[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 11:49

Hey SuperRoos, het is inderdaad meer verkoelend voor spieren...
Als je maar zorgt dat je je goed grondt he, laatst was je toch aardig beroerd door het verstoppingspaardje. Dat is niet goed voor je, dat bedoelde ik

Tinkermuts

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:31

hallowa, kom net lekker terug van mijn knollie, tjee, ik verwen dat best echt te veel , heb nu aan de bovenkant van de staldeur een bontje gemaakt, hij stoot zijn kop nog welleens omdat het niet z;on hoge stal is, komt het nu niet meer zo hard aan, haha, ben echt gek (op dat beest), stond ik in de kruiwagen in de stal om erbij te kunnen, dacht Chuck, hee, kun je mooi makkelijk tussen mijn oren friemelen, gedaan, en als dank een heel scheve bek van hem gekregen, zoeen waar Bonte laatst een foto van had
Ga nu lekker in de tuin knutselen, vanaaf lekker een feessie, met..... boswandeling, hips
Dan morgen maar eens een lange buitenrit maken om het hoofd dan weer helder te krijgen
KIEKEBOE
Afbeelding

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:40

Haha ja te laat idd. Had gedacht ff een kort rondje te kunnen lopen ook met de doggies, maar had gezeik...

Net lekker 2 lesjes gegeven, ze gaan allebei zo leuk vooruit!! Is echt gaaf om te zien...

Strakkies nog even naar Sint in H'sum kijken en daarna Lisje ff rondslingeren en de paardies voeren...

Vanaaf lekker helemaal nix...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:53

hmm is ook wel eens lekker ja.

paarden ff in de wei geplant, het duurde ff maar toen gingen ze ook lekker los, ff de beentjes strekken!!
zo voordat ik naar het werk ga, ze weer in hun zandbak zetten

da's wel fijn roos, het zal ook een leerproces zijn om het te onderscheiden van wie wat is en dat je dat ook steeds beter aanvoelt?

FK bij Yves Rocher denk ik heel erg aan geur en kleurstoffen en chemische smeerseltjes

saskia, ik zie net niet dat bontje op de foto, of zat het er toen nog niet? is die bijrijdster al geweest?

dienie, mooi hokje zo, komt er tralies in? dit lijkt me ook wel fijn voor de knollies? hoe hoog is dat muurtje? kan het slecht inschatten zo

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:56

hee Pellie, ik had het flessie ook maar gekregen en 't gaf inderdaad een verfrissend gevoel. We kunnen SuperRoos natuurlijk ook paarden Cooling Gel als tip geven
Werk op zaterdag? Arme jij Ik zie ineens in je profiel wat voor werk je doet, wisselde diensten dus, denk ik?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:09

hahahaha ja ja goed excuus FK

ja ik heb wisselende diensten idd, gelukkig geen nachtdiensten. daar is een speciaal team voor. maar met weekenddiensten betekent het wel dat ik door de week veel vrij ben, afgelopen wo en do en dan ma en di weer, wo en do ff werken en dan weer 3 vrij... ik zou niet meer in het stramien van 5 lange dagen werken passen.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:10

Toen zat het er nog niet
Verzorgster heeft afgemeld, is ziek, hmpf

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:16

Weer helemaal bijgelezen.
Veel over familierelaties en de problemen. Ik kan begrijpen dat Grid op deze manier niet fijn met haar vader omgaat. Ik kan ook begrijpen dat anderen daar weer een andere mening over hebben. Mijn vader mis ik nog elke dag. En als ik de verhalen dan zo lees troost het me dat ik niet de enige ben, weet ik ook wel hoor. Ik heb alleen maar goede herinneringen aan mijn vader en daar mag ik erg blij mee zijn!

Jean geweldig geregeld allemaal dus! Veel plezier in Ierland!
Tinkermuts, veel plezier! Leuke foto!
Keevagirl, gaaf zo vanuit je achterdeur!
Roos hopelijk kun je met Figor nog wat leuks doen.
Pellie, werk ze! Ik moet ook zo aan het werk. Morgen ook nog werken, dus vol weekend.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:37

Hmm balen TM....

Ik zit er wel eens over te denken om iemand te zoeken die het leuk vind om met Lisje te tutten, beetje aanrommelen, niet rijden en helpen met voeren. Maar ja, dan moet je wel een volwassene hebben (kinderen zonder toezicht zijn niet handig in het land) die het niet erg vind als ze niet kan rijden (tenzij onder mijn begeleiding)...
Moeilijk hoor...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:37

nah jij ook werk ze dus!!

jammer TM!

