Chantal, ik had d'r daar net helemaal gewassen jongeh
AbleToDream
Geplaatst: 07-09-18 11:24
Hoi allemaal, hier een nieuwe Tinker-dame, sinds een jaar verzorg ik Vicky, een tinker merrie van 13 jaar. En natuurlijk, die manen zijn zaaaaalig om uren met te vlechten
Haha ja mouse loopt bijna elke dag Wel eens een dagje vrij door wedstrijd of gewoon omdat ze dat verdient heeft hoor. Maar wil haar wel goed aan het werk hebben en houden
Ja die knuffelmeeting.. ik zit de komende tijd een beetje vol
urosa
Geplaatst: 08-09-18 14:59
CP112: Jaaaa, wat een schatjes , ik heb tijd zat en woon ook nog wel redelijk in de buurt.
Shelly21: fijn zeg dat het allemaal meeviel met Xaf en je gewoon weer lekker aan het werk met hem bent. Hippe beschermers en leuk zo'n clinic!
Esaqar: prachtige foto!
Ellen: leuk zo met de lange lijnen op pad!
Kimley: ze loopt er lekker over aan de longe!
Hier een drukke tijd achter de rug, we zijn getrouwd En daarna nog even 2 daagjes naar Rotterdam geweest als mini honeymoon trip. Was ook wel blij dat we niet echt op reis gingen, best moe van alles en blij dat het nu allemaal weer normaal is, wel ontzettend genoten en leuk gehad!
Ook nog gelukt Luna door te trainen, dus dat was fijn. Maandag weer rijden en woensdag les. Kijk heel erg uit naar het wedstrijd starten, maar wil niet eerder dan dat ze echt klaar is.
Zoals je ziet, is mijn naam veranderd.... Oeps ietsmetkinderenopjemobiel... Maar goed komt er vast wel goed om
Welkom mallow
Hier ook nog steeds actief bezig.. Maak toch zo'n 40 km per week nu.. Foto van vandaag mijn dochter was ook mee.. Ik had het overigens best wel warm met mijn dikke vest aan... Had het idee dat het kouder was.. Typische paddy foto
Kim, oeh dat zou ik ook wel willen met Carrera maar daar heb ik helaas geen tijd voor. Ik werk sinds kort 38 uur en gisteren had ik een dag van 10 tot 21 uur, daarna of daarvoor heb ik geen zin meer in paard. Vandaag 10 tot 17, alleen ga vanavond stappen dus zo even powernappen.
Wil toch proberen zondag, maandag, woensdag en donderdag te rijden.
Haha Sharon, voordeel van het werken met paarden Dan staat je eigen er toch, dus net zo makkelijk om even te pakken! Al word het nu toch wel echt steeds drukker dus benieuwd hoe het deze winter word kwa trainingen Hier ook aan het werk van 7 tot zeker 6 en dan later nog een keer terug om ze binnen te zetten
Ik werk niet, en heb de paarden aan huis, helemaal ideaal. Maar ook dagen geen zin om te rijden dan gewoon grondwerk of er op de stoel bij zitten beetje loeren
mooie veulens chantal urosa gefeliciteerd jij maakt dan ook lange dagen kimley ik werk 40 uren in 2 ploegendiensten. ik heb de paardjes thuis staan en icm werk, huishouden en zo blijft het rijden er wel eens bij. ik rij als ik tijd en zin heb. wil niet dat het een verplichting word. ze komen hele dagen buiten. dus kan nikki zo laten staan. dat zijn wel kilometers paddraigh
Oh nee ik doe waar ik zin in heb hoor Dagje vrij gaat ze ook niet dood van haha. Ja lange dagen maar tussen de middag naar huis om te eten en uiteraard ook wel koffie pauzes sochtends en smiddags. Scheelt wel dat je zelf je indeling kan maken
paddraigh
Geplaatst: 08-09-18 19:21
Ja die gaan wel hard, achter hier in het natuurgebied,dat is wel ideaal dat ik dat zonder trailer vanaf huis af kan lopen. ik rijd dan meestal zo'n 10 km per keer en ga meestal 3 tot 4 keer per week en af en toe bak werk. Nu wat actieverdaar hij echt wat vetjes kwijt moet... Idd doen waar jeje goed bij voelt
Ik werk 20 uur per week achter de kassa. Dus kan voor die tijd de paarden buiten zetten en voeren. En na het werk rijden. Ik werk verschillend.
Wat fijn dat het met je opa goed gaat! Hier niet echt druk, maar gewoon af en toe geen zin in bokt. Vooral meelezen.
Vandaag weer eens met Betsy gesprongen. Heb een video op Facebook gezet van 23 mei en van vandaag echt een wereld van verschil.
Heb de video's achter elkaar gezet. Hopelijk blijven we in deze lijn doorgaan. Natuurlijk verwacht ik ook weer mindere dagen, maar hopelijk niet zoals het eerste stuk haha.
Hannah, wat fijn dat Pake vooruitgang boekt. Elke kleine stap is er toch weer eentje.
Wij zijn ons klaar aan het maken voor de manege opendag. Onze Silvy gaat dat met Storm een demo grondwerk geven. Wendy (onze instructrice) gaat mee voor het technische praatje. Dus Silvy en Storm zijn lekker aan het oefenen. Ondertussen werk ik met Woody. Hij heeft een tijd niet goed in zijn vel gezeten. Maar dat lijken we nu weer achter de rug te hebben.