Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is die stal gehele jaar dag en nacht buiten?
Gelukkig bokt ze nog niet en blijft het hierbij.. Maar nog.. 

Heb je eigenlijk ook les met haar?
Nagellak is aan mij niet besteed, na een dag is de helft er altijd alweer af
Tijd dus om mezelf een schop onder m'n kont te geven en alle excuses en uitvluchten het raam uit te gooien. Met succes, vandaag hebben Flynn en ik voor het eerst een buitenrit gemaakt
En hij was zó braaf. Ik vond het veel spannender dan hij
Scheelt dat we al zo'n vier jaar wandelen, er is maar weinig buiten wat hem van z'n stuk krijgt. Ben echt onwijs trots op hem, het is zo'n wereldpaard

laatst wilde hij ook niet galoperen, tot ik een hindernisje neerzette, sprong hij net zo mooi aan!
wil nog een keer een skippybal ofzo halen om het uit te proberen! die echte paardenballen zijn best duur!
gaat er wel een lading schuim en haarlak in, anders blijft dat echt niet zitten bij mij
maar wel leuk om een x te proberen:D. ik heb het nu zelf ook vaak vast
zonde eigenlijk! heb sinds een paar maand een pony, maar die is alweer aardig lang, dus die heb ik ook steeds met een knipje vast.
nu kan het nog!
. heb alweer zin in de volgende keer! Ga nu op vrijdag en zaterdag
. ben zoo blij dat het leuk is, was best zenuwachtig haha, kan me daar altijd zo druk om maken, maar viel 100% mee

)

Waar loop je stage? Las ik eerder bij jou niet iets over een zorgboerderij ofzo?
vervelend van je buitenrit. Heel veel succes met je examens & tot over een weekje