Sita.... Veel plezier meid! Moet je toch nog eens een foto'tje maken hoor van je Hotze Ben nou wel een beetje benieuwd naar je boer...
Noortje... ben ook wel nieuwsgierig
Ben bij gelezen.... Maar ook weer veel vergeten... Gisteravond les gehad op Lucy en dat ging super... Maar is wel werken, tjonge wat is die knol sterk....
Effe kids wegbrengen, paarden voeren en eens kijken of ik met de website kan gaan beginnen....
Hotze staat in mijn profiel hoor Lucy! Maar ik zal nog wel eens een fototje maken..
Heb antwoord gekregen op mijn mail van de DA.. We gaan tot mei zeker doot met de regumate omdat het voorjaar erg polufolliculair (jaja ) kan worden en als we dan nu overgaan op iets anders zal ze toch heftig hengstig worden. Dan gaan we vanaf Mei/Juni ongeveer over op Hormonise.. Iets anders wat minder duur is maar toch goed werkt.
Ga zo nog even een leuke DVD voor in het huisje halen..
Ik ben ook geen poetser koken vind ik dan wel weer leuk en de was ook niet erg (als ik maar niet hoef te strijken ) maar gelukkig helpt John ook (toch handig dat ie met moeder + dochter is opgegroeid )
Rom sil dus niet meer kreupel wel nog stijfjes Hopen dat ie snel weer helemaal de oude is !! balen van werk ...
Sita lekker gereden Hé da's klein half uurtje van ons Heijen ligt bij Boxmeer idd vlakbij duitse grens (reichswald) Is leuk daar
Blackstar nieuwe tegels eruit gesloopt ben dan toch weer blij dat mijn hubbie, zwager en vrienden zoveel kunnen
leon heb ik dus ook nog berichten van 2003 omdat ik het zo'n leuk aandenken vind is echt grappig als je het terugleest (wat ik idd ook bijna nooit doe ) en dan idd meestal inbox vol ... Lastig hè
ZJ + paintlinger groot gelijk anders idd gewoon samen verder keertje benen laten strekken is leuk, maar niet in (onbekende) groep of steeds op zelfde plek dan worden ze van te voren al druk enzo
Lucy ook fijn les gehad
Hier gister ook weer heerlijke gereden niks geen stijfheid/onregelmatigheid of zo dus heerlijk genoten
Nu lekker thuis aan het werk, want was anders de enige op kantoor en daar had ik geen zin in toch wel handig dat we dan kunnen kiezen --> Kan ik mooi tussendoor al wat was doen en stofzuigen dan hoeft dat niet allemaal 's avonds/ weekend ...
rommulus
Aaaaah... hij is zeker leuk die Hotze van jouw... Geen wonder dat hij niet bij boer zoekt vrouw mocht om een kalf te kopen Jan is er niks bij
Haha thx!
Naast antwoord via mail van de DA had ik ook de rekening van Shania.. Ik werd even lichtelijk niet goed.. 124 euro en wat centen.. Die fles medicatie die ze krijgt kost 68 euro voor 360 ml.. Prijzig, maar goed.. Ze doet t dr goed op, dus we hebben het er wel voor over.
Ja Sita medicijnen is al gauw duur maar idd als het werkt!!
Say's rekening was bijna 5x zoveel
Huis is weer beetje aan kant kan schoonmoeder vanavond komen (OK het is een leuke niet zeurderige en poetserige schoonma hoor , maar wil het dan toch altijd graag nog ff beetje aan kant hebben )
Veeeeeel plezier Sita! Net naar de optiecen geweest, bij de ene had ik bijna min 1. En bij de ander net een kwart. Moet dus no een heel o9nderzoek gaan doen om te kijken wat het nou is!
rommulus
prada de eerste keer dat ik er langs ging had ik beide kanten - 0,75 er ging toen al een wereld voor me open toen ik dus een lens in kreeg (ik kon zowaar de bordjes aan de overkant van de straat lezen )
Ik geef je groot gelijk dat je dan lekker thuis werkt Grid
Armano staat in Zweden ( http://frassegarden.se/?page=galleri&la ... d&katId=20 ) Nou moet ik een andere hengst gaan zoeken... Had ik net mijn keuze rond... Vanochtend boel dingetjes en schapjes gedaan, moet zo nog even om een pak zaagsel (vergeten ) en dan ga ik lekker Aman zadelen en door de storm rijden Hebben ook nog even aan tafel gepraat, want pa vroeg nog wanneer de dames weggingen naar de hengsten. En toen kwam daar ook heel terloops ( ) het gesprek over op dat ik de paddock voor de bovenste helft bestraat wil hebben met betonplaten... Die liggen hier toch nog te liggen, en dan kunnen de volgende winter de paarden meer droog buiten staan En het lijkt erop te lijken dat die investering uitgevoerd wordt En waarschijnlijk gaan we dan ook het ene hek verhangen naar de andere hoek, en dan de grondhopen naast de paddock ook opgeruimd. Dus grondige reorganisatie
ja helemaal netjes is het hier geloof ik nooit maarja men mag natuurlijk wel zien dat er geleefd wordt toch Ze komt een weekendje op visite kan ze met John bijkletsen enzo en ik ben dan denk gewoon veel bij de paarden
Pradaatje dat had ik ook met zo'n sneltest waren mijn ogen stuk slechter dan later dus bij "echte" (geen HA of zo ) opticien --> geloof die laatste toch beter Heb nu alweer bijna 1,5jr lenzen
armano nu in Zweden ... moet je weer op zoek naar iets anders
en die platen zijn súper heb dat ergens bij spijkenisse ook gezien zou denk idd Top zijn lekker droog buiten
rommulus
Even snel een berichtje van mij vanaf school Thuis doet internet het weer niet. Gister avond en middag nog wel. We kunnen nu ook al 2 dagen niet bellen en gebeld worden op onze huis telefoon. Dus als ik thuis ben maar weer mer Orange aan de telefoon hangen:(
rommulus