[TI] [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Re: [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:23

Foto's Maya!

Eline, bedrijf waar ik werk heeft ook een fabriek in België en die hebben een reiniger die wij niet hebben, maar wel nodig hebben.
Dus ik scheur regelmatig heen en weer om daar te reinigen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:27

ja ik ben een scheiterd idd qua vieze insectenbeesten haha.

Maya super zeg.!! Ben erg benieuwd naar je behang :j

ik ga even de ponybeesten van hooi voorzien. Kunnen ze weer lekker knabbelen

tot vanavond.!!

Boncho

Leon, bedenk alleen dat het een dik boek is wat dus niet :n door de brievenbus past.... Wel een beetje duur om te versturen zodat je het kan lezen en dan weer terug moet sturen....

Marleen, jij kan hem dus wel lenen. Breng hem dan zo langs.

Ravien, mn opa en oma gaan met mn broertje op vakantie dus niet mn ouders.

Net vast de spruitjes voor morgen afgehaald, altijd een rotklusje vind ik.... Maar ze staan klaar! Nu nog even aardappels schillen en morgen na het werk ben ik zo klaar met koken.
Zie nu net dat Mc Leod's Daughters op tv is! Alles dus al wel gezien maar het blijft leuk!!
Heb een beetje spierpijn.... :? Komt denk ik door het lessen gister. Vooral mn bovenarmen en schouders doen pijn! Beetje krampachtig gezeten misschien?
Morgen dagje werken en dan een lekker rustig weekend! Johan is vrij dat is wel lekker! Ga zaterdag wel Bons rijden en we gaan 's avonds bowlen met Johan's ouders, broer+vriendin en zn zusje.

Boncho

Fijn dat je huisje opschiet Maya!! En ja, we willen inderdaad wel foto's zien!

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:33

_Rhiannon_ schreef:
Eline, bedrijf waar ik werk heeft ook een fabriek in België en die hebben een reiniger die wij niet hebben, maar wel nodig hebben.
Dus ik scheur regelmatig heen en weer om daar te reinigen.

ik snap het -:)
Boncho schreef:
Ravien, mn opa en oma gaan met mn broertje op vakantie dus niet mn ouders.

:(:) Sorry :o

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:35

FF snel vanaf de pc van me schoonouders.

Alles ging goed met Chan zoals gewoonlijk.
Heb nog een poging gedaan tot hengsten vlecht maken maar niet gelukt :') .
Heb er wel en foto van zal ik vanaaf wel laten zien :P
En gaat ze me eerst kusjes geven, en daarna bijt ze me toch ineens }:) niet hard maar toch, was net met Bianc aan de foon := .

Dagmar lekker Mac eten :9
Hihi sprinkhaanbeest weg :=

Carola, spruitjes schoongemaakt voor morgen :9 gisteren nog gegeten.

Maya, schiet al lekker op in je huis +:)+

Denise moe na een dag belgie :(:)

Grid veel plezier bij je neefje :D

Leon, opgescheept vandaag met ma die energie vergt :(:)

Puck les gegeven en een paarden taart gekregen *D

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:51

ik ga nog even badderen huiswerk maken en dan slapenWeltruste allemaal

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:53

Hoi

Hier vannacht weer de terrorJackRussel :(
Begon weer om ½12, nu is me zoon hem toe wezen spreken.

Nu ik dit type hoor ik me man snurken op de bank....kom door die hond ...denk ik :o

Een vraagje jullie hebben het nu over de TV , ik heb ooit een film gezien over een paard in engeland of amerika
Die kon niemand aan , had een trauma opgelopen dat zag je dan door de gedachten van het paard ( zoiets)
Dat hij erg bang was geworden door de was .

kennen jullie die film?

Ik weet nog dat ik het een ingerijpende film vond .

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:01

hier bianca... het gaat wel met me Ellen. Toen ik net Chantal in de winkel van Mich tegenwkam, ging ik wel huilen.

Ik heb bep nog gezien, ze lag er heel lief bij. Het leek net alsof ze sliep, alleen het snurken ontbrak nog :(:)

Jaimy heeft Bep ook nog gezien, ze vond het niet eng, alleen durfde ze haar niet aan te raken omdat ze zo koud was. Ze heeft nog wat bloemetjes bij haar neergelegd en ik een knuffel die Bep in haar mand had.

Ze hebben een pootafdruk gemaakt van haar en wat as achter gehouden, ik ga daar (ooit) een tattoo van laten maken. Verder heb ik een hele mooie urn voor haar, rood/roze met voetafdrukjes erop. Ik zal er weleens een foto van maken bij daglicht.

Verder ben ik zo moe, ik heb rugpijn van die rothouding op mijn werk en ik heb koppijn. Blehhh ben het zat...