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:00

Pellie - wat de stallen betreft, ja, er komt nog hoge tralies bovenop. Mijn vader heeft alles gemetseld en in elkaar gelast en alles ontworpen. Ik vind het erg kunstig werk, aangezien mijn vader daarvoor maar 1x had gemetseld (zijn eigen open haard!).

Wat de ingang van de stal betreft, onderop komt een halfhoge houten deur met ijzer eromheen, bovenop komt een halfhoge deur van tralies. Zo kan ik besluiten om alles te sluiten, zoals nu bijvoorbeeld. We zijn nog veel kippenstof van de muren, de balken en het dak aan het wegspuiten met een hogedrukreiniger. En Maxolo staat nog in zijn uppie, dus is wel lekker dat je weet dat Maxolo er niet uit kan springen. Straks moet ik Maxolo ff in een andere box zetten, omdat dan de balken en het dak van zijn stal schoongespoten wordt. Ook al het vlas moet dan in een schone stal, de vloer was van Maxolo zijn stal al wel schoongemaakt uiteraard.

Wat mijn vader betreft, met zijn handen kan hij werkelijk alles en helpt ons met allerlei klusjes, waaronder dus stallen bouwen. Verder is het een man van weinig woorden maar daden. Hij zal nooit vragen, hoe is het ermee of iets dergelijks, het is gewoon een doe-mens. Ook kan ik me niet herinneren dat hij me ooit 1x gekroeld heeft, mijn moeder ook niet. Wat dat betreft heb ik wel een hoop warmte en genegenheid gemist bij mijn ouders en nog. Ze kunnen het gewoon niet geven, jammer maar helaas. Terwijl ze wel zich uit de naad werken om alle klusjes klaar te krijgen. Daar waardeer ik ze dan ook heel erg in, maar ik mis toch het gevoel van genegenheid.

Zo mijn toetje met hazelnotenpudding, schijfjes banaan en slagroom is reeds naar binnen gewerkt, mmmmmmmmmmmmmiammie, het was echt lekker, maar nu ga ik weer aan de slag.........

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:37

Eindelijk tijd om weer even te bokken! Bedankt voor de verwelkomingen. Wij waren tijdens de storm op La Palma en konden door het noodweer pas 18 uur later dan gepland naar huis vliegen. Gelukkig kregen we eten, drinken en het hotel vergoed door Martinair.

Dienie, wat fijn dat de stallenbouw nu zo voorspoedig loopt en dat je je paardjes gewoon lekker kunt houden! Krijgen we binnenkort de meer recentere foto's te zien?

10eke, jou wil ik nog even zeggen dat ik het ongelofelijk leuk voor je vindt dat je een nieuwe liefde hebt gevonden! Een echte paardenman nog wel.

Chubs, wat leuk dat het echt van een date tussen jou en Mark (zo heet hij toch?) gekomen is! Hoe zat het nu met de andere afspraakjes die hij had lopen???? Ben jij gewoon nr. 1?

Pellie, ik moest wel even lachen toen ik het beeld van een huilende Pellie tussen overvolle containers met stront voor me zag. Gemeen he? Heb je nu al een goede oplossing gevonden? Het ziet er al goed uit trouwens!

Wendy, ik denk dat zo'n verzorger niet makkelijk te vinden is...........Misschien tot vanmiddag, ik kom nog even langs om bij Cesair te kijken.

Grid, sterkte met alle gedoe rondom je vader. Jou vader heeft je denk ik zo vaak teleurgesteld dat hij nu eerst maar eens bewijzen moet dat hij het echt meent.

TM, lieve foto van Chuck. Jammer dat je verzorgster ziek is.

Bonte, het zit jou ook niet mee he? Drugsverslaafden, verdovingen en kapotte ruiten. Heb je ook nog goed nieuws????

Roos, wat knap dat je bent afgevallen. Volgens mij was het niet echt nodig, maar als je je zo lekker voelt. Met Figje alles goed?

Keevagirl, wat een heerlijk uitzicht. Hier nog een jaloerse......

Jean, veel plezier met Terry in Ierland!

Soxje, raar dat mensen zo vreemd doen over je paard. Verder klinken de verhalen over de nieuwe pensionstalling wel heel goed.

