Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
weet je wat het is?
Moet jij niet braaf opletten dan??
!
reserveband Gelukkig niets vervelends gebeurd
). Trof het vrouwtje vanmorgen aan met een lam pootje. Heel zielig. Mee naar de dierenarts genomen. Blijken daar opnames gemaakt te worden voor RTV-Utrecht voor het programma "de dierenkliniek". Toestemming gegeven voor opnames, want een kanarie dat was de eerste keer in het programma, maar heb wel aangegeven dat ik zelf niet in beeld wilde. Ben alleen vergeten te vragen wanneer het uitgezonden wordt. Kanarie heeft als een stuntvlieger nog een vliegshow behandelkamer gegeven. Floepte uit de hand van de dierenarts
Leuk voor de kijker thuis

Weet er alleen het fijne niet meer van, shakes ben ik zowiezo niet weg van.. Eet dan liever een verse salade of fruit.. zit minder suiker in.. Ik bakker nog steeds, nu 8 kilo kwijt, nog 21 te gaan 

Gister leuke paardrijles gehad, samen met Cris op de stal waar Boyan hoogstwaarschijnlijk beleerd gaat worden

.
; gelukkig dat je je reservewiel en gereedschapssetje nog terug hebt gevonden (en dat niet iemand anders het mee heeft genomen). Je moet er inderdaad niet aan denken dat zoiets op de snelweg gebeurt
). Balen dat het aldoor zo glad en onbetrouwbaar weer is.
), een cortisoninjectie in je voet? Lijkt me geen prettige gebeurtenis. Je hebt al tijden last van je voet begrijp ik? (of heb ik daar overheen gelezen).
)
..hermes schreef:Mooie foto van een trotse Viane Ier, loopt ze nou tegen het bos aan en zo ja, kan je daar ook lekker buitenrijden?

). 
BlackZelda schreef:Qua exterieur is het exact een zwarte labrador, maar met bruine poten en poepgat, ik heb dus eigenlijk een black and tan labrador