Gezellig! Ik wil wel ff tickets regelen vd week hoor!Ga er nu vantussen, is nie zo gezellig voor de visite.
lekker hoor hier hebben we niet zoveel op vandaag.hadden geen trek door omstandigheden.maar dan hebben we morgen nog wat hihi
zooo iedereen is weer naar huis!!!Zo mn bedje in.. morgen eerst ff naar King, dan langs de AH(gelukkig is er nog 1 open..) en dan daarna naar de efteling!! Hopelijk is het een beetje droog hihi
Goedenavond...Ff snel bijgescrolld. Peet, sterkteEllen, veel plezier vanavond En bedankt voor vanmiddag Ik duik mn nest in.
X-mas 2.0 ook weer overleefd, ben erg verwend door de kerstman, heb zelfs een My Little Pony gehad Puck emotioneel gesprek gehad PB staat open als je je hart wil luchten.Klein ei gevonden Gaaf Angela, Bronco voor de slee!Blijft Shiloh bij de dames staan Leon?Petra foto's van Serada gehad.
hallooo Petra wat wordt ze groot.. en sterkte Ellen druk verjaardag aant vieren?Bronco voor de slee!!Maartje vroeg op morgen!!Denise wat leuk een my little pony!!Heb kerst ook overleefd, was gezellig, vriendlief is nu alleen ziek.. dus die ligt al op bed. Ik nog geen zin
Ik had geld en waardebonnen voor de ruitersportzaak gevraagd voor Nathan straks en de My Little Pony had ook nog wat geld bij zich
hallo allemaalPuck Schattig dat eitje Puck Mirjam, ijsbaan bij de paarden Leon Travis weer aan het groeien Grit, lekker wezen wandelen met SpoekVervelend Ellen dat steeds de stal onderloopt met water Veel plezier nog Lois in het huisje tot maandagLekker met Mambo wezen wandelenLeuke foto's Angela Grit vandaag lekker in dr huispakEn 11km op de crosstrainer Gosssiee, NiamhSilhoh met de dames gespeeld Himesh gemetenArjan op Chayenne gezeten Lekker het bos in geweest met de paarden Maartje Morgen vroeg eruit Veel plezier Ellen met stappen Petra Serada word groot Peet Denise, lekker verwend door de kerstman Leuke kado's My little pony Dagmar, leuke kerst gehad Ray ziek sterkte voor hemHeb ook leuke kerstdagen gehad Vandaag ook weer heerlijk gegeten
Chantal ook fijne kerstdagen gehad!!Chanel_ schreef:En 11km op de crosstrainer Tja, dat zegt de display, maar als ik 11 km in een half uur zou moeten hardlopen, zou ik dat noooooooit halen.Ah, een MLP met geld is altijd welkom Wanneer ga je Nathan weer bezoeken?Dagmar's vriend ziek