Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Rhiannon_ schreef:Eline, bedrijf waar ik werk heeft ook een fabriek in België en die hebben een reiniger die wij niet hebben, maar wel nodig hebben.
Dus ik scheur regelmatig heen en weer om daar te reinigen.
Boncho schreef:Ravien, mn opa en oma gaan met mn broertje op vakantie dus niet mn ouders.
Biancaa schreef:hier bianca... het gaat wel met me Ellen. Toen ik net Chantal in de winkel van Mich tegenwkam, ging ik wel huilen.
Ik heb bep nog gezien, ze lag er heel lief bij. Het leek net alsof ze sliep, alleen het snurken ontbrak nog
Jaimy heeft Bep ook nog gezien, ze vond het niet eng, alleen durfde ze haar niet aan te raken omdat ze zo koud was. Ze heeft nog wat bloemetjes bij haar neergelegd en ik een knuffel die Bep in haar mand had.
Ze hebben een pootafdruk gemaakt van haar en wat as achter gehouden, ik ga daar (ooit) een tattoo van laten maken. Verder heb ik een hele mooie urn voor haar, rood/roze met voetafdrukjes erop. Ik zal er weleens een foto van maken bij daglicht.
Verder ben ik zo moe, ik heb rugpijn van die rothouding op mijn werk en ik heb koppijn. Blehhh ben het zat...