Vanavond en morgen nog even de tijd nemen om gedichtjes te maken. Maandagavond vieren wij met het gezin van Fred's broer Sinterklaas.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:55

Oef, wat een verhalen weer allemaal....

Grid Neem die beslissing waar je jezelf het beste bij voelt. Probeer er een tussenweg in te vinden, maar laat je niet dwingen... door niemand! Eigen keus hierin is heel belangrijk!

Heb mooie stallen gezien, een mooie wit/bonte hengst en alle reacties weer bijgelezen.....

Fijne dag verder iedereen!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 16:36

FK, goed gronden idd, begrijp wat je bedoeld hoor, ben dr nu mee bezig, met mams ook, en ga een boek dr over lezen, ook over pijn herkenning en dergelijke
heel toevallig cadeau gehad gister, is geen toeval he haha
cooling gel hihi, moet eigenlijk geen dingen hebben die verfrissen, kou op mn benen doet gewoon pijn, pak nu meestal een hete kruik

TM, je bent veel te goed voor je beessie hihi
vanaaf lekker feessie, veel plezier

wenk, vanaaf lekker relaxen dus, alleen die lis nog ff rondslingeren, aan dr vlechten of aan de longeerlijn

pellie, zie het idd als een leerproces
paardjes lekker beentjes gestrekt

vasthi, leuk dat je dr weer ff goed bent, echt nodig om af te vallen was het niet maar kilotjes slopen erin zeg maar, was ook niet dik maar mag net 3 a 4 kilo af zeg maar dat ik gewoon goed in mn vel zit en veel energie heb, dus kilo nog en dan is t wel weer goed, in deze tijd van het jaar vind ik het al erg knap van mezelf, met fig alles super hoor
met jouw beessies ook alles goed, en thuis? leuk sinterklaas vieren met familie van fred

indezz, ook fijne dag!

zo, vanmiddag heerlijk van figje genoten weer, hij was weer erg energiek, ff lekker grondwerk gedaan en later met niets gereden, eerst viel hij weer erg op zn binnenschouder, logisch zonder optoming, maar later kreeg ik het met zit voor elkaar dat het hem in stap goed lukte, was ik wel blij mee want dan traint ie daar ook een beetje door en het moet gewoon een gewoonte worden
lekker wat worteltjes gegeven, laten buigen, deed ie ook leuk
hij staat nu ff helemaal op bix, combi met graan werkte dus niet haha
binnenkort gaat ie helemaal op graan, met als aanvulling handje vitcrix met alle vitaminen en mineralen
ook heeft hij weer ijslands zeewier, en lijnzonolie met alle goede vetzuren, ben ik te extreem haha
hij ziet er super uit erdoor heb ik het idee haha

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 16:54

nikitagogo, je kan je lijstje dus weer aanpassen hihi, 72,5 voor mij nu *juichend poppetje*

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:19

Hoe zo heeft hij er beter uitgezien dan leon??

Ik vind hem nu er wel goed uitzien hoor deze foto is van een half jaar terug.
En had hij wat last van mok achter.
Hij heeft drie weken geleden 3 winstpunten in de B gehaalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:58

NikitaGogo! leuk te lezen dat je stekkie betere vormen aan neemt Dan ben je idd trots, je paard in een nieuwe mooie ruime stal, leuk joh!

Roos weer veel beterschap gewenst...

Snowdon, vind ik ook 6 uur is iig nog iets, zeker in de wintertijd... Bovendien, hier kunnen de mutsen wel de hele dag buiten. Maar als ik het zo bekijk, staan ze maar een paar uur per dag echt buiten, en meestal voor korte momenten, en staan ze momenteel veel door het deurgat naar buiten te koekeloeren... Het is zo vreselijk nat weer...

Fjordkootje, leuk om te lezen dat het zo lekker gaat bij jou!

Ieehwlll... Veel sterkte Bonte! Ik ben ook zo'n kalf wat pas na 3 verdovingen niet meer wat voelt, en dan na 2 uur werkt alles perfect...

