Ben nu bezig met de KNHS of we eventueel ook wat M-ruiters op zaterdag mogen laten rijden...
fraske
Geplaatst: 09-02-12 10:16
Spreuk van deze week:
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien !!
carolina1278
Geplaatst: 09-02-12 13:55
mmmm ik ben eigenlijk wel blij dat het verzet ging worden, maar moeten jullie het nu net in het weekend plannnen die ik al vol heb
We gaan even kijken of we toch wat kunnen regelen... Wendy / Leonoor nog even wat vragen: - zijn er stallen beschikbaar in Amersfoort - wat zijn ongeveer de tijden van de B (dus wanneer op zaterdag en zondag, klasse als eerste of juist als laatste en hoe laat begint het allemaal op die dagen)
ook wij zijn heel blij met de verschuiving, dit met het revalideren van destiny na haar blessure , nu kunnen ze er wat meer tijd in steken. wij zijn erbij op 11 maart
En als we nou de M ook kunnen laten rijden op de zaterdagavond, kom je dan 2 dagen?
tinkie45
Geplaatst: 09-02-12 23:02
Hoi leonoor, Mariska staat hier bekend onder de naam Darkdestiny, ik ben haar moeder. Mariska werkt zaterdags tot 17.00 uur dus dat gaan we niet redden. vandaar dat we ook niet alle wedstrijden van de zomercompetitie mee kunnen maken en alleen de zondagen rijden. anders hadden we zeker gekomen . maar ik zal het nog even overleggen, het ligt er ook aan hoe laat de M dan zou starten.
De zaterdag is sowieso in de avond, we beginnen pas vanaf 18.30, dus wellicht is dat een optie? En dan is het voor jullie een voordeel dat de zomercompetitie uitgebreid wordt met een flink aantal extra wedstrijden voor koudbloeden op de zondagen, die dus wel meetellen voor de competitie
hmmm... dit word lastig... geld de regel, van geen 2 wedstrijden op 1 dag ook als ik op het ene concours ga springen (smorgens) en bij het andere concours savonds ga dressuren?
tinkie45
Geplaatst: 09-02-12 23:07
ja inderdaad ,ik zal het even met Mariska opnemen over 10 maart mocht er dan een wedstrijd zijn. en zal ook gelijk doorgeven dat ze meer wedstrijden kan gaan rijden voor de ZC, zal ze hardstikke leuk vinden. ze kijkt nu al uit naar de 4 dagen in Leusden en ik ook wel hoor
WenK
Geplaatst: 09-02-12 23:09
Ja dees, die geldt ook. Maakt niet uit wat voor wedstrijd. Paard mag maar aan 1 wedstrijd deelnemen per dag.
M_D_H
Geplaatst: 09-02-12 23:11
*zucht* *mopperd iets over de kinderachtig heid van de knhs die wel de zware sgw wedstrijden op 1 dag door laat gaan maar deze 2 simpele absoluut niet zware wedstrijden niet accepteerd* maar goed, nou weer ontopic... zal vader lief aan kijken of hij mischien de zondag wel voor de dressuur wil gaan als die tenminste nog niet vol zit
haha pecies jij snapt hem er is ook altijd zoveel leuks te doen op dezelfde dagen ik snap dat echt niet, dat zouden ze moeten verbieden eerst aan mij goedkeuring vragen en dan pas uitvoeren... dat zou veel beter voor iedereen zijn
maar goed, ik ga weer offtopic ik ga verder met mijn vader te bewerken... maar ik weet niet of hij er erg veel zin in heeft... maart staat namelijk al aardig vol