Ja haha die sukkels stonden met zijn allen (op Lisje na) bij het schuurtje van het kuil te vreten. Werd ik ff niet zo gelukkig van, beide balen moeten nu binnen 1 a 1,5 week op, anders gaan ze schimmelen. Aangezien ze nog maar net staan word dat extra hard voeren....
Gister idd lekker met Lisje en Fons aan de slag gegaan, ff getest hoe Fons het doet als handpaard. Het lijkt me voor hem namelijk ook erg leuk om zo af en toe eens mee te gaan als ik met Lisje ga rijden. En nu Lisje toch rustiger aan gaat doen ivm de dracht zullen er meer dagen komen dat ik een rustig buitenritje zonder galop ga maken. Dan kan Fons makkelijk mee. Hij was ook zo ontzettend braaf, lekker mee stappen en draven en heel vriendelijk en vrolijk, echt heel erg leuk.
Zo af en toe hadden we wat miscommunicatie, maar dan scheelt het dat Lisje handpaarden gewend is en zich gewoon weer onder mij plaatst waardoor ik me alleen op Fons hoef te concentreren...
Vandaag weer werken en vanaaf dravertje rijden... Ben nu al moe, dus dat word wat.....

gelukkig kon sil hem nog net op andere gedachten brengen

En 6 uur in de trailer? Gelukkig had hij dan wel de hele trailer voor zich zelf, kon ie nog gaan liggen als hij moe werd. 
Jammer dat je nog steeds niet je Barefoot hebt uit kunnen proberen. Mooie ring trouwens! Dat zou ik eigenlijk ook nog wel willen hebben maar ik zet wel een deel van mijn bak af want ik vind het zonde om nog een stuk weiland op te offeren voor een longeer-/freestylering.
Wat een smeerdeer zeg...
Geen slaper maar een snurker in je bed...... gezellig! Maareehhh ben je brak van het gesnurk of van een wilde nacht?
!! Geen wonder dat we je effe niet gehoord hadden ...