Snowdon is idd een makkelijk dier, maar wel een slimme... Ik was er ook altijd wat zachter tegenover hem, en dan pakt ie gewoon zijn kans. Kan ik best begrijpen van een paard

Grid... omdat je het nodig hebt een Ik kan er niet veel over zeggen... Kan voor alle kanten wel iets begrijpen... desondanks doe waar jij je goed bij voelt

Voor longeren, ik prefereer toch echt een goedzittend kaptoom boven hoofdstel of halster Een kaptoom is makkelijker met van hand verwisselen (ik bennie lui.... ) Maar ik longeer eigenlijk zelden, heb wel 'les' gehad van de "grote meester" Lammert Haanstra, en zeker wat handigheidjes uit opgepikt, maar vind er gewoon niks aan...

Jean, vind het eigenlijk allemaal best hoopgevend klinken, super joh!

Keevagirl! Ik ben jaloers! Wat is jouw paddock drooog! Super joh! Je hebt het echt super voor elkaar met die stallen en het hekwerk en de plaats.. ziet er echt netjes uit allemaal

En dan nu mijn verslag van de dag

Eerst opgestaan, naar de kapper en daarna de stallen weer gemest. Pfff... ik doe het altijd in het weekend, en Bram dan nog eens op de dinsdag. Maar dat merk je toch wel dat het winter is. Er komt veel meer troep en modder ook uit dan als ze zomers ook buiten hun behoeften doen... Ach.. boel is nu weer wel superschoon. Gelijk ook even de schuur aangevogen, stel dat altijd uit omdat het zo'n stofwerk is, en het na een paar dagen weer even erg is. Maar nu is het weer lekker netjes. Ook de speciekuipen en voeremmers schoongeschuurd. Klinkt stom, maar ik kan daar echt van genieten als alles weer schoon en opgeruimd is.

Verder had ik afgesproken om samen met Sjietaah (Conchita) te gaan rijden om half 2 halverwege. Echter, zij smste dat het nogal motregende, nou dat deed het bij mij (8 km verderop ofzo) ook, maar niet zo erg. Maar uiteindelijk begon het te regenen, dus ben ik maar met de auto naar haar gegaan. Even Amy eens goed bekeken en haar pensionstalling enzo. Was leuk, daarna nog even opgezadel en heb ik in de motregen in de bak paar rondjes gestapt. Ze had een oud Hubertus-dressuur-zadel, en normaal ben ik nu niet meer aan Engels gewend, maar man! Wat zat dit lekker Jammer dat het allemaal zeiknat was, dus ben maar weer snel afgestegen en naar de stal gegaan.

Toen even bij haar thuis geweest. Spullen van ruitersportparty opgehaald. Ik had besteld:
* Thermolaarzen.
* 2 tweepaards hooinetten.
* 1 thermometer met veter
* 2hands-zweetmes, zo'n lange reep met houten handvatten, speciaal toen uitgelegd wat ik wilde...

Die thermolaarzen hadden een gat in de voering, en ik had zo'n gewone zweetmes gekregen... Dus die worden teruggestuurd, en hoop dat ik dan de goeie spullen binnenkrijg...

Zitten we daarzo even wat te drinken, begint de zon te schijnen.. Dus wij naar mijn huis, even de mutsen geborsteld. Dewi was echt nog superwit... En Amanda opgezadeld, toen het blokje om gedaan, halverwege weer wat regen gehad maar ach... Was best gezellig...

Zometeen eten en dan Sinterklaas

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 18:41

Stalletjes zien er al mooi uit Nikitagogo! Krijgen ze iets van een weefrek zodat ze toch met het hoofd eruit kunnen hangen?

Keevagirl, da's wel iets om jaloers op te zijn, de eerste blik s'morgens op je paardje(s).

Heb een heerlijke rit gemaakt vanmiddag, in mijn uppie. Kwam op weg terug nog een vrouw tegen op een kwpn'er en we zijn samen nog een eind opgereden. Ze reed met slof, ben blij dat ik die helemaal niet nodig heb.

Terug op stal stond het spul al binnen. Nog even met stalbazin gesproken over opmerkingen van stalgenote over Sox en dat ik volgende keer zou zeggen dat ze dan maar blij mocht zijn met haar adhd-dwerg. Zij vindt Sox ook gewoon een heel braaf paard dat zich niet snel laat beïnvloeden door externe factoren. De hond van haar werd in het land achterna gezeten door alle paarden behalve Sox, die bleef rustig grazen. Haha, toen rende hond onder het draad door en man van pensionbaas stond middenin dat enorme land. Toen gingen de paarden in volle galop op hem af. Hij ging maar wijdbeens staan en met zijn armen zwaaien (zie je het voor je) en toen zwenkten ze af. Sox kan wel goed met nieuwe kwpn-ruin die naast haar op stal staat. Wij hebben geen tralies dus ze kunnen neuzen. De adhd-muppet schermt Sox in de wei totaal af van de nieuwelingen, en de haf hoort ook bij zijn "harem". Nog wel. Als het zo blijft gaan we die harem van hem eens uit elkaar halen en Sox bijv. bij de kwpn'ers zetten want nu geeft het ook problemen als ik Sox uit de wei haal.

