[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:25

Goeienacht!

Wat is Sierra al een dame aan het worden :wow: !!

En Flyn en Jes zien er super uit :)) !

Pal een nieuw hoofdstel *D

En verder sluit ik me aan bij de samenvatting van Lois :D +:)+

Leon, wat gezellig dat je op pad bent geweest met Denise.

:wave: welkom Rock. Voor mij nog onbekend, dus ik zal profiel eens doorsnuffelen of misschien kun je zelf wat meer vertellen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:41

Iedereen ineens weg -O-

En dan bedenk dat het zo'n lekker weer is en je best op de fiets van Heesch naar Schaijk kunt
Dat je best alle boodschappen voor de BBQ op de fiets kunt meenemen
Maar dat Spoek eigenlijk ook mee moet, anders zit ze de hele avond alleen in dat warme huis
Wat dan als je geen hondenfietsmand hebt :roll:

Dan neem je een plankje, kratje, schroevedraaier en schroeven en monteert het kratje achterop :)* . Kleedje erin en tatatata
Afbeelding
Afbeelding

Lief he :z !?

Alleen jammer dat het erg donker en verlaten was op de terugweg en onze verlichting het niet goed deed 8)7
Nog even de slaapkamer een beetje koelen en dan zo naar bed :Z .
Morgen rond 9 uur op stal en dan gaan we gezellig bij Ellen rijden

snowdon

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:44

How cute :D :D
Veel plezier morgen!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 07:50

Had ik al gezegd dat ik gister een topdag heb gehad :D

Alleen nu baal ik er nog meer van dat we hier niet van die fantastische bossen hebben ^)

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 07:59

Goeiemorgen!

Grit en Rhiannon, leuke foto's!

Eh Grit, wat wil je weten? Ik ben Lenneke, ik wandel al 24 jaar op deze wereld rond waarvan ruim een kwart op bokt :')
Ik ben getrouwd met [***] (29) en samen hebben wij drie kindjes. We wonen in Zaandijk :)

Zeven jaar geleden kocht een vriendin van me een tinkermerrie en zou ik het veulen overkopen. Ik was toen 17 en nog niet helemaal toerekeningsvatbaar. Ik had genoeg geld om het veulen af te betalen (250 euro per maand, vier maanden lang) maar toen ze met vier maanden gespeend werd (in mijn ogen toch echt vroeg) en ik ineens de volle mep aan stalgeld moest betalen kon ik dat financiëel niet meer opbrengen en heb ik haar moeten verkopen.

Heb er erg veel verdriet aan gehad, zeker toen ik hoorde dat ze enkele maanden later alweer doorverkocht was. Ik weet sindsdien niet waar ze is gebleven...

Na dit fiasco dat me echt heel veel pijn heeft gedaan ben ik nog een tijdje op de manege blijven rijden waar ik reed. Na mijn eerste zwangerschap een bijrijdpaardje in de buurt gevonden waar ik veel van heb geleerd. Was echter vrij bang voor haar, en met kindje 2 en uiteindelijk 3 had ik steeds minder tijd.

Nu heb ik een knuffelconnemara zo'n beetje om de hoek staan en daar mag ik vrij tijd aan besteden wanneer ik wil.

Zit wel nog steeds vaak naar tinkerfoto's te kijken. Ten eerste omdat ik ze mooi vind, en ten tweede omdat ik nog steeds hoop mijn Chevy ergens tegen te komen :o

Uitgebreid genoeg? O:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 08:19

Dat is mooi Denise!
En je bent hier in "onze" bossen ook altijd van harte welkom!

Thanks Rock/Lenneke, alles wat ik altijd wilde weten :D
Wat jammer dat het zo met Chevy is gelopen. Zou mooi zijn als iemand haar tegenkomt/herkend, er zitten zoveel tinkerliefhebbers op bokt.
Ik zal mijn ogen/oren ook open houden.

FF ontbijten, Spoek onderbrengen en op naar stal.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 08:47

Goeiemorgen!

Wat een gave ruin Annique!!! :9 En Pal heeft een mooi hoofdstel om!

Ziggy gaat vandaag lekker voor de kar, leuk hoor! Wil hier ook nog even oefenen, met sleepje enzo.

