truste andrea..... die van mij is vooral gek op slapen op de poetsplaats.kunffelen vindt ze ook heerlijk,en laat het goed toe,maar een dutje op de poetsplaats is het einde.. morgen maar eens de kermis op.
tot morgen allemaal , ik kruip lekker mijn bedje in
En weet je wat ik morgen ga doen ? PAARDRIJDEN !!!! heb er al weer zin in !
Sandra1984
Geplaatst: 07-09-12 22:50
Chantal echt super joh van je! je mag echt trots zijn op jezelf!! zo zit je er ook op!
beterschap karlijn!
kaat veel plezier! laat ff weten hoe het was, ik ga zondag!!
hahahahaha andrea beter daar je druk om maken dan over je gewicht hahaha ik ben ook jaloers op merc zn haar hoor! maar ik maak me wel druk om mn gewicht hihi, er moet gewoon nog 14 kg af en daar ben ik al heel lang mee bezig.. maar al dat eten is veel te lekker!!
faye das niet die reclame van pam je haar danst hahahaha
een tikkel, ik vind het echt geweldig! zijn wel heerlijke snoepjes, had ze toestraks nog in mn handen, maar weer gauw terug gelegd
enne mensen ik doe aan de lijn! als jullie over al die lekkere dingen praten pff.. wordt niet makkelijker.. krijg nu al weer honger!
enne heb hier merc nog niet echt voorgesteld. maar dit is dus mercury from snowville! 3 jaar, sinds mijn verjaardag in nederland. Kent nog niet veel, maar leert enorm snel, maakt zich niet snel druk, alleen om koeien en springende honden. koeien blijft ie dus braaf naast me, maar springende honden zijn heel eng! en ik liep dus aan de verkeerde kant, waardoor hij mij dus omver sprong, op mn been stond en daarna in alle bochten moest wringen om de rest van mij te ontwijken. Tis hem goed gelukt, dus buiten een zeer pijnlijke elleboog, ontvelde knie, paar kleine blauwe plekken en 1 enorme blauwe plek op mn been is mijn lichaam verder ongedeerd gebleven, mijn ego daarentegen en mijn broek waren minder blij.. gat in mn broek en een gekneusd ego... daarom dus altijd aan de kant van het gevaar lopen.
Hij bewees daarmee wel dat zijn karakter geweldig is! want anders had hij vol op mn been gestaan en was ie gebroken(zo voelt t nu wel, maar dat komt omdat er sinds vandaag veel te veel vocht in zit..grr) en had ie mijn rug en hoofd meegepakt(lag languit face down hahahah)
maar verder is het een heerlijke kerel die dus alles goed vind, alle nieuwe dingen geweldig vind, alleen het longeren snapt ie geen hout van. Omdat ie zich niet druk maakt, reageert hij niet op grote hulpen, hij kijkt echt zo van ja wat wil je nou(sta je daar met je touw te zwiepen hahahaha) dus moet op een hele andere manier trainen dan ik gewend ben, alles in stukjes opknippen en stap voor stap uitleggen, Dus we zijn nu bezig met eerst wijken voor druk, dus hoef nu niet meer met mn hele gewicht tegen hem aan te hangen, hij gaat nu al op kleinere hulpen om en dat in een paar dagen tijd.
maar hier de foto's van mn kerel! vorige week zaterdag bij aankomst
kennismaken met zijn vriendinnetje
na paar uur was het al echt jut en jul
en dan moeten we paar dagen later natuurlijk wel poseren
en gisteren dekjesmak gemaakt!
en wat vond je ervan merc?
en ook buiten is geen probleem, hij vind het allemaal leuk
Mira283
Geplaatst: 07-09-12 22:56
Jess_vH schreef:
weer een leuk excuus om eff te shoppen dan haha.
Nou dames, welterusten. De nachtdienst is er.
En dan komt er een roze
SiSi1984
Geplaatst: 08-09-12 07:14
Mag ik me hier ook melden? Ik ben Simone en ben 28 jaar, kom uit Limburg.
