Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stennisje schreef:Ik ben met het rapport van Marcellino gelijk via de kantine naar de ring gelopen en heb Marijke gelijk er op gewezen.
Marcellino was toen net bij de veearts weg en kon nog niet lang in de ring geweest zijn.
Ben gelijk weer terug geschoten naar de veterinaire, dus heb niet meer gezien wat er in de ring gebeurde.
snowdon schreef:Stennisje schreef:Ik ben met het rapport van Marcellino gelijk via de kantine naar de ring gelopen en heb Marijke gelijk er op gewezen.
Marcellino was toen net bij de veearts weg en kon nog niet lang in de ring geweest zijn.
Ben gelijk weer terug geschoten naar de veterinaire, dus heb niet meer gezien wat er in de ring gebeurde.
Niemand neemt jou het kwalijk, ze hadden moeten wachten imo...
KootMiraDrum schreef:Je vraagt toch niet WEER om foto's he, frangelica?
frangelica schreef:....was er om half een maar toe hij nog op de trailer stond was er niks aan de hand maar mocht stal van iemand hebben...
KootMiraDrum schreef:Je vraagt toch niet WEER om foto's he, frangelica?
snowdon schreef:Geronimo is toch juist NIET ster geworden?
Enkel eerste premie toch?
snowdon schreef:Ja jij stond er ook bij he, grid en Tinkermuts ook... sokken en achterhand (te steil)
snowdon schreef:Ja jij stond er ook bij he, grid en Tinkermuts ook... sokken en achterhand (te steil)
_Lente_ schreef:Pfff, want een gedoe met die punten![]()
Maaruhm, heeft iemand toevallig een filmpje/foto;s van maestro? Ik hoorde dat het niet zo goed ging met zijn showtje, maar ik kan daar helaas niet zelf oordelen want daarvoor was ik net te laat :S Henk (andere Henk) was helemaal weg van hem, dus het lijkt me wel leuk om iets van maestro te zien
wisky schreef:frangelica schreef:....was er om half een maar toe hij nog op de trailer stond was er niks aan de hand maar mocht stal van iemand hebben...
Dat was de stal van Aaron,die hadden we thuis gelaten maar helaas al wel E40,00 voor die stal betaald.
Blij dat er toch nog iemand gemak van heeft gehad!