liggen, avelyn stond eerder. (heb meerdere bevallingen meegemaakt, maar dit was de aller aller mooiste)
Ik heb lammetjes,konijntjes,veulen,puppy's,kalfjes geboren zien worden. Ook een keer meegemaakt dat er een dood veulen uit een merrie gehaald moest worden......bahhhh
Akecheta
Geplaatst: 24-01-10 22:15
Ik moet beneden gezellig gaan doen! Tot de volgende keer
kan krimpen idd, daarom doe ik het met thee en handdoeken enzo, maar nog nooit iets gekrompen hier, ze zijn net zo groot als die andere handdoeken haha ik zou het iig nietmet kleding doen, dat is toch weer heel andere stof.
ow dat doe ik wel gewoon, heb de meeste witte/creme handdoeken maar ook een paar bordeaux rood, maar goed die zijn ook al wel een heleboel keer gewassen.