[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 16:52

Doei!
Welkom Joey! Leuk dat je er bent! Ja

Net gewerkt, en finaal door m'n rug gegaan. Zelfde als toen vlak voor Pinkpop Scheve mond Zware pijnstiller geslikt, en met mate doorgewerkt. Ben wel een uur eerder naar huis gegaan.

Het is hier echt rotweer. Ga vanavond nog wel even naar stal, Jessie voeren enzo, maar verder niks doen ivm m'n rug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 17:30

Balen meid... Hoe ga je dat doen als dat nou in Ierland gebeurt straks? En valt dit niet te voorkomen... Scheve mond

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 17:53

wat balen berdien. Hopen dat het snel weg trekt.
sita luxe hoor eigen paddock

De lasagna staat hier in de oven, wilco komt zo thuis.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 19:33

Wat vervelend Berdien. Ik hoop voor je dat het snel wegtrekt.

Welkom AJ.

Ben vanmiddag even naar Black geweest. Heb haar staart uitgekamt en een stuk vanaf geknipt. Die hing bijna op de grond. Daarna haar manen uitkammen. Black heeft er wel een verschrikkelijke hekel aan zeg al dat gekam en gefrut. En eindelijk nadat je bijna klaar bent staat ze stil. Hehe, werd tijd.

Oja ben een paar dagen rustig. Heb van mijn ventje Harry Potter in het engels gekregen. Dus dat word even omschaken betreft de namen.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 19:41

Leon, een zwarte variant Haha! Lekker naar de kermis geweest!

Rom, druk!

Tk, auch naar Ta geweest Ach gut Bij ons leek t ook net herfst haha…

Grid, leuk dat jullie t hondje hebben uitgezocht!

ZJ, tentenrescue Haha! Lekker lasagna Vingers aflikken

Sita, jammer he dat ze niet op de wei konden. Hier kan t ook al niet…

Berdien, beterschap voor je rug Ach gut

Black weer geknipt en bijgewerkt Haha!

Heb echt druk daggie gehad, erger dan werken Clown
Vanmorgen eerst met de hond gelopen. Daarna ontbeten en naar stal gegaan.
Flan gereden. Met Lem door de polder gewandeld.Zoef naar huis effe schrobben en omkleden. Naar pa en ma gescheurd. Daarna heeft pa ons naar Ridderkerk gebracht en hebben ma en ik een paar uur gesjopt.. Heb alleen henna gekocht Clown Toen weer terug. Naar oude huis van ouders om wat op te halen. Daarna weer naar stal om met Flan te lopen en te laten rollen. Toen weer naar naar huis en met Lem gelopen. Eten koken en weer met Lem lopen.
Zo krijgen we nog even bezoek. Collega met puppie….

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 19:42

He, Berdien, wat ontzettend vervelend!!! Hoop voor je dat het gauw weer beter gaat!

Na veel gezeur met loslopende shetten van die man die een wei naast ons heeft, hebben we nu echt een probleem, gisteren heeft Mirthe finaal drie palen kapotgetrokken en hele draad los. Doordat de shetten in onze wei waren gekomen. Ze wordt dan echt woest!
Vandaag liepen ze weer los, en weer draad kapot! Eigenaar is op vakantie en gaf ons aan de telefoon een grote mond!!! Oei, oei, toen waren wij ook even boos...

Maar hoe het nu verder moet? Ze kunnen niet in hun wei, want lopen de hele dag gewoon los. Hadden we ze bij onze buurvrouw in de weide gedaan, maar daar waren ze ook direct uit.
Pfffttt.......

