ja hoor lekker op stal geweest en alle pony's lekker geknuffelt
Lucy_1
Geplaatst: 24-01-10 21:29
Heerlijke foto's!
Heb hier nog geen 1 bevalling gezien... Ze hebben het zonder mij gedaan ondanks de camera en waken Zelfs die van een pensionklant... Kom 's morgens in stal, niks aan de hand... Geef haar eten en ze gaat gewoon eten... Ga ik paarden buiten zetten, kom ik terug... ligt er een hengstje achter! Zo zout had ik het nog nooit gegeten...
Janet... Heb je ook foto's gemaakt? Het klinkt wel heel leuk.. Zusje dus ook enthousiast geworden weer
Nog een paar dan...
Lucy_1
Geplaatst: 24-01-10 21:30
Wat een heerlijke foto's Lois....
Ravien
Geplaatst: 24-01-10 21:30
leuke foto's Lois en wat is stonewall vies
en lies ook leuke foto's
Laatst bijgewerkt door Ravien op 24-01-10 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Ooh, trouwens, zien jullie in mijn profiel ook geen foto's en alleen maar "Rare tekst" ?
Akecheta
Geplaatst: 24-01-10 21:32
Mooie Grainey! En leuk die drie paarden in spanning kijkend naar zo'n parasol! Ik heb er hier één die zijn tanden erin zet! Alles is eetbaar totdat het tegendeel bewezen is! En zoals een dierenarts ooit tegen Janus zei: Jij moet alleen nog leren dat niet alles verteerbaar is Claudia beterschap met Caitlyn! Hondenbrokken eten? Eet die man ook verse pens ofzo? Geslaagde Lunadag bij Lies TK: zit allemaal niet mee. Sterkte Nieuwe foto's van de Babies Gisteren al een stel gezien en nu weer! Blij mee! Petra MOOOIE foto's! Janet lekker gesleed! Heb twee weken terug met een friese hengst en drie gillende meiden gesleed, veeel lol gehad, veeeel foto's gemaakt met zo;n kant en klaar camera.... zijn mijn foto's kwijt bij de fotograaf ManOuke prachtige foto's! Hier dan nog 2 van Janus de 1e van paar weken terug. Gekregen van staleigenaress. Janus zag wat interessants in de bossen en liep daar nieuwsgierig naar toe De 2e van vandaag. Ben weer helemaal blij dat ik hem even gezien heb!!! Snel beterworden hoop ik!