Dan mis ik mn deken wel! Mn bitloze hoofdstel : Links mn nieuwste aanwinst Vandaag binnengekomen! En rechts me aanwinst van vorige week
Jonge_Monte
Geplaatst: 26-03-09 19:13
Sterkte Eva, is nooit leuk om je beste vriend(in) te verliezen. Maar ja we worden hopelijk allemaal zo oud Jammer dat de hondjes niet onze leeftijd kunnen krijgen
Jonge_Monte
Geplaatst: 26-03-09 19:14
Gave dekjes
Nathalie83
Geplaatst: 26-03-09 19:14
zo ik ben er ook weer.
Heel veel sterkte eva..
Vin het ook een echt een k*t filmpje.. ik 'zie' dat soort dingen echt te veel.. is dus precies de reden waarom ik een hekel heb aan mennen, ik zit er toch liever op..
Ik heb trouwens besloten er gewoon heen te blijven gaan, wat er ook besloten wordt. Ik heb gister gewoon heel de dag lopen janken alleen al van het idee.. Kan de meisjes gewoon niet missen.. Ze zijn mijn ontspanning, mijn uitlaatklep.. Veel te gek op die mutsen En dan maar duimen dat Levera nog lang niet verkocht wordt.. Veulen opvoeden ga ik gewoon heeeeeel veel over lezen
grrr
Geplaatst: 26-03-09 19:17
Pfffft, dat filmpje, m'n eerste reactie als ik er met paard was zou toch zijn, ik WIL hier NU uit!!!!
Prada is vieies!
Nathalie83
Geplaatst: 26-03-09 19:17
OMG Joyce dat is volgens mij het smerigste paard dat ik ooit gezien heb
Girocco is een keer grijs geweest, is geen geintje Hij was ontsnapt (nouja, weer eens over het draad gestapt) en was precies op de plek gaan liggen waar wij tuinafval e.d. verbrand hadden, en dat was een heeeele grote bult as. Toen was ie dus echt helemaal grijs, Maar het hielp wel super voor de vliegen e.d. Heb em toch maar even gewassen toen
En ik heb me ingeschreven voor de springwedstrijd volgende week zondag Denk niet dat het wat wordt maar we zllen wel zien. Het is BB, ik heb geen idee hoe hoog dat is maar lager was er niet
mmm kom er net achter dat me cavia weer een gezwel aan d'r koppie heeft maar weer naar de caafjes dokter.. is al de 2e keer.. hoe oud wordt een cavia eigelijk??
ongeveeer 5-6 jaar meen ik Hoewel ik een caavje van 8 heb gehad
Ja springwedstrijd, Guus vind springen zooo leuk, en ach, waarom zouden we ook niet meedoen, t'is FNRS en al eindigen we laatste, maakt het ons niet uit, zijn we er wel geweest en hebben we weer wat gezien.
Nathalie; fijn dat je voor jezelf hebt besloten om gewoon te blijven gaan! En een dikke knuffel voor je caafje
Prada; ik wil heel graag wat van jouw dikke lange haar overnemen Verf ik mijn eigen haar wel in jouw kleur. Als Vince er zo uit ziet, mis ik de deken ook heel erg. Heerlijk, jas uit en een schoon paard
Vince was vandaag Zal wel door het weer komen.
Wordt zondag druk in het bos bij de Tinkerboerderij . Wij gaan er ook met een groepje rijden, dus wie weet kom ik nog heeeeel veel tinkers tegen.