Zo lekker zwemmen, echt zin in! Goed, we moeten het nog wel zien te vinden, maar daar heb je je uitgeprinte Google Maps voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je bent altiojd welkom mocht je weer zin hebben om een vlekkenbeest te kroelen, kan je altijd even op bezoek komen
En leuk als je naar de keuring komt kijken!
Je dames zien er super uit! En je snowdon natuurlijk ook 
wij heben ook 5 jonge kittens op stal, ze zijn nu denk ik 4 a 5 weken oud.. zo schattig 

wat schattig 

maar wel met bar lage punten..
Vond zelf nogal laag gejureerd, had echt een voor ons doen super middendraf, zeiden andere omstanders ook en had ik een 5 en een 6je voor.... Meer verruimen, tja dat wil niet zo makkelijk met paard waar redelijk knieactie in zit, en voor mijn doen deed hij dat al behoorlijk, als ik meer had gevraagd was hij aangegallopeerd.
Ga nu even bijlezen. 
Geef niet op meid! Er blijven jury´s die koudbloeden niet thuis vinden horen in de dressuurring, maar ja een jury die wel een koudbloed waardeert, houd misschien niet van schimmels.... het is en blijft een jury sport. Je was zo enthousiast! Laat dat nu niet verpest worden door 1 ouderwetse jury!
hier weinig tijd om te bokken
dadelijk ook alweer naar familie en daar dan ook BBQ-en dus ook nu maar ff vluchtig bijgescrolld

en mijn nichtje wil het nu ook altijd alleen noemt zij het Kikkerranja
200 man
Man werd 50 en 25 jr artiest
en gistermiddag was ie dus ook nog beetje zielig aan het roepen
en ze drinkt goed
maar ondertussen staat alles er gelukkig weer rustig bij
en haha jij dus ook keer op selectie goed gescoord
dat had ik hier dus ook en dat was toen pas mijn 2e wedstrijd
en kijk ook critisch en reeël naar jou en je paard dat helpt ook teleurstellingen voorkomen
"voor ons doen goed" is als ik je zo beluister objectief gezien gewoon niet goed genoeg. Kijk sommigen zullen gewoon nooit voor een 7 kunnen uitstrekken en dan moet je ook geen 7 verwachten omdat het het beste is wat hij kan. Dan moet je gewoon genoegen nemen met een 5 of 6 
hebben we hier in de brandgang ook keer gehad 's nachts

en onderweg keurig netjes gedragen.
haha schattig!!
en nu verveel ik me

en dat is geen grapje! Zou wel heel leuk zijn als Desie dat leuk vindt, Als Niamh niet te rond is geworden tegen die tijd, wil ik daar ook nog graag mee gaan doen hoor, dus dan het is net zo gezellig om super Hobje ook mee te nemen!
Wil de stoere shet wel in het echt in aktie zien
dus moet vast nog lukken

moet alweer gaan ...