[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 20:38

Inderdaad, ze moet volgens mij ook hebben afgezien, arm dier :(:)
Erg bedankt voor je compliment, we doen ons best :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 20:46

Moet vresselijk zijn geweest :+: .. Ik zou denk ik ook niet meteen een ander paard volledig accepteren als ik m'n vorig paard had moeten laten inslapen. Hij paste niet bij mij maar hield wel veel van 'm (mis 'm ook, in het begin niet zo maar nu zou ik 'm wel erg graag nog is willen zien)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 21:02

Een nieuw paard is niet zo makkelijk als je beste vriendje net is ingeslapen.
Ze zullen elkaar ook nooit kunnen vervangen.

Ik heb ooit 1 grote liefde gehad, en ik dacht dat in uvo ook gevonden te hebben, maar dat was jammer genoeg niet zo.. ik heb teveel paarden gehad.. en nog geen 1 kon hem vervangen, en zeker niet opvolgen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 21:12

Dat is wel balen :( Hopelijk gaat het beter gaan met de Tinker! :+:

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 22:36

Kayleigh in 2013 ? (2012 is wel erg vroeg) Altijd aan het einde van het jaar nieuwe doelen stellen :D

Staat dr goed toch :D haha
Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 22:53

Ik vindt het af en toe ook moeilijk hoor.Ook al vindt ik ruana ontzettend lief,echt verliefd ben ik niet.Ik kan mijn gevoel nog niet volledig geven aan haar,ben veel te bang dat ze me ontvalt.ik heb 2 keer een jong paard na anderhalf jaar moeten afgeven,allebei rond de leeftijd van 3 jaar.T zal wel slijten met de tijd,dat hoop ik althans wel.
ach ja de tijd zal het leren.
Ik wil jullie allemaal alvast een fijne jaarwisseling toewensen.weet niet of ik zometeen hier nog rondzwerf op bokt,maar anders zker morgen weer wel.ik wil toch weten hoe het bij jullie is geweest.
Ik heb zeker geen spijt dat me dit jaar heb aangemeld op bokt.supergezellig!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 23:31

SIEMxFUNNY schreef:
Ik vind ze er altijd wel gelukkig uit zien als ze zo net gerold hebben.

Oh dat lijkt mij heerlijk zo zonder zadel galoperen ! :)

Oke het gaat totaal niet om het bericht die je plaatste maar ik zag dat je de nurtural bitloos hoofdstel hebt in je profiel..
hoe bevalt dat ?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 00:54

Fijne jaarwisseling voor iedereen hier! Bijlezen doe ik volgend jaar wel weer O:)
Op naar een gezond en gelukkig 2012, voor jezelf, onze bonte vriendjes, maar ook alle naasten en geliefden om ons heen!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 01:14

HijadelaLuna schreef:
Fijne jaarwisseling voor iedereen hier! Bijlezen doe ik volgend jaar wel weer O:)
Op naar een gezond en gelukkig 2012, voor jezelf, onze bonte vriendjes, maar ook alle naasten en geliefden om ons heen!

Voor jou hetzelfde! Ik kruip nu maar in mijn bed, ouders hadden namelijk ook geen zin om tot 12 uur op te blijven :') Ik ga maar eens bij de paardjes kijken voor ik ga slapen!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 01:31

Ik heb al geslapen O:)
Na twee nachten van 4 uurtjes en toch de hele dag actief bezig was ik wel goed bekaf :+

Weltrusten!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 07:30

iedereen een gelukkig nieuwjaar!!
ik ga eens aan het werk :S moet gelukkig maar tot half 1, maar ben nu al moe(en moet nog 5 dagen hierna werken, waarvan ik wel 1 ochtend uit kan slapen gelukkig)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:14

Heb dus nog een uur bij de paarden in het stro gezeten, haha! Heb ik lekker samen met hun nieuwjaar gevierd en vuurwerk gekeken :+

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:01

goedemiddag allemaal,ik heb t vuurwerk overleefd hoor(gewoon niks afgestoken)en onze hond heeft het ook allemaal super doorstaan.daar was ik wel t bangste voor.smiddags was ie zo bang dat ie onder de kerstboom kroop,maar savonds om 12 uur lag ie te pitten op de bank en reageerde totaal niet.leve de rolluik.
Ben benieuwd hoe het op stal gegaan is.Vanavond even gaan kijken.maar ik neem aan dat dat in orde is,geen telefoon gehad.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:31

Tis grappig dat je dit zegt, want ik heb dat met Mona ook pas sinds een week ongeveer haha...

Iedereen een fijn 2012.

SIEMxFUNNY schreef:
Bijzonder dat je dat zo zegt.

