Wat een mooie sneeuwfoto's weer. Net terug van mijn stageplaats. Ik denk dat ik wel goed terecht ben gekomen. De kleuterjuffen zijn er superaardig en de kindjes zijn ook echt super
@fayem:was t toevallig een belg die van de zorgverzekering? @patrick:vervelend dat je nu nog moet wisselen van stageplek.maar waarom wil de school dat? @nathalie:de sneeuw was ook niet voor jou bedoeld.gelukkig is het inmiddels weer gestopt,maar heb al gehoord dat volgende week nog meer komt...
DeCobvan
Geplaatst: 17-01-13 18:02
Ton Schepens is langs geweest Ellie, is een Hollander volgens mij maar werkt wel in west belgie.
knappe fotos voorbij zien komen! leuke hond by the way! echt zo'n doerak haha
nog meer prachtige sneeuw foto.s geweldig... blegh ik zit nu al panisch te wezen voor t idee dat gizmo ingeladen moet worden.. heb de nieuwe eigenaar alvast gevraagd of ze em zelf wil inladen omdat ik dat gewoon echt nog niet durf... ik lig er nu gewoon al wakker van snachts...na t grapje door mijn twenter ben ik echt bang geworden om een pony een trailer in te brengen of te zien gaan
blegh ik weet ook gewoon zeker dat ik paar dagen daarvoor ook gewoon geen oog dicht doe door me angst... ook al weet ik denk ik wel zeker dat gizmo lief de trailer in gaat en is op de trailer.. blegh ik haat die angst
jorretje
Geplaatst: 17-01-13 19:50
Giz verkocht. Maak je niet te druk nathalie! T komt goed! Prachtige set trouwens, alleen voor mij nog een jaartje te vroeg Denz in de verzekering, Herlijke foto's en filmpjes gezien.. Balen Patrick, maar wat moet moet.. Fijn dat je stage zo bevalt Claudia (moest ff in je profiel spieken voor je naam P)
Hiep hiep hoera, mijn overtuigkunsten zijn succesvol: zaterdag naar Gijs! Nu hopen op sneeuwfoto's Ondertussen bezig aan een grote schoonmaak.. Is echt nodig, huis is nog maar half af en alles slingert een beetje rond. Heb voor veel dingen nog niet echt een plek. Ook mijn paardenspul allemaal hier, moet maar naar zolder denk ik, maar ja de zolder moet ik ook nog opruimen
Als Gizmo geladen moet worden, blijf dan op minstens 10 meter afstand van de trailer tot hij erop staat en de stang + klep dicht is. Klinkt cru, maar zenuwachtige mensen hebben écht een negatieve invloed op het laden.
Patrick, doorzetten jongen!
Denzel verzekerd dus, netjes! Als je ok vindt kom ik na 1 februari x bij je buurten
Morgen richting Almere, 2 dagen les met Silas en dan zondag wedstrijdje, als niet alles plat ligt ivm sneeuw. En zaterdag ook kijken bij potentiele dame voor bij Bas.
*Gaat controlleren of Jack nog in de stal staan* (doodbraaf en 138)
Had dat 1jaar een half geleden geweest had ik zeker interesse gehad Leonoor, mag ik puur uit benieuwd zijn er een foto van zien ? Vind altijd leuk om tink's te zien die kleiner zijn dan 1m45.
Verder Nathalie@ Leuk voor Gizmo en jij dat jullie iemand hebben gevonden er voor.
Poosje81
Geplaatst: 17-01-13 20:39
fayem89 schreef:
Helemaal goed Leonoor! Altijd welkom let me know dan kan je gelijk de poezels ook meeten
Owkie dankje Leonoor! Ben benieuwd naar hoe die er uit ziet .
Magica
Geplaatst: 17-01-13 21:38
Zo, ik moest toch wel veel bladzijdes terugbladeren haha, maar hier komt mijn bijleespost
@hetlevenwint: Leuke foto’s van Jack, een spring in het veld haha en een mooi ritje gemaakt in een rustig sneeuwlandschap, heerlijk toch en ook fijn bitloos!
@_Clocloken_: Mooie foto’s van je kudde en geweldig die nieuwsgierige neusjes hihi. En buiging van Shiva ziet er netjes uit hoor! En wat een schattige foto’s van Amory met de paardjes!
@Lailaa: Ook leuke foto’s van Ramona, en van jullie allen en ik heb het even gemist denk ik maar je hebt haar nog niet zo lang, omdat je zegt dat ze nu meer gewend is.
@Faye: En is je nieuwe hoofdstel al binnen gekomen? En Denz goedgekeurd voor de verzekering.
@Kaat: Leuke foto van Tinky in de sneeuw met je sneeuwwandeling. Als er sneeuw ligt, ziet alles er meteen wat enger uit haha.
@jorretje: En heb je al kunnen kiezen naar welke nieuwe stal je zal gaan?
