Lekker druk dus rommulus, lekker druk dus,
Angeliek mooie fotos weer hoor, leuk zo`n skippybal avontuur.
Nou Sita weet je al of hyppofocus bij je komt donderdag, geloof dat het weer niet heeel geweldig wordt.
Janet je zus wegbrengen, lekker een maandje rondtrekken,
Zo mag ik hier ook even spannen
Vandaag heerlijk gereden met Biggels, tis echt een super peerd. met zadelen zo braaf, maakt hem niets uit, daarna even een rondje aan de longe, nou zo braaf, dus ik zij ik kan er direct wel op, zo gezegt zo gedaan, en ook toen weer heeel braaf. (was vergeten mijn sporen af te doen met wieltjes nog wel
+) hij reageerde zo vlot op het been, zeker als ikwat begrenste, en toen ineens kwam het besef dat de sporen nog om zaten, nou gauw er af gehaald, is niet de bedoeling.echt super buiten, luut had hem nog wel even vast met een touwtje gewoon voor de zekerheid, had mijn goede cap op stal liggen dus nu een oudje op, maar volgende week gaan we een buitenritje maken, ludie op viane en ik op biggels, hij vond het super, keek niet naar de autos om, lekker voorwaarts ook in draf, heerlijk gewoon. dus we gaan nu minstens 1 keer in de week buitenrijden en coditie en kracht opdoen.
hier een paar fotos, niet op volgorde,

en nog op het erf.

Hij is in en paar maand tijd zoveel breder geworden in eens, hij zit heerlijk, ben helemaal happy met hem.