Ook erg leuke foto's van miniSierra en de rest! Zitten er bij jullie veel dazen Leon?

Berdien, tjee, wat is Flynn groot he? Heerlijk voor je dat je daar zo je plekje hebt gevonden!

Grit, hihi, Spoek kijkt wel heel wijs om zich heen! Slim gedaan..

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 09:37

:wave: Haay Rock, Grappig dat jij in Zaandijk woont :oo Ik in wormer :P

Jez*s Leon :wow: Sierra is groot geworden
Lekker gemend met Denise, leuk :D

Aaahw :z Die kop van Spoek :+:
Crea geweest hoor :P

Hee, Denise :wave: :D
Leuke foto's *D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 09:55

haha die spoeks achter op de fiets. Ziet er euk uit, en erg handig gemaakt.

Welkom Rock, jammer dat het zo gelopen is met je veulen.

Leon en Denise lekker gemend met Snowdon.
En wat wordt Sierra groot zeg! Ze is mooi!
Denise dat had ik dus ook toen ik bij Leon en arjan was, dan mis je pas echt een bos thuis als je daar bent geweest.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 09:56

Goedemorgen!

Ha Rock! Jij hebt 'mijn' Heaven toen inderdaad een tijdje gehad. Ben ook wel benieuwd hoe het nou met haar gaat. Haar moeder heb ik toen nog wel weer teruggevonden geloof ik.

Wat een schattige Spoekfoto's! :+:

En een heerijk ritje door de bossen en Sierra :wow: heb je haar aan de Pokon staan Leon?

Straks lekker zwemmen, eindelijk een activiteit met dit mooie weer waar je het níet warm en benauwd van krijgt :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:01

Resi_lover, leuk! :D Mijn knuffelpony staat in Wijdewormer :)

Hey Berdien :D Ja, gedoe met Heaven/Chevy :\ Bedacht me later dat haar geboortedatum waarschijnlijk niet eens klopte omdat ze toen denk ik bij jou stond :roll:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 10:02

Vannacht droomde ik dat de kamer van mijn zusje vol lag met huilende baby's. Ik werd wakker, en dacht 'nou het gehuil klinkt nu toch wel echt'.
Bleken er 2 vechtende katten onder mijn raam te zitten... erg fijn... Ik heb even een emmer koud water naar beneden gegooid :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:05

Jawel, die klopt wel :j ze is toen nog bij de Bonte Parels bevallen, toen wij Mientje/Tanith kochten was ze te hoogdrachtig om haar nog te vervoeren en in een nieuwe groep te zetten. Heaven/Siobhan is toen met een week oud bij mij gekomen, en met twee weken weer weggegaan...
Afbeelding

Gek idee, zij wordt nou ook al weer zeven :wow:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 10:06

Was dat jou eerste tinkermerrie Berdien?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:08

Nope, de tweede. Eerste is afgekeurd en dezelfde dag nog weer teruggehaald. Dit was Mientje (ik had haar Tanith) genoemd, die we bij de Bonte Parels weg hadden. Drachtig gekocht, en daar kwam Heaven/Siobhan dus uit. Merrie werd gierend afgekeurd, nog een heel gedoe met de BP over gehad, tot een zaak met de rechtsbijstand aan toe. Die is dus met een week weer weggegaan.
Toen dacht ik "kløteTinkers", ging ik op zoek naar wat anders, dat was nog veel minder iets := en toen vond ik Jessie :)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:09

Rock schreef:

Grappig zeg :P
A.S. zaterdag is er een Irish Cob keuring in Wormer :D
11 juli : ICS Rastoelatings - en premiekeuring voor veulens, merries en ruinen te Wormer Adres: Stal Van Weremere, Engewormer 34. 1531 MX Wormer

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:11

*\o/* *\o/* *\o/* Bianca, Gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:19

*\o/* *\o/* *\o/* dank je welllllllllll *\o/* *\o/* *\o/*

Even een ego berichtje want ik ga zo naar mn schoonmoeder, omdat opa en oma (en meerdere mensen) bij ons de trap niet opkunnen, vier ik het daar. Daarna even tussendoor naar Noa en Móhr en dan dus weer terug naar mn schoonmoeder.