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:11

Maya; tja.. daar zeul ik natuurlijk niet met zware kazen rond. Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik laatst Miska heb gekapt, wat echt heel zwaar is. Daarnaast werk ik veel en lang, veel staan, bukken, tillen etc. Rug voelde al langere tijd niet zo jofel aan, maar vandaag knalde het er weer in, spieren verrekt/gescheurd Scheve mond Doet echt zeer, kan m'n been bijvoorbeeld ook niet strekken, dat trekt aan die spieren *auw!*

Net bij Jes geweest, en ze wordt weer mooi vet *LOL* We kunnen dus weer gaan minderen met de merriebrok/kuilvoer. Heb me suf gelachen om Flynn, toen ik wegreed stond hij prinsheerlijk zijn kont aan z'n moeders achterbenen te schuren ROFL Hij heeft zo'n attitude, geweldig ROFL Iedereen op stal is weg van hem, dat is toch wel erg leuk Ja

Ooohh! En ik ben al bijna jarig! Volgende week donderdag verlaat ik voorgoed mijn tienerjaren Verdrietig en moet ik me eindelijk volwassen gaan gedragen Clown Scheve mond

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:03

Heeéhee!

Jeetje echt lang geleden dat ik op bokt heb gezeten Geld, geld! ik moet me diep schamen eigenlyk!
Maar ik zit dus op de camping een stukje verderop in het dorp hier, en daar heb ik geen pc. Maar gister nacht heb ik geen ook dicht gedaan, dus vannacht slaap ik maar weer een keer thuis. Het scheelde ook niet veel of ik was uit me tentje, geregent & gewaait :p Maar ik ben dus ook helemaal niet bij :S Ik weet niet eens meer waar ik gebleven ben :S volgens my nog in de oude topic, dus zal maar helemaal opnieuw beginnen zkr Bloos

Ik ga zo even bijlezen van vandaag, en daar reageer ik dan straks wel op Knipoog

Ben net terug van Collin, hy was weer super braaf.
Had zondag z'n manen gewassen, en vlechtjes er in gedaan, dus vandaag er uitgehaald. Hy had allemaal krullies nu Pling & heb z'n staart net even gewassen. Daarna los gelaten in de bak, hy had de wind wel in z'n hoofd hoor, hele tyd heen en weer rennen door de bak enzo. Tong uitsteken daarna heb ik er een zadeltje op gelegd, en gesingelt. Hy reageerde er niet eens op dus dat was wel mooi Cool Naaja ik ga even bijlezen hoor (A)

Groetjessss..

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:47

Trusten Dromen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 08:23

Goedemorgen.
Berdien: Beterschap voor je rug! En bijna jarig Lachen oeioei de volwassen leeftijd Knipoog En flynn zoveel fans.
Grrr:Stel uitbrekers bij jou thuis.Wat vervelend zeg.Hier kunnen Timo en Janeeba er ook wat van.Heb overal nu drie draden (stroomlint) boven elkaar anders komt Timo er gewoon door heen gedendert.
Martinique: lang geleden, gelukkig alles goed met Collin Lachen en zo braaf met opzadelen.
Jellie:Gister bezoek gehad van puppie?Lekker gespeeld en geknuffeld zeker! Die kleine hummels zijn zo lief.

Black: ook aan de harry potter verslaving.Lachen
Fijne dag allemaal.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 08:28

Morning..

Beterschap Berdien! Beetje op jezelf letten he!
Dus oppassen met tillen, ik had me laatst een liesbreuk getild.. Dus nu vraag ik wel of iemand wil helpen.. Beter iets te voorzichtig als jezelf aan allemaal blessures helpen!

Doei! @ Martinique..
Collin stond zeker wel braaf stil met wassen nu..? Vork
Leuk he kamperen.. Echt wat voor jou! Clown *LOL*

Het word een mooie dag zo te zien!
Baal dr van dat ik moet werken.. Ik moet vandaag tot 8 uur vanavond.. Gaaaap
Dus weinig verjaardag, mijn vader is jarig, vieren vandaag voor mij..
Vanavons snel even Amy bijwassen voor de foto's morgen.. Clown

Gisteren naar Harry Potter 5 geweest..
De HP film was super, maar ik vond hem erg afgeraffeld..
Ik miste veel stukken, nu snap ik ook wel dat je niet alles kan verfilmen. Maar ik had het idee dat er overal erg veel tijd tussen zat.. Ik vond hem ook erg kort, iets meer dan 2 uur..
Maar al dan niet toch genoten hoor! Haha!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 08:30

Goeie morgen!

