Puck Van Harte Gefeliciteerd en een heel fijne dag.
Gelezen over bitloos mennen, oh dat zou ik nooit doen ik heb dan toch het idee de controle kwijt te zijn.
Avril , zware koliek oparatie hopelijk is ze er goed doorheen gekomen
Hoest nu met Jorn die was toch niet zo lekker?
Leeftijden en verjaardagen daar doe ik zelf niet aan
Weer een paar lekker aan het bakken, ga ik vandaag ook maar ff doen denk ik (zal ik trakteren vanavond)
Accent daar heb ik geen last van
Hier alweer een dik uur aan het werk, maar niet echt vooruit te branden. Ik denk dat ik morgen maar eens lekker een daggie vrij neem. Zeg ik nu wel maar meestal lukt dat niet dan doe ik s'morgens de deur van men werkkamer open zet de pc aan en voor ik het weet ben ik al weer aan het werk en denk ik ach maar ff een uurtje maar dat uurtje worden er vaak wel meer. Fijn thuiswerken en zelf alles(bijna alles) kunnen bepalen maar ook moeilijk los te laten.
Zaterdag lekker een weekendje weg naar Arcen, dus geen pc en laptop gaat ook niet meee
Hoe is het met de jarige jop? Zeker met haar kadootje aan het spelen.
Gaat het alweer beter met Jorn, Mirjam?
mnkortleve
Geplaatst: 29-10-09 09:30
Jorn heeft gisteren een paar zetpillen gehad en werd toen rustiger, hij heeft bij ons tussenin geslapen dat kleine meneertje ligt niet echt stil dus ik heb maar weinig geslapen. Hij loopt nu weer vrolijk rond.
Goeiemorgen all! Ik werd vanochtend om 8u wakker gebeld door een vriendinnetje, hahaha Dan voel je je jarig, maar al helemaal als je hier alle felicitaties leest Dankjulliewel!! Nu snel paarden voeren en werken!
Ik ga nog even de berichten van Lien lezen om te kijken hoe het met Avril gaat.
Pfffft even 20 blz bijgelezen. Kan niet op iedereen apart reageren, moet zo mijn auto naar de garage brengen voor wat kleine dingetjes. Wel een hoop foto's, jeugdsentiment, mennen zonder bit (nooit van m'n leven), muffincakes, accenten ennnn dat was het geloof ik wel? gezien en gelezen.
Ik ga er ook weer direct van door, dan ben ik weer een beetje op tijd thuis.
Net bij de garage geweest, en ik voelde me zo dom. Ik kan er niet tegen als ik iets moet regelen waarvan ik zelf de ballen verstand van heb, en als je dan moet uitleggen wat er precies met je auto moet gebeuren.. "Nou.. mijn paps zei.." *wappert met lijstje* "Oh ja. Ja de motor moet gewoon even nagekeken worden" "Wat moet er dan precies nagekeken worden?" "... Eh... nou gewoon even een check " "Oké en wat moet er nog meer gebeuren?" (hij zei nog net niet meisje ) Paps had ook nog iets gezegd over de cylinder, maar als daar wat mee is kost dat rustig €800. Dat is evenveel als de auto gekost heeft! Dus dat gaat niet gebeuren. Nou moet ik donderdagochtend supertje vroeg mijn toetertje daar brengen en dan gaan ze even het één en ander nakijken en zien wat er met de bedrading in het dashboard is. Pffft, als er wat is met mijn paarden/fietsje dan red ik me wel, maar mijn auto? Dat is allemaal abracadabra hoor Je voelt je alleen wel echt heel erg dom als je daar zo staat
Helaas niet.. maar het liefst weet ik wel zoveel mogelijk In ieder geval van de dingen die echt dicht bij me staan. Ik weet net hoe ik de olie moet checken en bijvullen en de ruitenwisservloeistof gevuld krijg. Tanken lukt ook nog nét. Maar verder dan dat? Ohmy, als mijn toetertje het niet doet dan ben ik echt het haasje
*gaat weer terug naar de boeken*
Grit
Geplaatst: 29-10-09 13:41
Zie het al helemaal voor me Berdien
De volgende keer zeg je; Nou, uh, gewoon checken, duhhhhhh. Wie is hier nou de monteur
kom even hallo zeggen tegen jullie! hihihi moet ff doorwerken vandaag.... vnvd ook pas later bijlezen! Leon komt een keer bij mij penny-en Jammer dat het donker is, kunnen we geen foto's maken :-(
Grit
Geplaatst: 29-10-09 15:30
Zo, Cecille heeft een PB vol foto's van mij
Was , ga ik hier ook maar eens opvouwen. Daarna Spoek weer achter de fiets aan slepen.