[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:18

buienradar zit een beetje te jokken tegen mij! Het zou hier nu moeten plenzen.... nee hoor, nog steeds droog!

Berdien

:wave:

Kom maar op met die regen! Het land smacht hier naar water.

Zwemmen was heerlijk. Gezellig druk, maar niet zo druk dat je er last van hebt. Water was verfrissend, de bodem van zand en de ijsjes normaal geprijsd. Jaaaa, hier gaan we zeker vaker heen :D

En nog net op tijd terug voor de laatste twee sets van de Wimbledon-finale!
*zet vaas vast klaar*

A_Pallieter

ik zal het naar je toe sturen de regen, het hoost hier en onweert!

Ik ga nu lekker eten,
toto vanavond :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:20

Ja, maar het noodweer van een paar dagen terug is ook op miraculeuze wijze opgelost vlák voor het Groningen bereikte.
Ik geloof niet zo in dat noodweer >;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:20

Hij komt inderdaad bij dirk weg Ellen :j Hebben hem ingeruild op onze merrie :j

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:24

volgens mij lossen de buien ook net voor boxtel op ofzo :+
Laat mij maar lekker zitten in mijn sauna jongens! tssss mag ik weer met mijn te kleine gietertje gaan wandelen zeker! Moet wel zeggen dat mijn hondje onweergedrag vertoont, dus wie weet?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:25

Het regent! whahahaha
is even buiten gaan staan!
Laatst bijgewerkt door ellieellende op 05-07-09 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:25

*knaagt na 'r nagels nou maar aan het bureau*
Finale is ZO spannend! :=

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:29

Hier twee druppel regen, woehoe!!
Maar wel wind, eindelijk wat wind door het huis. Ik was meteen weer in staat om de starende emmer sop te gaan benutten!!!

Chantal; op die foto zie ik ook geen knieactie zoals jij zelf beschreef, als jij dit voor mekaar gaat krijgen, dan krijg je zeker hoger dan een 6. Mooie uitdaging om naartoe te trainen :)) .

Annique, ik had begrepen dat het geen paard van jullie was. En als paarden door een draad gaan, dan vind ik het ook een gevalletje van "oliebol happens".

Zo Berdien, dat klinkt als een bounty-strand :D
Enne tennis is ook maar een spelletje he *duikt weg en ontwijkt vaas*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:33

Haha, ik heb een waterflesje gevuld met ijs in de caviakooi gelegd, grote spanning en sensatie. Wat ze er mee moeten weten ze niet, maar spannend is het wel _O-

Haha het is bijna een bountystrand ja, alleen de palmbomen en de azuurblauwe zee missen nog.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:35

Laat het me weten, dan geef ik mijn knagers er ook een. Die liggen nog steeds rondgevouwen om de waterbak op de bakstenen, ook koel voor even.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:38

Ze liggen hier ook heel veel, ook languit gestrekt.
De fles is in ieder geval niet eetbaar :n maar je kunt er wel ijs aflikken.
Volgens de één dan, de ander vertrouwt het voor geen meter en heeft zich achter de grote voerbak verstopt _O-

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:49

cp112 schreef:
Gisteren (tinker)wedstrijd gehad in Dalen. 2x eerste geworden :j maar wel met bar lage punten.. :n Vond zelf nogal laag gejureerd, had echt een voor ons doen super middendraf, zeiden andere omstanders ook en had ik een 5 en een 6je voor.... Meer verruimen, tja dat wil niet zo makkelijk met paard waar redelijk knieactie in zit, en voor mijn doen deed hij dat al behoorlijk, als ik meer had gevraagd was hij aangegallopeerd.
Ook halsstrekken was niet goed terwijl ik daar normaal 7's en 8ten op heb (doet hij ook super), nu 5 en 6....
Nouja, toch 1e, maar kwam met en super gevoel de ring uit 2 keer en dan zie je je punten en dan denk je toch tja, wat heb ik dan fout gedaan, heb (bijna) alles eruit gereden wat ik kon. Maargoed, het was onofficieel aangezien ik nog geen startkaart heb, en die komt voorlopig ook niet. Dit doet mij weer herinneren waarom ik het zowiezo al niet zo graag wou. Jury's en koudbloeden gaat gewoon niet samen. Ik houd het voorlopig lekker bij de FNRS op de manege, daar maakt het niet uit met wat voor paard je komt. Als je jeproef maar netjes rijd. Ik ben daar ook net gepromoveerd naar een volgende klasse dus in september gaan we daar gewoon lekker mee verder. Ook veel gezelliger.

Weet je wat ik dan niet begrijp? Dat je me het niet komt vragen! Ik ben nog een tijd in de kantine gebleven om mensen de kans te geven om dingen te vragen. Maar als je het dan niet doet, nee dan kom je er niet achter wat er aan mankeert.
Er wordt zo vaak gemopperd dat de jury's te snel verdwenen zijn, maar waarom zouden we nog blijven als men toch niet bij je komt met vragen?