Tk, was idd super leuk dat puppie bezoek! Maar t was echt al een flinke bijter zeg.. stoelpoten e.d. waren niet veilig Nagelbijten / Gniffelen Verder heeft ze heerlijk gespeeld met Lem, die helemaal fliefd was Haha! Ze gingen buiten zelfs echt tegelijk poepen toen we gingen wandelen Clown
Jan heeft best wat foto's geschoten. Als we ze op de pc hebben zal ik er wel wat plaatsen Ja

Fijne dag!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:12

goede morgen!
Jellie: super druk dagje dus, maar ben benieuwd naar de foto's
grr: wat vervelend. Gelukkig breekt dundee niet zo vaak uit. Die pony's moeten gewoon bij jullie weg, het is toch harstikke vervelend, en jullie zijn de gene die ze weer kunnen vangen.
sita: wat voor foto's van amy?
martinique: niet echt lekker weer om op de camping te staan. Ik moet nu op een camping passen. Gisteren nog 2 tenten gered.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:55

Goedemorgen,

De zon schijnt Go jij! Go jij!

Ik heb vandaag stalkijkdag. Flint staat nu bij mensen en daar moeten we weg. Nee, daar wil ik weg. Hij staat daar anders deze winter in een veulen/ ponybox van 2.5x2.5 Boos! Toen hij 1.34 was ging dat nog wel, maar nu meneer 17 cm is gegroeid!! past dat niet meer, hij kan daar ook niet elke dag naar buiten.
Ze hadden gezegd een grotere box te bouwen, mijn merrie staat in een box van 4.5x4.5, maar dat doen ze dus toch maar niet.
Dus nu op zoek naar wat anders, dus dat wordt verder reizen en een hoop meer betalen, boehoe. Maar wat moet moet, ik laat hem niet in een ietsepietserig boxje staan. Mijn merrie blijft wel op haar oude stek, dus dat wordt pendelen. Maar goed, ik hoop maar dat er iets vrij is!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:15

He, Berk wat vervelend! Hoop voor je dat je wat betaalbaars vind.

Mogguh, allemaal!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:20

berk wat vervelend. Hij kan echt niet in zon klein boxje, en jammer dat die mensen er niet een grotere hebben bij gebouwd.

zo de toillet ruimtes zijn weer schoon. gelukkig staanb er veel mensen die zelf af en toe ook even een doekje door de wasbakken halen, Dat scheelt wel veel, je zou maar een groep hebben die van alles een dikke puin zooi maakt.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 12:55

Zj, idd moet je niet aan denken aan heel ranzig sanitair Nagelbijten / Gniffelen

Net effe gelunched. Heb lekker een uurtje eerder vrij vanmiddag Lachen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:01

Balen Berk!. Veel succes vanmiddag, hopelijk vind je wat je zoekt.
Jellie: lekker uurtje eerder vrij.heerlijk, geniet ervan!
Mijn vakantie zit er al bijna weer op helaas. bah wat gaat dat veels te hard. Maar ja....Nu is de volgende lichting aan de beurt Knipoog
Morgen komt steffi voor Kyaan, duimen jullie mee ? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:08

Nou ik ben weer terug hoor! Ik heb net een ideaal plekje voor Flint gezien!!!