De stal op zich is prima en heel luxe. Alles wordt verzorgd en Sox heeft een prachtige hoekbox vlakbij de buitendeur die bestaat uit dubbele deurtjes. Ze heeft het er goed naar haar zin geloof ik. Ik heb het pachtland opgezegd want daar stond ze ook maar alleen te suffen met al die muggen e.d.

Mooi Jean, dat je je liefhebberij kan blijven voortzetten en daar kunt blijven wonen. Jelle laat je gelukkig niet in de kou staan en werkt behoorlijk mee geloof ik. Veel plezier in Ierland!

Maya ook nog leuke rit gehad ondanks wat miezer, Hubertus zadels zijn ook prima, zeker als ze wat ouder zijn, lekker doorgezeten

Ga nu verse groentensoep eten met kruidenstokbrood.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 18:42

ff snel berichtje van mij...
lees wel mee, maar heb niet altijd wat interessants om te posten,
en ben nu gewoon ontzettend moe
dus reageer later wel weer

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:10

Maya, is Snowdon eerst van jou geweest? Hoe gedroeg Dewi zich tijdens het ritje?
Snowdon, heb je al een computerdokter geregeld?
Peetorlan, wil je me nog 1x vertellen waar nou je nieuwe stal is?
Rustig aan xingridx, helemaal niet erg. 't Is weekend, lekker uitrusten.
Soxje, geen slofteugel nodig. Meestal is die nodig tussen de ruiter zijn/haar oren, sommige mensen kunnen geen rust en zekerheid overbrengen op hun paard, helaas.
Vanmiddag Mira 20 minuutjes gelongeerd, onderwijl mocht 8jr oude Angelique op Koot hobbelen. Na 10 minuutjes heeft haar zus (11jr) Pauline het overgenomen want na meerdere waarschuwingen van mijn kant bleef Angelique Koot schoppend "drijven" en dat wil ik niet. Pauline deed het een stuk beter. Daarna heb ik het zadel van Koot afgehaald en op Mira gelegd en ben op Mira gaan zitten. We hebben het voorpad 1x heen en weer gestapt, toen het pad naar achteren, het pad door het achterste land, en weer terug. Toen we op het erf terugkwamen hadden we allebei geen zin om er al af te gaan, dus we zijn nog even in het bakje gaan stappen en draven. We hebben besloten dat Mira familie is van a) ezels (nogal grote oren) en b) kamelen (gooit veel hoger op dan Koot) Rechtsom is Mira stijf, linksom een stuk soepelder. Na 10 minuutjes voltes en cirkels werd ze al losser, maar ik besloot te stoppen, goed eindigen. De rem deed het trouwens vandaag, meestal met gewichtshulp in combinatie met stemhulp, waardoor Koot ook direct stilstond, hihihi. We kwamen stalgenote met Daafje tegen en we hebben even staan babbelen, onderwijl stonden Daaf, Koot en Mira gedrietjes te knuffelen en te snuffelen. Daafje was gisteren even baldadig geweest, en hij wilde nu met Koot en Mira meelopen naar hun afzadelplek, dus dat was positief. Koot lijkt zich te hebben neergelegd dat hij mij moet delen met Mira, de blik in zijn ogen was opvallend zacht en hij was heel lief en sociaal.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:16

Nee Snow is nooit van mij geweest, maar Leon en ik hebben een jaar op dezelfde stal gestaan, dus dan reden we veel samen, en trokken we veel met elkaars paarden ook op. Dus ken hem nog wel een beetje

Maar ik heb niet met Dewi gereden, Conchita heeft op Amanda gereden, en ik heb effe op haar Amy gestapt.

Klinkt wel alsof jij ook een fijn dagje had

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:26

Ja, heerlijk, voel me helemaal rozig en slaperig nu

Okee, ik ben weer op de hoogte

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:35

Soxje schreef:
Stalletjes zien er al mooi uit Nikitagogo! Krijgen ze iets van een weefrek zodat ze toch met het hoofd eruit kunnen hangen?

