Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DeMolenhoek schreef:Oh ja, was ook aangespannen. De advocaat heeft ons vlakaf gezegd het allemaal af te schaffen en tevreden te gaan met wat we krijgen. Want wat hier op papier staat volgens de wet is in de rechtbank niets waard. Waar normaal de handelaar wordt gezien als diegene die de kennis moet hebben om te oordelen of het paard gebruikt kan worden voor het doel waarvoor ik het heb gekocht, zeggen ze in de rechtbank dat wij als eigenaar dit paard hebben gekocht en het maar moeten zien oplossen. Typisch België...

anneliesdj schreef:DeMolenhoek schreef:Oh ja, was ook aangespannen. De advocaat heeft ons vlakaf gezegd het allemaal af te schaffen en tevreden te gaan met wat we krijgen. Want wat hier op papier staat volgens de wet is in de rechtbank niets waard. Waar normaal de handelaar wordt gezien als diegene die de kennis moet hebben om te oordelen of het paard gebruikt kan worden voor het doel waarvoor ik het heb gekocht, zeggen ze in de rechtbank dat wij als eigenaar dit paard hebben gekocht en het maar moeten zien oplossen. Typisch België...
Er is dus geen wet voor consumentenbescherming? Beetje jammer dan, maar goed, als het zo zit dan houd het idd op.
Wat is de afstamming van het veulen wat je krijgt?
Ik denk dat sommige wel weten waarom. DeMolenhoek schreef:Normaal binnen een week. Er zijn momenten dat ik voel dat ik eraan kan komen en dat doe ik ook. Dit loopt goed. Maar er zijn dagen dat ik haar nog maar zie en lal weet, dit word niets. En door gewoon weer op min. Gevoel te vertrouwen gaan we nu traag vooruit maar zonder terugval.