Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha die sox!! ja gam lijkt ook tevreden hoor, ookal zijn het nog niet de ideale omstandigheden en heeft hij een friesje die hij kan wegjagen... maar wel goed voor zijn kudde-ego
ik ben er al 100% over uit dat er volgend jaar een groot tinkerveultje komt. heb eerst de brabo's en ardenners in de kop gehad (dankzij smurf en d'r katootje van de norikerstal) maar het zijn toch tinkers die mijn hartje sneller doen kloppen. dus volgend jaar zien wel wel verder, en een poepopslagplaats moet er komen, daar was eejee het ook wel mee eens en die denkt ook wel mee. de plaat ligt eral, er moeten alleen nog wat stenen hokjes afgemept worden 

moeilijk hoor...
bakranden cutten enzo haha wat heb ik gelachen, vind het niet erg, hij gebruikte zn schouder super haha
haha doeg! SuperRoos schreef:peetorlan, erg druk op het moment zo te zien, geeft niks hoor!
hoe is het met whiz dr gedrag nu, op dr nieuwe stalletje ook enzo?
Die vermaakt zich goed in de paddock, samen met shetlanderhengstje Puk en in het weekend de grotere hengsten omstebeurt. Ik heb erg veel geluk gehad dat Uk er op die manier mag staan, iedereen is er gelukkig zo makkelijk mee... NikitaGoGo schreef:Ben zo blij..........![]()
Maxolo staat als eerste in de nieuwe stal. Hij moest wel ff kijken voor hij de nieuwbakken stal in ging. Wel vreemd om in je uppie in z'on grote ruimte te moeten verblijven. Er zijn nu 4 stallen compleet klaar. Helaas hadden we toch nog iets vergeten, er moest nog wat gelast en geslepen worden aan de stal van Maxolo, namelijk het gat voor de bixmaatbeker. Hij bleef lekker rustig staan, wel had ik zijn halster omgedaan en er een touwtje omgedaan en hem daarmee door de spijlen even vastgehouden onder het genot van wat paardesnoepjes.
SuperRoos schreef:FK, hihi jij kent je beessies goed, 6x en 8x per dag poepen, tel je elke dag hihi

Lekker kauwen op bitje, brave meid. Toen ik haar net had wilde ze niet linksom, nu twijfelde ze bij rechtsom. Galop doet ze niet, waarom zou ze, ze kan ook hard in draf
Na een kwartiertje al gestopt, toen kwam Sunny bij haar in 't bakje, en 't was goed om positief te eindigen. Als het aan mij had gelegen was ik nog een uur doorgegaan, maar dat zou niet eerlijk tegenover Mira zijn geweest. 
Houden zo
Citaat:Oh ja 2: kan mijn spaarloon laten uitkeren
Dit jaar de kerst maar overslaan. Is altijd moeilijk een kerst zonder een dierbare.
Moest naar de tandarts voor een zenuwbehandling. Vind dat normaal niet erg, want heb er al 3 gehad. Even rot de verdoving, maar daarna voel je niets. Allleen wilde de verdoving vandaag niet pakken. Pas bij de 7e!!!!! (en laatste, want meer wilde ze niet doen) was die pas goed verdoofd. Ben ruim 2 uur bij de tandarts geweest en heb nu een lamme kaak van al die verdovingen
, maar geen pijn meer aan die kies gelukkig.

) geen lichtgewicht namelijk. 
ze mogen wel iets strenger tegen hem zijn, of werkt dat bij hem niet?
roos, wat pik je toch veel op, kun je het nog wat handelen?? wat FK zegt, een goede beschermer lijkt me wel op zijn plaats, zodat je je er ook wat voor af kan sluiten, als je wilt tenminste
aan de andere kant, je kan er zo ontzettend veel paarden mee helpen volgens mij... maar niet ten koste van jezelf nee.

Pellie schreef:leon, hij rukt zich gewoon los en neemt de benen? stout paard!!ze mogen wel iets strenger tegen hem zijn, of werkt dat bij hem niet?
Dus M. vertelde dat ze de keer erop toen ze de deur open deed, heel hard 'STAY' had geroepen en zowel Uk als Snow keken haar stoïcijns aan... Maar het hielp wel! Nu geloven ze dus echt dat je Engels moet praten tegen hem....
Pellie schreef:7 prikjes bonte... jeem je had beter wat van die coke of heroine kunnen meenemen van van de week....![]()
Nee, dan toch maar liever deze prikjes.
Bonte schreef:Pellie schreef:7 prikjes bonte... jeem je had beter wat van die coke of heroine kunnen meenemen van van de week....![]()
Nee, dan toch maar liever deze prikjes.