Te laat voor een edit maar er zijn nu al 10/11 (2kleinere daarom heeft die er 1 extra bijgedaan voor die 10) baaltjes geleverd, morgen nog eens 10 en eventueel daarna nog eens 10 tot we aan ons maximum zitten. Die woont hier maar 5minuten rijden van maximum dus het is wel handig zo.
Dus nu even zien of ik nog naar 't bos kan met Jack en 'm dan naar huis rij (morgen of donderdag)
Nientsje
Geplaatst: 01-09-15 20:18
Haha leuk Lor!
Balen dat je nog geen nieuws hebt Dott Rare gast, die zadelmaker... Ik heb een Thorowgood T8 en ben er erg blij mee
@ Niene87: nee afstamming weet ik zo niet. Ze komt sowieso uit Ierland. Haha ja enorm wit Blijft niet zo, maar ach. Ben echt puur op het karakter gevallen. Past echt zo enorm bij mij.
Heb je vaker last van je rug? Zijn geen leuke dingen
@ Clocloken: Hoe was je stage gegaan?
@ jorretje: Dank je Voelde ook gelijk goed toen ik erop ging zitten. Hoofd nog koel houden en keuring afwachten
@ Jackytje: ik weet niet of je al iemand hebt gevonden? Wellicht wel interesse Ik kan ook alleen de zondag. Ben wel meer van de NH en western. Wil bijvoorbeeld bij de ghost zadels kijken enzo
@ Lori: Ik vind dat ook zo grappig inderdaad, de verschillende gangen. Ik heb nu 2 voorwaartse merries gereden en beide zoooooo anders. (ook een slome gereden, maar das geen vergelijking).
bedankt voor de info met overzetten op naam! Vriendinnetje kwam met hetzelfde. moet wel goedkomen. Datzelfde vriendinnetje gaat ook mee naar de keuring.
@ Dott: nou das lekker dan... Krijg je een betrouwbaar gevoel van zeg
Ik heb zojuist een slowfeeder gekocht (een bak met net erover, die meezakt naar beneden)
Ik ga ook nog eentje bijkopen voor de pony's dan zodat Jack de zijne terug heeft (de kleintjes eten daar nu van). Ahoewel ik voor hem eigenlijk in plaats van 3,5 x 3,5 liever eentje zou hebben van 3x3 of 2x2 die ik dan in zijn huidige zou hangen (2 lagen boven elkaar). Voor de pony's zou ik een hooinet van 3x3 kopen om dan midden in de stal te hangen zodat die wat rond zwiert als ze er van eten zodat ze extra moeite moeten doen. Nog er over moeten nadenken, hoe dan ook dat hooinet want anders gaan ze te veel verspillen.
Heb je topic gezien Nientsje, is wel leuk dat initiatief om op andere paarden te kunnen rijden.
Hihi Nessa groot gelijk hoor dat je op karakter valt en niet in 1e instantie naar de kleur kijkt was ook een grapje Rug heb ik wel een paar keer per jaar echt goed last van gelukkig heb ik manuele therapie in mijn pakket dus heb wel aantal behandelingen per jaar en die helpt me gelukkig goed
Hooinet is erg fijn Lori Kan je ook gelijk goed zien hoeveel er is gegeten
Even een blij berichtje Xaffier en ik mogen de springclinic rijden controle en afstanden in de springring!! Gaan er nog mensen op zondag? We zijn om 14.10 te zien in de springweide. Ik ben zo blij zo'n kleine kans en dan ook nog uitgekozen worden. En dat met een tinker!
Lori
Geplaatst: 02-09-15 15:59
Terug eens met Jack gaan rijden, morgen terug om 'm naar huis te rijden.
De bedoeling was 20km maar de app zegt dat het er 31km was, meer dan verwacht enkel mijn twijfel bij de correctheid want bij maximum snelheid staat 51.10km/u . Owja 4uur, 17min gereden er over. Eens in detail gekeken op de pc en die zet die maximum snelheid bij een stuk dat ik over straat aan het draven was dus dat klopt niet en anders zou ik Jack misschien beter naar de draf rennen brengen .
Was eens leuk door het bos .
Laatst bijgewerkt door Lori op 02-09-15 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt
_Clocloken_
Geplaatst: 02-09-15 16:00
Zo Dott wat een rare reactie van die zadelmaker..
knappe foto's hoor nientsje die van jullie samen zijn ook erg mooi
Leuk Lor, Jack zal vast weer blij zijn om jou te zien
Mijn stage ging erg goed, de kindjes zijn heel vrolijk en de mentor is enorm vriendelijk, nu wachten en in November zie ik waarschijnlijk terug voor mijn echte stage.
Vandaag met mijn Dusty gereden, helaas zie ik nu op de foto's dat ik men beugels weer wat te kort had.. (ik heb altijd de neiging om te kort te zitten en probeer dit af te leren). Dusty heeft haar best gedaan, ze heeft slechts 1x geprotesteerd met een hoge bok maar ik ken haar gelukkig al langer dan vandaag Het was fijn om haar weer eens echt te kunnen laten 'werken' zonder veulen erbij is het toch iets handiger
Oh Lor had je post nog niet gezien, wat fijn door het bos!
Lori
Geplaatst: 02-09-15 16:17
Was inderdaad wel eens leuk, was er wel snel door maar denk als je de paden beter kent je er langer kan rondrijden nog. Maar zal voor later zijn want morgen komt die naar huis en de afstand is wat ver vanaf thuis, kan dat wel eens doen maar dan meer als dagtocht. Eerst thuis maar trainen om zijn gemiddelden terug omhoog te krijgen.
Zie dat bij veel mensen van die beugels, ik zelf kan dat niet want dan doen mijn knieën enorm veel pijn.
Enkel met de gsm, kan mijn camera wat moeilijk meeslepen op buitenrit maar kan vanaf die op de weide staat thuis dan wel eens terug foto's met de camera maken .
Net nog eens 10 balen hooi gebracht, dadelijk nog eens 10 dus dan heb ik terug 30 balen hooi en 10pakken voordroog nog.
Nou ik kan voorlopig niet echt meer trainen... viste Feike uit de paddock met een winkelhaak op zijn hoofd precies waar het hoofdstel zit Gelukkig niet al te groot... maar toch wel een dikke cm. Maar schoongemaakt en er groene leem opgesmeerd. Heb maar met halster een beetje gereden, hij is gelukkig wel te sturen. Maar man... wat baal ik
voor de zieke en gewonde paardjes,waardoor er niet gereden kan worden.
vandaag zijn ik en mijn ouders gaan kijken naar chinchilla's.toevallig bij ons in het dorp was iemand die ze fokt.zodra de kooi gereed is ,dan gaan we ze ophalen.ben er super blij mee.eindelijk weer leven in de brouwerij.(ok,we hebben een hond,maar die slaapt vooral,of ligt op de vensterbank alles te bekijken).