Een schuur met 2 ruinen van 1.80!! Ze hebben in die schuur drie ruime lichte schone boxen van 4x4. 2 ha weiland voor 3 paarden en een nieuw gelegde rijbak. De stallen worden dagelijks gemest en opgestrooid en op zaterdag gaat alles er uit. 4x per dag wordt hooi gevoerd, zodat als de paarden de hele dag binnen staan de verveling niet de kop op steekt. Verder krijgen ze ook in de winter zo veel mogelijk weidegang, ze worden buiten gezet en binnen gehaald. Is het land te nat kunnen ze in de bak. Voor eventuele afspraken met DA of smid hoef je niet aanwezig te zijn. Inclusief hooi en bodembedekking. Exclusief biks en dergelijke.150 euri, hoe klinkt dat??
Ik hoor binnen een paar dagen of er een stal beschikbaar komt. Duim duim

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:16

TK, jij ook nog even lekker genieten van je vakantie. Gaat idd veel te hard. Wij moeten nog 1,5 week werken...
T is nu lekker weer!
Ik duim mee hoor, ben ook heel benieuwd naar een verslagje achteraf Ja

Berk, klinkt super!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:26

berk: dat klinkt als een ideaal plekkie. Ik vind de prijs echt super meevallen. Als je zi hoort wat er allemaal geregeld kan worden, klinkt super. Haha!
jellie: jeej bijna klaar met werken.
TK: ik duim ook mee hoor! OK dan!

Net is mijn katje gesteriliseert. En ze nam het mij niet in dank af. Mijn handen zijn helemaal door haar open gekrabt, evenals de handen van mijn moeder. Ik mocht haar zelf dicht hechten Haha! . Was echt super, alles dat ik op school had geleerd kon ik in de praktijk brengen. Hyper!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:27

@timokyana
Ik heb niet goed gelezen denk ik, maar wie is Steffi???

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:01

@berk: Steffie van de laarse (beter bekend als collega van E laarakkers)

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:20

Ik zal voor je duimen Berk.

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:47

Goede middag Lachen

Sita_: Collin stond zeker braaf stil Pling haha, nog bedankt he :p
Gefeliciteerd met je paps hé! Feliciteer je ouders ook even van my Knipoog
En btw je moet Amy niet wassen want dat doe ik lekker al : Vingers aflikken haha, maar dat wist je toen
nog niet natuurlyk.
Ziggy_Janet: De tenten-heldin dus Cool Tong uitsteken
Berk: Dat is indd wel een erg kleine box! Maar gelukkig dat je een andere stalling gevonden hebt.
Lijkt me mooi plekje, beetje zelfde als waar ik sta.
Timokyana: Ik duim voor je hoor! Maar wat komt die steffi doen dan, ja sorry ik ben totaal niet by hé:P

Vandaag leuke dag gehad. Ben samen met m'n nicht naar Maldegem geweest, naar de ruiterwinkel! Dus m'n geld vloog er weer door. Echt erg in zo'n winkel blijf ik kopen! Bloos Zal even vertellen wat ik gekocht heb he:
* 2 borstels
* vliegendeken
* halster
* 2 touwtjes
* een boek over grondwerk (waar ik er al een stuk of 6 van liggen heb :p)
* longeerzweep
* snoepjes Tong uitsteken
en dat was het wel geloof ik. Heb nog veel meer gezien, maar daar neem ik m'n ouders maar een keer voor mee denk ik Vork
Daarna bij m'n tante en oom gaan eten. Lekkere broodjes Vingers aflikken En dan naar de opendag van de paardenmelkerij, was er al 2 keer geweest maar vind dat altijd wel leuk. Heb afspraak gemaakt om begin augustus mee tegaan op buitenrit met van die trekpaarden Haha! Lijkt me erg leuk.. En dannet even collin z'n deken gepast en z'n nieuwe halster aan gedaan.

Zometeen weer trug naar Collin, vandaag z'n lijf wassen Tong uitsteken Ja ik doe dat in stappen, anders duurt het te lang naar meneers gedacht Clown En Amy wassen.. Dus ik ben wel even zoet Tong uitsteken Maar vind ik niet erg, ben er echt verslaafd aan geworden Tong uitsteken maarja elke dag wassen is ook weer zo zzielig voor Collin eh, en ook slecht dusjaa :p

Doeiiii x x Doei!