Ik ben in het bezit van een tinkerruin, zijn officiele naam is Lord Ferris of the Owlish Fortress en hij is nu 3 jaar en 4 maanden. Ik heb hem al sinds hij 8 maanden is, hij is al zo ontzettend veel veranderd, maar hij is zo braaf. Heb namelijk gezegd toen mijn tweelingzusje haar tinker kocht met 10 maanden dat ik nooit aan een veulen zou beginnen omdat ik dan niet wist hoe groot ie ging worden. Maar toen ik Ferris zag was ik gelijk verliefd op hem en is hij naar mij gekomen.
Ik heb naast Ferris nog een merrie genaamd Saffiera, zij heeft helaas de laatste paar jaren wat dingen gehad waardoor ik een hele tijd niet heb kunnen rijden (peesblessure en daarna is ze hoefbevangen geweest, laatste tijd veel last van dikke benen achter).
Dus ik heb de laatste tijd Ferris weer veel meer opgepakt. In het begin stond hij namelijk een stuk vandaan dus ging toen niet iedere week.
Hier ben ik verliefd op geworden :
En nu ben ik nog steeds verliefd
Magica
Geplaatst: 08-09-12 08:25
@Chantal: Super zeg, dat je zo even naar huis bent gereden! Dat geeft toch wel een fijn gevoel!
@Jess: Veel plezier vandaag met de rit
@Ellie: Spannende tijden dus, maar het is in elk geval hoopvol dat ze de merrie nog wel kunnen opereren, wel apart dat er zo'n grote "bal" inzit. Ben wel erg benieuwd naar wat dat nou kan zijn en hoop natuurlijk dat de merrie er goed door heen komt.
@Simone: Welkom, en wat een leukerd zeg Ferris!
Vandaag hebben we les, Leon komt vandaag bij mij en Luna Ben heel erg benieuwd. We beginnen rustig aan.
welkom Simone, ik ben faye *fee* 1 van de 3 zeeuwse meisjes hier op het topic hahaha.. ik heb ook twee prachtige tikkels uhhhh tinkers haha, Shakiro een ruin van 18 jaar *geschat* en een hengst van 2 1/2 jaar oud Denzel genaamd. Ferris was mij in het fototopic al opgevallen, wat een knappe charmante man zeg! hopelijk krijg je het hier net zo naar je zin als ons en dat je maar lang mee mag posten!
Agg zonde San. ik zag de foto op FB al voorbij komen maar wist niet dat het was ontstaan door Mec. ajaaa hij is jong en moet nog leren.. en zoals ik al had gezegd, wij NL gaan heeeel erg anders om dan de Engelse en Ieren hahaa... beetje wereld vreemd zijn wij haha
oeehh roze halster.. i like mira!! maar meer roze komt er hier ook niet in hoor.
ojaaa Jess, succes bij Leon vandaag!!
hmm ik ben bang dat ik mijn tuig voor mijn vakantie nog niet te zien krijg, het is gister verstuurd dus komt dan begin volgende week pas binnen ben ik bang. kleine hoop op vandaag!! als ik het heb dan horen jullie het!!!
jaaaaaa pride is toch van mij nu gauw alles in orde maken en vervoer regelen whaaaaaaaaaaaaaaaa ben vet blij dat hij na lang praten toch naar huis komt
jaaaaaa pride is toch van mij nu gauw alles in orde maken en vervoer regelen whaaaaaaaaaaaaaaaa ben vet blij dat hij na lang praten toch naar huis komt
NathalietjeB
Geplaatst: 08-09-12 12:50
HAHA ik moet echt nog ff bekomen van t feit wat ik net dus gehoord heb!!aan de telefoon uiteindelijk na heel lang praten wat super zeg dat t toch nog goed komt ben helemaal happy
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 08-09-12 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Alles goed met iedereen hier? Hier erg druk met werken, leren en Mona zoals ik al laatst verteld had.
Maar ik wil jullie mijn update niet onthouden, want ik ben zo trots.Er heeft vandaag voor het eerst iemand op Mona gehangen, maar uiteindelijk er ook op gezeten. We zijn half uurtje bezig geweest en toen raakte Mona moe en zijn we gestopt. Ze heeft er een aantal keer aangehangen, maar daarna ook 3x erop gaan zitten en een paar kleine stapjes gestapt. Gaan dit dit jaar nog 3 a 4x herhalen en dan gaan we lange lijnen oefenen en gaan we het rijden weer verder oppakken als ze 4 is.