Als je maar zorgt dat je je goed grondt he, laatst was je toch aardig beroerd door het verstoppingspaardje. Dat is niet goed voor je, dat bedoelde ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, heb nu aan de bovenkant van de staldeur een bontje gemaakt, hij stoot zijn kop nog welleens omdat het niet z;on hoge stal is, komt het nu niet meer zo hard aan, haha, ben echt gek (op dat beest), stond ik in de kruiwagen in de stal om erbij te kunnen, dacht Chuck, hee, kun je mooi makkelijk tussen mijn oren friemelen, gedaan, en als dank een heel scheve bek van hem gekregen, zoeen waar Bonte laatst een foto van had

Ik zie ineens in je profiel wat voor werk je doet, wisselde diensten dus, denk ik?

Neem die beslissing waar je jezelf het beste bij voelt. Probeer er een tussenweg in te vinden, maar laat je niet dwingen... door niemand! Eigen keus hierin is heel belangrijk!
haha
Dan ben je idd trots, je paard in een nieuwe mooie ruime stal, leuk joh!
Veel sterkte Bonte! Ik ben ook zo'n kalf wat pas na 3 verdovingen niet meer wat voelt, en dan na 2 uur werkt alles perfect...

Ik kan er niet veel over zeggen... Kan voor alle kanten wel iets begrijpen... desondanks doe waar jij je goed bij voelt 
Een kaptoom is makkelijker met van hand verwisselen (ik bennie lui....
) Maar ik longeer eigenlijk zelden, heb wel 'les' gehad van de "grote meester" Lammert Haanstra, en zeker wat handigheidjes uit opgepikt, maar vind er gewoon niks aan...

Super joh! 

Jammer dat het allemaal zeiknat was, dus ben maar weer snel afgestegen en naar de stal gegaan.
Dus wij naar mijn huis, even de mutsen geborsteld. Dewi was echt nog superwit...
En Amanda opgezadeld, toen het blokje om gedaan, halverwege weer wat regen gehad maar ach... Was best gezellig...

Rechtsom is Mira stijf, linksom een stuk soepelder. Na 10 minuutjes voltes en cirkels werd ze al losser, maar ik besloot te stoppen, goed eindigen. De rem deed het trouwens vandaag, meestal met gewichtshulp in combinatie met stemhulp, waardoor Koot ook direct stilstond, hihihi. We kwamen stalgenote met Daafje tegen en we hebben even staan babbelen, onderwijl stonden Daaf, Koot en Mira gedrietjes te knuffelen en te snuffelen. Daafje was gisteren even baldadig geweest, en hij wilde nu met Koot en Mira meelopen naar hun afzadelplek, dus dat was positief. Koot lijkt zich te hebben neergelegd dat hij mij moet delen met Mira, de blik in zijn ogen was opvallend zacht en hij was heel lief en sociaal. 

Soxje schreef:Stalletjes zien er al mooi uit Nikitagogo! Krijgen ze iets van een weefrek zodat ze toch met het hoofd eruit kunnen hangen?
Vasthi schreef:Dienie, wat fijn dat de stallenbouw nu zo voorspoedig loopt en dat je je paardjes gewoon lekker kunt houden! Krijgen we binnenkort de meer recentere foto's te zien?
Superroos schreef:Is ge-updated Roos, super hoor Roos, inclusief Boyanikitagogo, je kan je lijstje dus weer aanpassen hihi, 72,5 voor mij nu
) klaar is
Lucky you.
Leuke Chuck foto. Balen dat je verzorgster heeft afgebeld.