Ik had net een gesprek met mijn moeder. Dat ik sinds gister (de afgelopen week) pas echt het 'verliefdheids' gevoel heb bij Kayleigh. Het afscheid nemen van mijn oude pony is mij zo zwaar gevallen. Wilde Kayleigh niet helemaal toelaten ofzo. Maar ben echt zó blij met dr <3 Heerlijk dat gevoel.
*Ondanks dat ze er vandaag nog viezer uitzag dan gister :+

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:04

Hoe groot is Mona als ik vragen mag ? Jack 1m38 ongeveer :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:20

Ik dacht dat Jack groter was! :oo Tinky is 1.50m O:)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:28

Haha dies nu 4,5 jaar ongeveer en gaat niet veel meer groeien... misschien nog de 1m40 halen maar denk niet groter (Bij Kanters zijden ze al dat hij niet groter dan 1m42 gaat worden)

Ik heb ook bewust gezocht achter een kleintje en een heel brave.. :)
Ik had bij ieder ras kunnen uitkomen maar ben bij toeval terug bij een tinker uitgekomen :). (nou irish cob)
Laatst bijgewerkt door Lori op 01-01-12 15:54, in het totaal 2 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:33

Goedemiddag!
iedereen een fijne jaarwisseling gehad? voor iedereen in ieder geval de beste wensen.

Hetlevenwint, volgens mij klopt je onderschrift niet helemaal, of is het belgisch?
Ik vind : Waar dromen bestaan, en dromen werkelijkheid worden, daar zal jij gaan maar pas als het jou tijd is om te gaan.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:41

Belgisch bestaat niet :+ Dat heet Vlaams :o
Maar dat was niet Vlaams, denk gewoon een spellingsfoutje.
Dit is Vlaams; Waar dromen bestaan en dromen werkelijkheid worden daar ga gy gaan maar pas als het uwen tijd is om te gaan
Is nog zelf heel netjes vlaams, als je men vader soms eens bezig hoort.. :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:46

Zeeuws vlaams (waar ik van origine vandaan kom) is nog heel anders

Edit typo
Laatst bijgewerkt door TurboTinker op 01-01-12 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:47

Goh, nog best wat zuiderlingen hier. Ik kom uit Belgisch Limburg :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:52

toch nog wel verspreid, ik woon nu in amersfoort

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:53

Ik ben ook enigzins verdwaald, klim steeds noordelijker, nu Groningen, veel noordelijker kan niet dacht ik. Totdat ik een Zweedse vriend kreeg...

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:56

haha, en over een tijdje emigreren dan :P

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:59

Ga het dan eens aanpassen als ik er aan denk en zin heb.. ik had dit bij m'n vorig post gepost maar ik ga het toch maar hier posten want er zijn als veel posten onder gepost :')

Ik was eerst naar Merelbeke geweest eurotinkers daar was ik "verliefd" geworden op een tinker maar eerst was die 5 toen was die 8... dus er werden telkens dingen verandert toen ik een topic hier bij "tinkers" plaatste met de vraag hoeveel juli er voor zouden geven heeft een lieve bokster (Jayney)mij een pb'tje gestuurd of ik het niet op Jack had. Al vlug was er een afspraak geregeld voor te gaan kijken en eerst ja typisch ik was ik beschaamd durfde niet zoveel maar eenmaal ik even alleen er mee mocht zijn (wat wil je als je ouders op je vingers kijken...) had ik het al redelijk te pakken (maar ik ben van het type die goed nadenkt dus ook goed wil uitproberen op verschillende vlakken voor een vast oordeel te vellen< vondt 'm wel al heel leuk toen dat merkte je wel m'n ouders toch wel).

Toen ik er eenmaal opzat met zadel (ook toen m'n ouders weg waren daarvoor was het van "wil jij is voorrijden" ) met een klein hartje ging ik er op en merkte al vlug van jee dies lekker rustig. Eerst een hele hoop uitproberen in de hoeken "ik wil naar de voerbakkkk" was dat met een aantal keer er op over. En het zou mij niet zijn zou ik bijna in m'n broek doen voor er met zadel op te gaan maar er wel zonder enege angst opkruip zonder zadel en later zonder iets. _O- ... nu goed daar ook nog buiten gereden er mee (wat een leuke omgeving daar in vergelijking met hier :# )

Goed hij is meegekomen naar huis en als het aan mij ligt laat ik 'm niet snel terug gaan.. de eerste week zat ik er al op zonder zadel (had nog geen zadel of hoofdstel :')). Toen nog met halster maar goed hij begreep niet goed welke kant ie uitmoest met die teugels langs zei.

Nog leuk om te weten is dat ik heb nooit kunnen lichtrijden... nooit had ik het tempo te pakken en de eerste keer dat ik wat draf probeerde met Jack voelde ik direct het tempo aan en kon ook mee doen (dat was toen maar een paar meter) eenmaal thuis met meer draf was het duidelijk voor mij ik had het tempo te pakken *\o/* . Ik kon geen galop toen ook nog en heb dan in een korte tijd allemaal geleerde met Jack... wel allemaal buiten.

Nu mijn moeder haar zin is tegenwoordig "alles begint en eindigd bij Jack" <3 :D
het lijkt me logisch dat ik niet tot in de detail en alles heb verteld anders zou er een overdreven grote post ontstaan en het gaat toch meer om hoe ik 'm heb leren kennen ;)