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:02

Bianca, me Buldog is vanaf zijn 8ste jaar ook gaan sukkelen,huidproblemen, niet een groter blokje om willen..Dement gedrag blaffen voor de deur en dan deden we hem open en hij bleef staan.
Laatste jaar urine verlies ,en laatste weken Epilepsy

Tis nu een jaar of 6 geleden

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:03

Bep was gelukkig niet dement. Ze begon nu met plassen in huis, op de bedden van de kinderen. Haar oog werd slechter (ze was aan 1 oog al 4 jaar blind) en nu begon haar andere oog ook nog eens. Ook haar neus droogde uit en ging rafelen (hebben bulldoggen ook wel vaker).
Verder herkende ze iedereen nog en was ze alleen wat snauweriger naar de katten (en ook echt happen dus). Het was gewoon tijd...

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:05

Van me man moet ik vannacht op de bank gaan slapen met Terror JackR!!!..

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:05

oh my wat gaan jullie hard!

nog even en alweer een nieuw topic!
Wel leuk, altijd weer spannend wat voor opening er komt :D

Puck gefeliciflapstaartmetjeverjaardag! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

anita , sorry ken de film niet, mocht je de titel weten laat het me weten hij lijkt me heel erg mooi! En jast van terrorjackrussel, balen zeg dat hij zo vervelend is!

hahaha chanel deed even een stukje baas proeven, moet je maar niet gaan bellen he paard is toch belangrijker :P

Las wat over mcleods Daughters :D Das echt mijn favo serie! Heb meerdere delen al de dvd box avn, de rest komt allemaal nog :D Zelfde heb ik met charmed vind ik ook gewoon zooo leuk!

Ook allemaal oude series naar boven gehaald zag ik, ik keek altijd My little pony en de troetel beertjes :+

Janet, dat is een B-rijbewijs vrachtwagentje , of klein vrachtwagen ( tot 3500 kilo )

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:06

Biancaa schreef:
hier bianca... het gaat wel met me Ellen. Toen ik net Chantal in de winkel van Mich tegenwkam, ging ik wel huilen.

Ik heb bep nog gezien, ze lag er heel lief bij. Het leek net alsof ze sliep, alleen het snurken ontbrak nog :(:)

Jaimy heeft Bep ook nog gezien, ze vond het niet eng, alleen durfde ze haar niet aan te raken omdat ze zo koud was. Ze heeft nog wat bloemetjes bij haar neergelegd en ik een knuffel die Bep in haar mand had.

Ze hebben een pootafdruk gemaakt van haar en wat as achter gehouden, ik ga daar (ooit) een tattoo van laten maken. Verder heb ik een hele mooie urn voor haar, rood/roze met voetafdrukjes erop. Ik zal er weleens een foto van maken bij daglicht.

Verder ben ik zo moe, ik heb rugpijn van die rothouding op mijn werk en ik heb koppijn. Blehhh ben het zat...

:(:) :(:) voor jou de kids en michel,
heel veel sterkte met het verlies van bep, het zal even zwaar zijn maar het is de beste keus geweest :(:)

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:11

Ja , ze worden rond de 8 jaar met uitschieters van een jaar of 14 15 ( stondne toen in het buldogclubblad)
Cody zoals me pa zei is 2 jaar over de datum.
We hebben nooit verder klachten gehad met hem, zoals ik al zei na het 8ste jaar pas.
En dat plassen ....erg he ..had bergen was elke dag !!!
Had zijn fokster opgebeld zijn moeder was het zelfde liedje.
Ben der 2 weken echt beroerd van geweest, daana kon ik het wel een plekje geven.

Nu loop me Jack Russel de nachtblaffer ( heeel ander ras wat ik vroeger nooit zou nemen ) buiten te blaffen.....De andere ligt hier heerlijk te maffen zal hem een worst zijn.

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:18

Sterkte Bianca , geef zo leeg gevoel een diertje dood.
Net als me kater vorige week , .......

Ik ga zo Ex Robinson kijken heerlijk!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:22

Anita last van een terrorjack.... :(:)

Biancaa :(:)

Denise effe heen en weer gekacheld tussen Flakkee en Belgie :P

Oehhhh... mijn favoriete series van vroeger gaan nog veel verder terug dan troetelbeertjes e.d. :D Ben echt een ouwe sok aan het worden.... ;(

Jorn weer lekker opgeknapt...

Leon gaat penny bij Ellen.... Op Niamh toch?

Ravien... Succes met badderen en je huiswerk...

