@Chimello ik heb voor Pip verschillende merken, Rhino,HKM en Premiere. Bevallen erg goed allemaal. Maar zou eerst met een nul grams beginnen, en dan het opbouwen. Dus 0 grams als het koud word een 100 grams enz. Bucas zit erg mooi maar deze heeft mijn oude paard vernield. De enige die heel bleef waren de dekens van de Epplejeck. Maar die vallen wel eens groot uit Pip verzuipt in de 115 van hun namelijk haha.
Super leuke foto's. Ik ga zo nog maar even rijden. De binnenbak van de vereniging word de bodem weer vernieuwd aankomende week, dus dat word in weer en wind buiten rijden.
@Mira en moest ik ooit een deken willen voor Finn moet ik een wat is het 90 ondermaat zo iets .
Ze vinden allemaal wandelen wel leuk heb ik de indruk. Hier met Finn gaan wandelen en nu zitten de heren nog even buiten met z'n 3'en. Finn stond wel aardig vooruit en iets wat nerveus maar zusje zat er prima op. Morgen breng ik der naar school met Finn. Daarna nog alle 3 hun hoeven bijgevijld voor de eerste keer, ging redelijk .
Gijs ook echt onwijs in de rui, dus die wintervacht komt eraan. Hoop dat het er met de hengstenkeuring nog een beetje eruit ziet Dekens kan ik niet over meepraten, géén idee!
Lekker bekkie heeft Feike toch! Vele plezier op vakantie Mandy!
Zag het net op de foto's, maar wel makkelijk als ze beide dezelfde maat hebben
Dott
Geplaatst: 06-09-15 19:48
Shelly21 schreef:
Super leuke foto's. Ik ga zo nog maar even rijden. De binnenbak van de vereniging word de bodem weer vernieuwd aankomende week, dus dat word in weer en wind buiten rijden.
Oh echt ja? Zo hoor ik nog eens wat
J_E
Geplaatst: 06-09-15 19:54
Hihi die feike.
Wat een leuke foto's weer van jouw zusje! Jack is mooi.
Zucht... Frankrijk...
Ik heb besloten dat ik dekens ondingen vind, maar dat ze wel praktisch zijn om een paard schoon te houden in de winter. Nika heeft vrij grote halsopening vind ik. Bij gi die best een nek heeft en in een kleinere maat zakt hij nog naar achteren. Dekens van ej eigenmerk had ik voor aranka en bevielen goed al waren ze na twee winters wel op. Denk dat ik deze winter geen dekens doe. Rij toch niet zoveel. Dan maar wat extra poetsen.
Wanneer is de hk ook alweer? Hoop dat ik ook kan komen kijken, benieuwd naar gijs!
Vandaag fotomeeting gehad waarbij bijna iedereen had afgezegd. Van de acht fotografen waren er maar twee over. Nou ja, hopelijk zit er wat leuks tussen!
Ga eens meten morgen hoe het bij Finn ook al weer zat van onder en bovenmaat . Weet dat die absoluut niet bij een maattabel paste, dat die in het deken voor zijn stokmaat zou zwemmen . Nu tot nu toe geen enkel deken voor die 2 en voor Jack 1 die een maat te klein is .
Leuke foto hoor, vieze billen maar ach valt niet zo hard op eigenlijk (is dat ik je commentaar las).
Nessa
Geplaatst: 07-09-15 11:53
Ben helaas thuis zonder paardje. Echt mijn droompaardje, maar kreupel aan beide achterbenen. Dierenarts riep al termen als spat, ocd, heupproblemen. Tja...