@Andrea: Jaron heeft dus braaf en goed zijn proefje gedaan! En natuurlijk Jaron voor de slee, braaf paard!
@Chantal: Noedel en L1 debuut, netjes hoor! We waren erbij en de proefjes zagen er keurig uit! En wat een mooie foto’s van je ijsbaardje (paardje) haha.
@Chantal (Lepel): Wat jammer dat Annabel niet meer drachtig is. Hoop dat ze inmiddels ook wat meer opgeknapt is van de wormen?
@Jess: Ben je alweer beter? Werken met koorts is echt niet fijn.
@draaakje: Leuke foto’s van Arya en Pluis, haha wat een grappig sneeuw snoetje daar!
@Patrick: Jeetje das balen zeg, kan me voorstellen dat je dat niet leuk vind. Ik hou ook niet zo van veranderingen hihi. Heb je al enig idee dan waar je nu stage moet gaan lopen?
@NathalietjeB: Gefeliciteerd met de verkoop van Gizmo, wel dubbel gevoel natuurlijk maar wel fijn dat hij naar een nieuw huisje gaat. En gewoon het trailerladen aan iemand anders overlaten, das helemaal geen schande hoor!
@Karlijn: Wow gave foto’s van Diaz in de sneeuw! Wat een schattig koppie heeft ze ook! En wat fijn dat je man en verzorgster je zo goed helpen nu. Hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt!
@_Patrick_: Gaaf zeg, Ted voor de slee! Staat ook zeker op mijn wish list met Luna haha.
Vandaag even rustig met Luna in de bak gestapt. Heb het nu sinds vandaag voor elkaar dat ze netjes bij een opstaphulpje blijft staan, zodat ik ook eens zonder zadel kan rijden haha. Normaal bij het opstappen wil ze eerst nog wel eens weglopen, maar ik heb al goed begrepen dat ik dan wel iets strenger moet zijn. Verder hebben de dames in de wei nu een slowfeeder. Een platic bak met daarin een hooinet met hooi. En Lotte had deze echt goed vastgemaakt. Maar hoorde vanavond al van een stalgenoot dat ze het netje er al uitgefrutseld hebben haha. Slimmerds. Dus nu maar iets anders bedenken hmmm. Ben de hele week al wat moe en hoesterig, niks aan. Gelukkig het weekend vrij dus ruim de tijd om wat meer uit te slapen (wat is dat eigenlijk? Haha) en quality time met paardje en lief. Ow ja, hier in Groningen dus geen sneeuw helaas, wel koud brrr.
Ik kon vandaag niet naar mn peerd omdat mn poedersuiker**ter er mee uit schee! klote ding! duurde een uur om thuis te komen gewoon,. gelukkig heeft een lief stalgenootje er naar gekeken!
zo ben wel heel vlug terug van t etentje.waren net een 20 minuten binnen als de stroom uitvalt.na een half uur nog geen stroom terug en al t eten wat klaar was was gewoon op.we gaan nu gewoon een andere keer terug.maar wel balen.een pluspunt,ik ben doodsbang als t gaat om rijden in de sneeuw en dat heb ik toch maar mooi wel gedaan.
Enne, nathalie, gewoon idd uit de buurt blijven van hem tijdens het laden. je kunt hem altijd nog een afscheids knuffel geven op t moment dat hij staat.kmnuf!
Karlijn is er ook weer Mooie foto's van Diaz! Ted voor de slee, en ook het hondje gaat mee Mira Amigo weer lekker oppakken. Wat fijn dat hij weer goed loopt. Jorretje al een half jaar niet meer te paard geweest. O wat gaan die billetjes pijn doen Fijn naar Gijs van het weekend. 'k ben al volop aan het duimen voor sneeuw, zal ook voor jou duimen. Veel succes met opruimen trouwens.... Chantal alles compleet voor het sleeen, alleen wil het weer niet meewerken. Wie weet aankomend weekend, ze hebben het er wel over. Leuke foto's van de 'opfokjes'. Jack de sneeuwschuiver... Ook sleeen voor Jaron. Claudia, die foto van jou en Casanova is echt snoezig. Leuke stageplek dus, fijn. Hoe lang ga je stage lopen? Ochtendgym voor de paardjes van Maartje. Leuk filmpje! Indy En wat staat Izzy in vuur en vlam, prachtig! Arya triomfantelijk met dat takje Ellie, stuur de sneeuw maar naar mij! Ik wil het graag hebben... Jammer van de stroomstoring en jullie etentje. Patje Vervelend dat het zo tegen zit! Faye de verzekering op visite gehad. Fijn dat het nu geregeld is. Nathalie 't komt vast goed. Maar balen ondertussen dat je zo'n angst hebt. Jessica even bij haar slimme paardje geweest. Lekker bijkomen 't weekend!