Een bijtende Chanel :(:) Blijft een paard he? :D Ben benieuwd naar je poging tot hengstenvlecht ;)

Dagmar... springhaanbeest weer buiten... Superhubbie heb je :D

Maya... Klinkt erg leuk allemaal... Ben ook wel weer benieuwd naar foto's....

Grid op bezoek bij neefje! Leuk! Veel plezier!

Puck.... Gaaf een paardenverjaardagstaart... Heb je er zelf ook nog van gegeten? :P

Boncho... Lijkt me een mooi boek.... Je kan het ook meenemen naar het weekend, of ga jij niet mee? Heeft iedereen een kans om hem binnen een dag uit te lezen :=
Spruitjes.... blegh... Hubbie heeft ze jaren geteeld, maar kon er maar niet aan wennen. Ruilde ze altijd om bij vrienden voor witlof... Aten we gewoon 4 x in de week witlof : witlofovenschotel, rauwe witlof met appel en mandarijntjes, witlofschotel met kip en kerriesaus of gewoon naturel gekookte witlof :D

Ben brak... Alle stallen zijn weer schoon... En ben nog steeds gigantisch verkouden... Op een ongelofelijk manier... Da's lang geleden hoor....

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:22

sterkte Bianca!

Wil je niet teleurstellen. Maar je weet dat als je een tattoo laat zetten met as. De as nooit daadwerkelijk in je huid komt? Daar is het veel te groot voor en de naald te klein.
Alleen de inkt is on contact geweest met de as.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:28

Zo'n vrachtwagen voor je B rijbewijs is echt super makkelijk... Heb met Hugo ooit wel eens 1 gebruikt en wat een super ding... Zou er zo graag zelf 1 willen hebben...

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:28

grappig, die poezen en egels samen!

gefeliciteerd puck!!
leuke kadootjes!

heb je een korte samenvatting leon? ga met pim samen wonen maar weten niet of we een samenlevings contract gaan tekenen.

vind die spellen wel leuk, maar ben er niet zo goed in, en heb er geen tijd voor (kies voor andere dingen, ben dan liever buiten)

heb speciaal de koptelefoon gezocht voor jullie liedjes, vooral die van the lion king zijn gewoon super

ah troetelbeertjes :)
en david de kabouter :P

is een prachtig boek boncho, op dit moment vind ik het zelfs het mooiste boek.

dikke knuffel voor bianca en familie natuurlijk...

zo, 2 dingen van mn lijstje af, heb ook de baklamp opgehangen en aangesloten. meteen na het werk, daarna eten en toen nog alles netjes weg gewerkt.
het is wel een schermer lamp, maar beter als pikkedonker ;)
meteen nog even op odinn gesprongen en rondgesjokt (zonder zadel)
volgens papa heeft hij 5 gangen ipv 4. stilstaan. (nee pap, dat syl dat niet kon wil niet zeggen dat Oot het ook niet kan ;)) heerlijk dier, hij vond het best spannend in het schemer licht maar is zo braaf.

avelyn zweet steeds zo erg.. heeft een heel dichte vacht.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:31

lucy , ze zijn ook super handig wij hebben er eentje op stal staan, helaas wel wat problemen mee gehad maar nu word alles verholpen en dan kan hij er weer tegenaan!

Avelyn aan het zweten, en het baasje lekker de baklamp opgehangen en op odin rond gestapt heerlijk!

Ik ben er alweer vandoor,
ga haispray kijken die begint nu :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:36

Sterkte Bianca!!

Janet; zo'n vrachtwagen noemen ze ook wel "bakwagen".
Is heel goed in te rijden :j In die van ons rijd ik alleen korte stukjes en dat ook liever niet, maar dat is een oud dingske die nog erg zwaar rijd. Maar voor mijn werk heb ik geregeld in een bakwagen gereden die jonger was en dat was erg lekker rijden.

Ik heb een nieuw zadel *\o/*
Een Wintec Isabell Werth
http://www.zadeltje.nl/assort/ZA/Dressuur/234860.jpg
Ben wintec fan en was al tevreden met mijn oudje (Wintec Pro), maar deze zit nog lekkerder (diepere zit, meer beensteun). En de kussens zijn wat breder, dus meer draagvlak.

Ga nu eerst douchen en daarna eten :Y) , ben pas net terug van stal.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:41

Bianca veel sterkte wijffie
Als ik je verhaal lees komt er hier veel boven in verband Bella die wij in september 2jaar gelden hebben moeten laten inslapen.
Heel veel knuffies van ons hier xx

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:41

Gaaf Grit!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:42

Bianca :(:)
Ben je nog met je enkel terug geweest naar de dokter?

Grit een nieuw zadel, kun je bij deze ook de boom verwisselen?
Ik heb zelf de Wintec 500 dressuur.

Maartje baklamp opgehangen.