Afbeelding
Móhr gisteren op de luiertoer

Afbeelding
Noaatje

Afbeelding
Móhr kreeg het in zijn bol

Afbeelding
Moeders eet onverstoorbaar verder...

Afbeelding
Zucht ze kijkt niet eens naar me

Afbeelding
Vrouwtje help me eens

Afbeelding
Dan loop ik wel door hoor, Noa het sokkenmonster

Afbeelding
2 lekkere kontjes synchroom eten en slaan...

Knuf allemaal tot vanavond...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:21

Inderdaad, is alweer zeven! Misschien heeft ze inmiddels zelf al wel een of meer veulens gehad... Gek idee he?

De Bonte Parels hebben ze zonder problemen aan ons verkocht, en merrie is nooit gekeurd...

Het zou me niks verbazen als wij ze bekeken hadden de dag nadat jullie ze hadden teruggebracht of zo :n

Echt waardeloos :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:22

Resi_lover schreef:
Rock schreef:

Grappig zeg :P
A.S. zaterdag is er een Irish Cob keuring in Wormer :D
11 juli : ICS Rastoelatings - en premiekeuring voor veulens, merries en ruinen te Wormer Adres: Stal Van Weremere, Engewormer 34. 1531 MX Wormer

Oh dat vind ik wel een leuk idee! Ga eens kijken of dat haalbaar is :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:44

Ik kom ws ook even aanwaaien, ik moet om 10u op Schiphol zijn (dan rij ik weer weg) en half 11 in Assendelft. (shetzadel ophalen).

Siobhan/Heaven is toen naar een bokker gegaan, Karin oid, daar heb je nog contact mee gehad toch Berdien? Maar zij is ze dan dus ook kwijt geraakt?

Dazen zitten hier wel, maar niet in heel het bos. Je moet de plekjes weten waar ze zitten. Wij hadden alleen bij de ingang van het bos even een drukkere Snowdon en toen we de zandvlakte lieten zien moest ik even naast Snowdon lopen om het een en ander weg te slaan voor hem. De rest van het ritje lekker relaxed zonder dazen!
Denise in elk geval ook weer een positieve ervaring rijker met mennen ;)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 10:45

Noa en Mohr zien er goed uit.

Berdien waar was ze op afgekeurd dan?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:59

Ik geloof het wel ja Leon, maar heb een tijdje terug met meerdere mensen contact gehad over hun :j
De foto is gemaakt op 9 juni 2002, een week daarna zijn ze weer weggegaan. Mientje/Tanith staat geloof ik ergens in Zeeland, daar loopt ze buitenritten.

Mientje/Tanith was op meerdere dingen afgekeurd. Benen waren niet in orde, de scheur in haar hoeven zou -in tegenstelling tot wat de BP- zei níet zomaar weer over gaan. Tja, ik was 14, mijn ouders wisten wel iets maar niet zoveel van paarden en ze waren bij de BP zó aardig, zó overtuigend.. ik heb een hoop geleerd sindsdien ;)
Keuringsrapport ligt nog wel ergens in Zwolle denk ik.
Buig/spatproef waren ook niet super.
Verbaast me niks dat de BP ze zonder problemen hebben doorverkocht, het was een leuk stel en als je het niet weet, waarom dan vertellen? Nee, ik ben nog altijd goed klaar met hun.

Gefeliciteerd Bianca!!!

Hier zitten al wel flink dazen, zeker in de Appelbergen. Maar ja, dat is ook een half gedempt moeras, dus lekker warm, vochtig en broeierig :))

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 11:01

Mientje heet nu Chiara en staat vlakbij Maya om de hoek :j d'Eierkurf dacht ik dat het daar heet.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 11:02

Goedemorgen!

Welkom voor Rock!

Verder veel gelezen en foto's gezien maar ook snel weer vergeten....

Vandaag lekker een rustig dagje. Niks gepland, dus maar lekker de tuin in zo.
Gister nog even naar Boncho geweest maar niet gereden, even lekker gepoetst en afgespoten toen vond ik het weer ok.