Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joyce schreef:Staan jullie tinkers ook altijd buiten? En hoe doen jullie de sokken netjes bij houden als ze ook veel in de blub lopen?
Joyce schreef:Ok! Mijne staan ook 24/7 buiten maar toen ik vandaag de sokken zag dacht ik... ok.. help... hahahaha.. Ben dit niet gewend! M'n welshje heeft gewoon niet echt beharing ofzo..![]()
Ik heb m'n tinker nu 3 weken. Ze heeft vermoedelijk mijt en de dierenarts adviseerde om één keer de sokken er af te halen om het even goed aan te kunnen pakken met bye-mite. Ze heeft écht jeuk, krabt met haar ene achterbeen tegen de andere aan en vandaag stond ze enorm te stampen. Nu waren haar sokken een tijd geleden al geschoren, in ierland waarschijnlijk al. Dus vermoed dat dit probleem al langer aan de gang is.
Wat ik me nou trouwens af vraag.. Je weet van de paarden die uit ierland komen vrijwel niks natuurlijk.. Maar hoe werkt dat 'import-wereldje' nou eigenlijk.. Want soms denk ik.. die Ieren doen ook hun beste paarden toch niet weg... Zijn het dan vaak paarden met een slechte medische achtergrond? Of doen ze dit gewoon omdat deze paarden populair zijn en zij er aan verdienen.. Ik weet soms niet zo goed wat ik er van denken moet..
En ik vroeg me ook af of jullie bekend zijn met stal ons plekske in brabant?
Kimley schreef:Is je singel dan niet te kort ? Dat hij net nog in de oksel zit? Of juist te ver naar voren ligt of schuift?
Misschien kun je eens een andere maat proberen die net wat hoger ligt of ze dat misschien fijner ligt
Overigens zou ik het bijten wel direct bestraffen
Joyce schreef:Wat ik me nou trouwens af vraag.. Je weet van de paarden die uit ierland komen vrijwel niks natuurlijk.. Maar hoe werkt dat 'import-wereldje' nou eigenlijk.. Want soms denk ik.. die Ieren doen ook hun beste paarden toch niet weg... Zijn het dan vaak paarden met een slechte medische achtergrond? Of doen ze dit gewoon omdat deze paarden populair zijn en zij er aan verdienen.. Ik weet soms niet zo goed wat ik er van denken moet..
En ik vroeg me ook af of jullie bekend zijn met stal ons plekske in brabant?
MariekeTV schreef:Ellen heeft ze ook andere dingen die ze anders niet deed?