Goed heb bijgelezen allemaal
,
Sandra@ ik ben van België en heb jammer genoeg geen filmpje er van met dat mijn camera niet goed tegen deze temperaturen kan toch. Ik zou graag de sony nex 7 kopen maar het gaat nog even duren voor ik dat geld heb. En eventueel een bitloos hoofdstel.. dus genoeg kosten om uit te geven.
Ik heb echt ja z'n been vastgepakt en met wat handigheid 'm naar onder gelokt met m'n andere hand, eventueel zou je iemand kunnen laten komen om je te helpen die het wel vaker leert aan paarden ? Ik weet dat Visibreteam en wat was het H_Nalanta dacht ik er lessen in geven. Denk dat er in Nederland wel redelijk veel zijn bijgekomen die er lessen in geven wie goed is geen idee.
Ik moet zeggen dat ik er nu wel al 2 weken mee bezig ben en hij het nu pas door heeft ondertussen ie andere kunsten direct of binnen 2-3 keer door heeft.. (jambette direct, flemen enkele keren, op blok direct, ja shaken direct, nee schudden direct, ... alleen heb ik op blok nog niet kunnen door doen met dat ik het blok ik had toch geen 100% veiligheid vindt geven
)
...@Verder voor Jack laten we wss in het voorjaar een tandarts komen ie is ook 4,5 jaar en soms heb ik het gevoel dat er nog wat weg moet in die mond dus ga het zien in het voorjaar
. Ik zou het moeten beginnen trainen om gewoon in z'n mond te kunnen voelen en doen.
Jackytje@ m'n vorige tink was 9
, en heb 'm 8,5 jaar gehad
. Wie heeft er je ava gemaakt als ik vragen mag of heb je het zelf gemaakt ? (stil staan kan ik via internet maken maar niet bewegend)
Laatst bijgewerkt door Lori op 03-01-12 13:04, in het totaal 2 keer bewerkt