De bovendeur kan helemaal opzij geslagen worden, dus hebben ze een mooie ruimte om met het hoofd naar buiten te kijken en om geaaid en geknuffeld te worden uiteraard. Ik moet zeggen dat het toch wel erg makkelijk is dat we 4 exact dezelfde stallen gebouwd hebben. Als er straks een veulen afgespeend wordt, of alleen achter moet blijven op stal, dan hebben we veilige stallen, waar ze niet bovenuit kunnen klimmen. Ik weet nog dat Romy vorig jaar steil tegen de tralies omhoog stond als ik met Nikita ging rijden. En voor Maxolo is het ook wel prettig dat hij goed opgesloten kan worden, ongeacht waar hij staat.

Maxolo stond eerst achteraan, maar nu helemaal tijdelijk vooraan. Alles in zijn stal is nog potdicht omdat hij nog alleen staat. We hebben vandaag alles boven en in de stallen (muren / balken / binnendak) schoongespoten met een hogedrukreiniger. Heb de vlas van Maxolo’s oude stal weer opgeschept in een kruiwagen en in een andere stal gedaan, zodat de stal van Maxolo ook netjes schoongespoten kon worden. De nieuwe stal waar Sissi straks in komt had ik nieuw vlas ingedaan, waar Maxolo dan tijdelijk even in staat nu.

Pffffff, wat een werk, maar ik doe het allemaal voor de paardjes.

Vasthi schreef:
Dienie, wat fijn dat de stallenbouw nu zo voorspoedig loopt en dat je je paardjes gewoon lekker kunt houden! Krijgen we binnenkort de meer recentere foto's te zien?

Ja, ja nog ff geduld voor de foto's, ik zet ze er pas op als de stallen gevuld zijn met marsepein, oeps, oh nee, paardjes. Denk teveel aan Sinterklaas

Superroos schreef:
nikitagogo, je kan je lijstje dus weer aanpassen hihi, 72,5 voor mij nu
Is ge-updated Roos, super hoor Roos, inclusief Boya

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 21:18

Zo, nu ga ik het ook eens met twee schermen proberen

Grid: sterkte met de situatie, vind in het verhaal van Cheveyo ook wel wat zitten. Blijft erg persoonlijk en voor een buitenstaander moeilijk in te schatten. Als ik dit zo lees, realiseer ik me weer dat je met elke nieuwe dag weer gelukkig moet zijn en er vooral van moet genieten. Het leven is zo kort!

NikitaGoGo: fijn dat de stal (bijna ) klaar is

Pellie: lastig met de mestafvoer. Bij ons haalt een loonwerker het 1x per jaar op en wordt het over de landerijen achter ons uitgereden.
Gelukkig ken ik dat probleem dus niet!

Jean: na regen dan toch een beetje zonneschijn? Veel plezier in Ierland en geniet ervan

Sox: waardeloos zeg van die dressuurmeuten bij jou op stal. Hmm.

Keevagirl: Heerlijk zo'n uitzicht. Om op te vreten Lucky you.

SuperRoos: gefeli met je nieuwe gewicht. You go girl.

Tinkermuts: die Chuck boft maar met zo'n bazin. Boya zou 't me niet in dank afnemen. Die schuurt graag aan scherpe randjes Leuke Chuck foto. Balen dat je verzorgster heeft afgebeld.

Verder heb ik weinig beleefd vandaag. Ben zowat de hele dag met Sinterklaas in de weer geweest. Morgen gaan wij het vieren. Tis altijd wel gezellig hoor, maar die voorbereiding. Pfff.

Vandaag hadden de paarden weer de kriebel, hebben rond gedarteld, gepiept van blijheid en levensvreugde en de hele wei naar de knoppen gerend (als je maar lol hebt). Nog even een wormenkuur gegeven en voor de 2e dag tinkerbrok gevoerd!?!

Voor diegene die nog Sint gaan vieren, veel plezier

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 22:14

Zooo mijn dienstje zit er weer op! Niet veel bijgekletst hier, lekker rustig! Ik kreeg een vreemd mailtje van de eigenaresse van mijn vorige tinker. Schijnt een paardendief actief te zijn. Zal er even een aparte topic van maken.

edit, dit is het topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=15&t=503020&hilit=