Ja hoor Marja... Ik laat liever bokt even schieten om van mijn "babies" te genieten, dan dat ik dat niet doe
Lois, ligt het niet aan de site waar de foto's op staan?? Dat die eruit ligt.Janet, wat leuk zo gezellig met je zusje op de slee Staat Ziggy goed, twee meiden achter hem aan
Geweldig Janet!!!!! Op en top genieten!Dat wat Dundee deed, deed Shiloh vorig jaar ook Heb hem echt op stal moeten zetten, want hij ging gewoon tussen slee en Snowdon door Hihi Lies Jij bent erg.Petra plaatsvervangende weeën van paniek Ik zou graag een bevalling van een paard mee willen maken.... zou het prachtig vinden!
snowdon schreef:Ik zou graag een bevalling van een paard mee willen maken.... zou het prachtig vinden!dat zou ik ook wel willen
Grit schreef:Lois, ligt het niet aan de site waar de foto's op staan?? Dat die eruit ligt.Nee, kan niet, de foto's die ik net plaatsten zijn van dezelfde site Nu m'n profiel leeggehaald, leeg zeg
Resi_lover schreef:Grit schreef:Lois, ligt het niet aan de site waar de foto's op staan?? Dat die eruit ligt.Nee, kan niet, de foto's die ik net plaatsten zijn van dezelfde site Nu m'n profiel leeggehaald, leeg zeg ga je wel weer nieuw erin zetten
Leon hij deed het gelukkig maar 1 keer. We hadden nog al toeschouwers, en dat was gezelliger natuurlijk Alleen hij wilde mijn achterneefje opeten