Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

door de brievenbus past.... Wel een beetje duur om te versturen zodat je het kan lezen en dan weer terug moet sturen....
Komt denk ik door het lessen gister. Vooral mn bovenarmen en schouders doen pijn! Beetje krampachtig gezeten misschien?_Rhiannon_ schreef:Eline, bedrijf waar ik werk heeft ook een fabriek in België en die hebben een reiniger die wij niet hebben, maar wel nodig hebben.
Dus ik scheur regelmatig heen en weer om daar te reinigen.
Boncho schreef:Ravien, mn opa en oma gaan met mn broertje op vakantie dus niet mn ouders.
Sorry
.
niet hard maar toch, was net met Bianc aan de foon
.

gisteren nog gegeten.

Das echt mijn favo serie! Heb meerdere delen al de dvd box avn, de rest komt allemaal nog
Zelfde heb ik met charmed vind ik ook gewoon zooo leuk!
Biancaa schreef:hier bianca... het gaat wel met me Ellen. Toen ik net Chantal in de winkel van Mich tegenwkam, ging ik wel huilen.
Ik heb bep nog gezien, ze lag er heel lief bij. Het leek net alsof ze sliep, alleen het snurken ontbrak nog
Jaimy heeft Bep ook nog gezien, ze vond het niet eng, alleen durfde ze haar niet aan te raken omdat ze zo koud was. Ze heeft nog wat bloemetjes bij haar neergelegd en ik een knuffel die Bep in haar mand had.
Ze hebben een pootafdruk gemaakt van haar en wat as achter gehouden, ik ga daar (ooit) een tattoo van laten maken. Verder heb ik een hele mooie urn voor haar, rood/roze met voetafdrukjes erop. Ik zal er weleens een foto van maken bij daglicht.
Verder ben ik zo moe, ik heb rugpijn van die rothouding op mijn werk en ik heb koppijn. Blehhh ben het zat...
voor jou de kids en michel,
Ben echt een ouwe sok aan het worden....
Blijft een paard he?
Ben benieuwd naar je poging tot hengstenvlecht

) heerlijk dier, hij vond het best spannend in het schemer licht maar is zo braaf.
In die van ons rijd ik alleen korte stukjes en dat ook liever niet, maar dat is een oud dingske die nog erg zwaar rijd. Maar voor mijn werk heb ik geregeld in een bakwagen gereden die jonger was en dat was erg lekker rijden.
, ben pas net terug van stal.