Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Grit schreef:Dat is pittig Lois, goed dat je kon helpen![]()
Alles goed met het paardje??
Snap nooit zo goed dat er paarden in weilanden staan waarbij een sloot de afrastering is. Paarden (en andere dieren) komen zo vaak te water. Vooral met warm weer, net een paar stapjes te ver om uit de sloot te kunnen drinken en .....
Gelukkig kan de brandweer meestal goed helpen, maar ik kan me voorstellen dat er een moment komt dat je daar voor moet betalen.
Schimpje schreef:Even reactie op het verhaal van CP wat betreft jury's..Heb na afloop nog een poosje met die jury gepraat, en ze heeft gewoon gejureerd zoals zo op normale wedstrijden ook doet. Jureerd normaal t/m Z2 en rijdt zelf ook niet verkeerd.. Ze vertelde dat ze niks met Tinkers heeft, maar er ook niks op tegen en dus gewoon heeft beoordeeld wat ze zag. Mijn punten klopte ook precies met het gevoel. Benson liep gewoon top, scoorde 8en op zijn voltes e.d. en de dingen die niet goed gingen werden beloond met een 3 of 4..
Misschien had jij de punten hoger ingeschat omdat normaal gesproken op onderlinge wedstrijden veel milder wordt gejureerd, als ik onderling start trek ik er voor mezelf zo'n 10 tot 15 punten af en dan heb ik een beeld hoe ik officieel zou zijn geeindigd.
Anyway.. hoop dat er nog eens zoiets in de buurt komt, dit was wel lekker dichtbij en een super accomodatie!! Jammer dat er weinig starts waren..