Leonoor schreef:Simone, welkom hier!
Magica vandaag les, wat houdt die in (nieuwsgierigheid)?
We hebben eerst even uitgebreid kennisgemaakt, en hetgeen wat me meteen al werd verteld (en ik weet het van mezelf haha) ik moet duidelijker zijn in wat ik wil tegenover Luna. Duidelijke commando's geven. Dit kwam ook duidelijk naar voren toen ik een stuk met Luna moest lopen in de bak. Ik weet gewoon van mezelf dat ik vaak te soft ben. Ik moet dus ook meer op mijn houding letten.
Verder vind ik grondwerk erg leuk dus stelde hij voor om af en toe tussendoor wat clicker training te doen dus daar een klein beginnetje in gemaakt. Verder vertelde ik nog dat ze longeren moeilijk vind. En natuurlijk is het niet iets wat elke dag moet uiteraard maar hij wilde wel even zien wat ze dan precies deed. Linksom gaat wel goed maar rechtsom gaat ze in draf omhoog
en dit heeft ze zichzelf waarschijnlijk aangeleerd. En het was even zweten (vooral voor Leon) en ook voor Luna maar uiteindelijk hebben we het goed af kunnen sluiten. Hij heeft me tips gegeven hoe ik hier rustig mee aan de gang kan gaan. En andere tips wat ik nog meer zou kunnen doen met haar. Verder ook wandelingen maken en dan er gerust eens opstappen
De tijd was zo weer om en het was leerzaam voor mij en Luna