Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Soxje schreef:Grid, ik begrijp wel wat je bedoelt met je vader. En ik begrijp Chev ook. Ieder heeft zijn eigen gevoelens bij wat ie heeft meegemaakt. Ik ben mijn vader al 20 jaar kwijt en mijn moeder 15 jaar. Ze waren beiden slecht 60 toen ze overleden. Vaak denk ik dat ik tekort ben geschoten als oudste dochter, ik ging met 18 het huis al uit en ze maakten zich vaak (onterecht) zorgen. Ik ging aan de andere kant van het land wonen dus kon er niet heel vaak heen maar was er toch met een van de kerstdagen of nieuwjaarsdag. Toen mijn moeder stierf viel het gezin uit elkaar. Een ouder kan vaak een bindende factor zijn. Ik mis beide ouders nog regelmatig, en niet alleen met hoogtijdagen.

maar aan de andere kant heb ik zoiets van MOET je echt bijna dood zijn geweest om in te zien dat je echt super dom bezig bent geweest
):
en is ondertussen ook al 74 (ma was 20 jr jonger).
.
--> heeft een aantal caravens en daarna een stacaravan bijgekocht en elke 2 jr een nieuwe auto.
en dan ook nog steeds die telefoontjes van mensen die dan ophingen als ik opnam enzo ... (was vooral behoorlijk eng als je alleen thuis was)
)
ze waren nog gewoon getrouwd hoor (dacht ik alleen
)
--> en dan zou ik nog liever een leuk persoonlijk kleinigheidje krijgen
--> maar komt misschien ook door de wijn
(26 december jarig)
en verder weer probleempaardjes
Bij jou weet ie wel wat ie kan maken of niet
Is een andere die heeft ze al meer dan 6 jr --> is die zwartbonte met dat hanglipje op foto's in de sneeuw
en ze zomaar wijsmaken dat t engels moet
heel veel sterkte ermee en dan hopen voor jou dat t weer snel januari is ... en hips te veel glühwein
sterkte ermee ... en dan ook nog verbouwing en geen boompje enzo
daarom gaf ik ook al aan als ik t zou kunnen betalen enzo, zouden ze toch aan huis staan
maar dan wel met bos enzo in de buurt
* en droomt verder*
adem in adem uit ... idd misschien is negeren de beste oplossing of misschien zoals Pel zegt laten merken dat t niet prettig is --> Jammer dat je steeds in zo'n situaties terecht komt, maar t kan ook heel anders op pensions enzo 
)
heerlijk hoe ze kunnen suffen ...
daarna je kapsel lekker opgefrist 

en bovendien ook te weten wat ik NIET wil enzo dus ...
, Luisteren altijd en troosten je ook als je huilt of je verdrietig voelt
, hard werken, moeilijke beessies t maakte allemaal niet uit
en kreeg veel voorelkaar
... en dan ook veel complimenten
Dat gaf (en geeft) me ook veel troost en geluk

[
wie kon er nog meer niet slapen
]
.
.
) het bos in ... heb dat ding al drie weken, en er zit nog geen haartje op !!
grid schreef:marcella --> Say legt na t eten 2 drollen of zo, met rijden nu niet meer (of moet echt net na het eten zijn) en eerst 1tje en verder weet ik t eigenlijk niet ...succes ermee, hoop dat ze gewoon zomaar effe wat minder heeft gepoept en er verder niks aan de hand is!
SuperRoos schreef:marcella, wat vervelend dat mensen hem gewoon van alles voeren, misschien erbij zetten dat hij daar erg ziek van word...
fig poept trouwens ook niet veel, maar dat is normaal bij fig, jij kent je paardje het beste, als het volgens jou te weinig is hou het even goed in de gaten...
Pellie schreef:marcella, wat had hij te eten in de tijd dat ie 2 drollen heeft geproduceerd?
je denkt ook dat ie gevoerd wordt met hapjes?
SuperRoos schreef:http://www.euro-horse.nl/db105.htm
nieuwe elastische deken
omdat jullie met je tinks vaak last hebben met die maten geloof ik, misschien interessant, vind hem nog mooi ook

Hij is nu 73 jr.

ik begrijp je verhaal goed, vind niet dat iemand anders erover kan en mag oordelen over wat goed en niet goed zou zijn
haha en als ik dan sochtends wakker wordt heb ik de heerlijke aanblik van die paardenkoppies en ook nog eens zo'n lekkerding naast me hahaha