Je kan mij wel de schuld geven van je punten, maar dat vind ik niet netjes. :n

Geen van de onderlinge starters had het paard nageeflijk. Dat je dan start, dat moet je zelf weten, maar de aanleuning is onderdeel van de eerste drie punten van het Skala en dan heb je je paard dus niet voldoende voor elkaar voor de B dressuur. Dan kán je dus ook niet hoog scoren. Misschien dat je in het verleden juryleden hebt getroffen die op onderlinge wedstrijden hoge punten geven, maar ik doe dat niet. Daar heb je namelijk helemaal niks aan. (Hoewel ik eerlijk gezegd ook nog iets milder ben geweest dan bij de 3 officiele starters.)
Vaak gaan mensen dan officieel starten, want het gaat immers zo goed, maar dan worden ze opeens afgestraft omdat de basis onvoldoende voor elkaar is. En wie krijgt dan de schuld? Ja inderdaad, die stomme jury!

De opmerking "jury's en koudbloeden gaan gewoon niet samen" slaat helemaal nergens op. Schimpje had met haar koudbloed immers prima punten!

Er staat nu toevallig weer een stukje in Paard&Sport over starten met Haflingers, Fjorden en Tinkers. Het zijn nu eenmaal geen topatleten en je kan dus ook geen top-dressuurpresaties van ze verlangen. Het is jóuw leuze om op een Tinker in de dressuur te starten, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je niet met een superkrack aan de start komt en dus ook geen 80% zal kunnen scoren.

ellieellende schreef:
Je was zo enthousiast! Laat dat nu niet verpest worden door 1 ouderwetse jury!

Pardon? :? Was je er bij?
grid schreef:
Dus idd CP laat je niet op de kast jagen door 1 jury ;) en kijk ook critisch en reeël naar jou en je paard dat helpt ook teleurstellingen voorkomen :) "voor ons doen goed" is als ik je zo beluister objectief gezien gewoon niet goed genoeg. Kijk sommigen zullen gewoon nooit voor een 7 kunnen uitstrekken en dan moet je ook geen 7 verwachten omdat het het beste is wat hij kan. Dan moet je gewoon genoegen nemen met een 5 of 6 :)

Juist!
Wees kritisch op jezelf en neem het eens op, dan kan je het zelf terug zien!

cp112 schreef:
Ach, alles op mijn coupon was een 6je (wel een 4 voor verkeerd aanspringen uiteraard) en soms had ik gewoon nét even wat meer verwacht, maargoed het is en blijft een jurysport en ik ga ook zeker nog wel starten alleen laat ik het eerst even lekker bij het FNRS, goed oefenen tot alles echt goed bevestigd is en dan zien we wel weer. Misschien van't winter nog eens hier en daar wat starten.

Dat je op zesjes blijft steken komt dus doordat je paard onvoldoende nageeflijk is, als je dat beter voor elkaar hebt dan gaan je punten ook omhoog.
Je foto van het strekken is niet zo'n beste, hij maakt daar een behoorlijke tactfout. :D

Ik heb inderdaad niks mét Tinkers, maar ik heb ook niks tégen ze. Het maakt me niks uit waarmee je bij me in de ring komt, al kom je met een kameel. Als je je paard voor elkaar hebt en netjes rijdt, dan scoor je, gaat het minder, dan scoor je ook lager.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:56

Karin, mag dit via PB?! :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:58

zo zo er is er eentje gepikeerd?! wil je aub ook even de rest van mijn commentaren lezen dan? Dat ik Chantal in dit topic even een hart onder de riem wil steken..... in het topic waar iedereen zich ook altijd even netjes voorsteld alvorens te gaan meepraten.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:58

en idd het was netter geweest om dit per PB te doen!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:00

:wave:
Zo gezellig hier lees ik half... :? poeh hee...
Heb niet echt bijgelezen... 2 drukke dagen achter de rug..
Iedereen het gezellig gehad in Dalen?
:evaw:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:02

He! Nathalie is ook jarig!!! Gefeliciteerd!!!

Berdien

Dames, houd het even gezellig? Karin staat in haar recht om haar kant van het verhaal te belichten, en doet dit imo zeer netjes en correct. Als Chantal haar kant van het verhaal hier mag doen, waarom Karin dan niet?

Resi_lover

Heey, Nathalie, Gefeliciteerd :D

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:03

Thnx... wie is er nog meer jarig Ellen? Aangezien je 'ook' zegt :P

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:05

Bianca!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:06

Hihi okeeee zover had ik dus nog niet bijgelezen... Bianca ook gefeliciteerd!!!!

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:07

Berdien schreef:
Dames, houd het even gezellig? Karin staat in haar recht om haar kant van het verhaal te belichten, en doet dit imo zeer netjes en correct. Als Chantal haar kant van het verhaal hier mag doen, waarom Karin dan niet?

Ben het helemaal met je eens Berdien! :o

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:09

Klopt wat Berdien zegt, maar het had van mij ook via PB gemogen. Chantal heeft het hier geschreven zonder naam van de jury en het is nu eenmaal haar kletstopic. Van de meeste medekletsers had Chantal al te horen gekregen dat we er anders tegenaan kijken.

Oja, Berdien, ben je aan het imiteren. Koel bedje gegeven door een koelelement in een washand te doen. Wordt dankbaar genegeerd, op wat geknaag aan de washand na :(

Nathalie gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/* !!!!!