Iedereen al druk in de weer met boodschappen e.d , ik ook . ben ook vandaag geweest en zal vast morgen nog eens een keer gaan, zag dat we een stoel mee moeten nemen dus ga ik nog even morgen voor op pad klapstoeltje dan maar , dat zijn nu van die dingen die ik gewoon zou vergeten
Bakkie koffie s´morgens altijd lekker
Oh wij hebben ook 3 kippen , zal wel even kijken hoeveel eieren ik heb , neem ik ze mee wij kunnen dat soms niet aan gegeten krijgen , met die drie eieren per dag
Ik had perongeluk 50 eurocent te weinig overgemaakt , heb ik vanmiddag even gedaan, wil geen schulden hebben hoor
Mij maakt de plek eigenlijk niet zoveel uit, als ze maar lekker kan staan, slapen, eten en drinken. En een dak boven haar hoofd. Ben allang blij dat Michel & co elke keer weer al die boxen regelt!
Nou, ik kom (heul bescheiden) met het kleine trailertje, en die prop ik wel tegenover de caravans (langs de buitenbak kant..)
Moesten onze auto's nou ergens anders ivm veel trailers van dagjes-mensen? Dacht zoiets opgevangen te hebben tijdje terug..
wjerbo_en_ik
Geplaatst: 09-06-11 00:51
ik neem de stal van Lowara over zie ik zondagnacht
zo wat beppen julli eal weer lekker veel
ik zie wel waar ik mij, mn trailer en mn tent neergooi als ik aankom
Lowara
Geplaatst: 09-06-11 08:39
Gilbey schreef:
ik neem de laatste nacht de box van Arwen over. Wat voor stal vulling heb je mee Cynthia?
ik gooi gewoon het stro erin wat ze daar hebben is altijd prima te doen tot nu toe is dat OK voor die van jou? dan zorg ik dat er een lekkere verse laag inzit. zo niet, dan maak ik de stal wel leeg
en jij Marcelino? wat is je voorkeur? neem je zelf stalbedekking mee, of zal ik jouw stal ook netjes schoon en opgestrooid met vers stro achterlaten voor de maandag?
wel superleuk! Arwen,Lowara en Fayette staan allemaal naast elkaar! family reunie
MichelR
Geplaatst: 09-06-11 09:15
Lowara schreef:
wel superleuk! Arwen,Lowara en Fayette staan allemaal naast elkaar! family reunie
Ja leuk hé. Ik zag ze op mijn lijst staan en zag daar zomaar iets moois gebeuren...
Gilbey
Geplaatst: 09-06-11 09:15
ach, een nachtje stro zal ze wel overleven, had haar altijd op vlas, maar om nu 2 balen daarvan te komen en na 1 nacht weer weg te gooien vind ik ook niets. Dan maar eens stro proberen
ingrid, ik heb gil thuis ook altijd op vlas staan, tenzij we bij de tds zijn, dan staat hij even op stro vind het ook zonde om een heel pak vlas weg te pleuren! gaat altijd goed