Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Morning!
Als je die van de vorige keer zag was het een blok spanning! Ze kijkt nog altijd vol bewondering naar de zee, maar dat is te snappen ook! Golven die je willen pakken zijn natuurlijk doodeng!

ik hang lui op de bank beetje aan t internetten (handig zo'n laptop
)
Sita gister genoten op het strand en vandaag ook lekker relaxed gereden
en shania houdt ook wel van aandacht
maar toch geluisterd naar baasje en uiteindelijk samen moe
wel lang op paard
ik was blij dat Say gister mooi ff op stal kon (rond half 1) zodat ik wat kon eten enzo en pas rond half 3 weer gezadeld voor het springen en nog goed moe 
Veel mensen/ familie uit Etten-Leur (en omgeving) dus --> wat is de wereld dan weer klein hè
weer een snelle reactie van mij, kom om in het schoolwerk en heb daarnaast weer lekker last van RSI.
doorgestapt, ze draafde namelijk steeds uit zichzelf aan, en had ook de grootste lol. Later nog een drafje geprobeerd, en ze voelde al veel beter!
Denk dat het voornamelijk een stijfheid door een verrekking of overbelasting is geweest. Wel zweette ze erg snel, maar haar buik wordt ook zo dik
Veulen niet meer gevoeld, wie weet wordt het toch een merrie

) 

) 

Best l*llig, de verjaardag van je kind en klein kind vergeten!
Mijn scooter ziet er nog topper uit!

ik ben verliefd, helemaal mijn smaak
, wat een kanjer op die foto's sita !
of je moet de merrie zelf wegdoen, wat ik denk van nooit
Thx.. Als jij een veulie van dr wilt valt er uiteraard wel over te praten..

?
kan nog van alles gebeuren denk ik... 
)
snowdon schreef:Ow ze kunnen soms weken kegelen heb ik begrepen
ik las het ook al een aantal maal in het dikke buiken topic, het blijft dus spannend.
Voor Kyana en jou hoop ik binnen een week!