Erg bedankt voor je compliment, we doen ons best
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. Ik zou denk ik ook niet meteen een ander paard volledig accepteren als ik m'n vorig paard had moeten laten inslapen. Hij paste niet bij mij maar hield wel veel van 'm (mis 'm ook, in het begin niet zo maar nu zou ik 'm wel erg graag nog is willen zien)
Hopelijk gaat het beter gaan met de Tinker!

HijadelaLuna schreef:Fijne jaarwisseling voor iedereen hier! Bijlezen doe ik volgend jaar wel weer
Op naar een gezond en gelukkig 2012, voor jezelf, onze bonte vriendjes, maar ook alle naasten en geliefden om ons heen!
Ik ga maar eens bij de paardjes kijken voor ik ga slapen!
SIEMxFUNNY schreef:Bijzonder dat je dat zo zegt.
Ik had net een gesprek met mijn moeder. Dat ik sinds gister (de afgelopen week) pas echt het 'verliefdheids' gevoel heb bij Kayleigh. Het afscheid nemen van mijn oude pony is mij zo zwaar gevallen. Wilde Kayleigh niet helemaal toelaten ofzo. Maar ben echt zó blij met drHeerlijk dat gevoel.
*Ondanks dat ze er vandaag nog viezer uitzag dan gister![]()
Tinky is 1.50m

. (nou irish cob)
... nu goed daar ook nog buiten gereden er mee (wat een leuke omgeving daar in vergelijking met hier
)
). Toen nog met halster maar goed hij begreep niet goed welke kant ie uitmoest met die teugels langs zei.
. Ik kon geen galop toen ook nog en heb dan in een korte tijd allemaal geleerde met Jack... wel allemaal buiten.