ik kwam pas met tellen op 16 uit waarvan 4 voor onder me springzadel zijn dus het valt nog mee de collectie is al enorm uitgedund
Nientsje
Geplaatst: 29-08-18 13:43
Esaqar schreef:
Zojuist deze gekocht bij de plaatselijke ruitersport! En jeeutje. 40 dekjes... ik nu 4, whaha.
[ [url=m/UOiJ99.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is wel stoer!!
Ja ik heb een dekjes verslaving, Komen vast nog wel meer bij sowieso wil ik altijd wel nieuwe eskadron cottons; die zijn favoriet maar voorlopig koop ik niks hoor haha
Niet lang geleden namelijk een Nintendo Switch gekocht en nog een 3e spel in bestelling
Wutt 40 dekjes?! Ik heb ook heul veul paardenspul hoor (dat krijg je als je al 20 jaar verzorgpaarden hebt gehad ), maar geen 40 dekjes, ook geen 20.. Nou moet ik toegeven dat er sinds sinterklaas 2017 al een nog splinternieuw dekje in plastic op mijn zadelkast thuis ligt, binnenkort maar eens uit pakken .
Laatst bijgewerkt door jorretje op 29-08-18 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt
iemand van wie ik dacht dat het een vriendin was die heeft bij de opfok verhaal gedaan wat totaal niet waar is. waardoor ik een boze vrouw in me nek heb. moet ik me verantwoorden voor iets dat ik niet heb gezegd of gedaan. Ik weet het alleen zelf niet goed meer hij staat alleen naast de kudde omdat die niet tussen de grote jongens kan ivm contant ruzie en dat ze hem willen dekken. Maar daardoor denk ik dat hij zich verveeld en breekt die uit. Met als gevolg dat hij op stal staat als er niemand is. Dat snap ik en dat heb ik ook liever dan dat hij vandaag of morgen onder een trekker beland. maar het is en blijft wel moeilijk gezelliger en liever wordt hij er niet van.
ja ben al aan het rondkijken maar het is nog best lastig iets te vinden helaas. hij is ook niet echt happy nu dat zie je aan hem hij is zo mensgericht en als het kon had ik hem gewoon hier op stal gezet maar dat kan helaas niet. heb hier in de buurt al geïnformeerd maar helaas alles is vol
Nientsje
Geplaatst: 29-08-18 17:03
Heh jakkie Ellen
Haha ja ik heb speciaal een grote box voor tuinkussens gekocht en daar alle dekjes ingepropt Wantja in huis is geen ruimte