[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:08

balen cp.. pfeiffer moet je toch gewoon uitzieken, of krijg je daar nog iets voor??
beterschap iig..

geweldig, dat met die autoband.. ik kan het helemaal voor me zien.. alleen jammer voor de dorpsbewoners, maar die moeten er toch uit..

Ik heb ook een ha bezoekje achter de rug.. ik heb een cortison injectie in mijn voet gehad..
nu is het lekker verdoofd.. wel fijn na een maand pijn..
nou, vanavond date met bijrijdster.. hopelijk klikt het

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:38

Chantal dat is wel k*t dat je de ziekte van pfeiffer.
Volgens mij gaat het over met rust en medicijnen,ligt eraan hoelang je er mee loopt :(:) :(:)
Sabina balen dat je auto er mee kapte :(:) weet je wat het is?
Veulentijd die er weer aan komt wel weer leuk om alles dan te volgen.
Diva ruzie met flaptob.

Hier vanmiddag genoten van het mooie weer 8-)

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 19:12

*Black Zelda je band verliezen, maar goed dat je landelijk reed! Gevaarlijk maar aan de andere kant wel grappig. ;)

*CP112, ziekte van Pheifer, is ff balen zeker met al dat werk.

* DIVA2, heb je je favourieten al terug? Hoe is het met Sik?

*Grid Rijden in de blubber en gladdigheid, dat is geen ontspanning.

*FitzChivalry, Cortison Injectie in je voet volgens mij is dat eerst AAAAUUUUWWW!

Nou de auto doet weer normaal, volgens mij was het een vuiltje of iets dergelijks, aanstaande zaterdag
gaat hij in ieder geval bekeken worden. :D

Grz Sabina

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 19:14

Op zich sloeg hij af, maar dan ben je gelijk alles kwijt, je stuurbekrachtiging valt uit en dan kom je toch
anders uit. :(

Gelukkig was het daarna wel weer tikken en lopen, dus hij heeft me niet helemaal laten staan. :D

Maar het vertrouwen krijgt dan een deuk.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 20:06

Foto van Woody in de sneeuw.... Lachen!
Irene: Cruso komt uit Grashoek, kennel 't Heukske
Jammer dat Sik het toch niet zo goed doet. Ze heeft ook een hoop meegemaakt! Hoop voor je dat ze opknapt. En anders... moeilijke beslissing, maar snap dat je haar niet onnodig wilt laten lijden.

Tinkie :wave:

Jayney: in de Nederlandse les >;) Moet jij niet braaf opletten dan??

Dr. Frank dieet? Nog nooit van gehoord! Hoop voor je dat het helpt.

Ik wil juist zograag aankomen en dat lukt me maar niet. Heb een mega-verbranding, en daar zijn volgens mij geen dieeten voor :(

Sabina, autotje stuk Dat is niet leuk :n !

:= := reserveband Gelukkig niets vervelends gebeurd

Chantal ziekte van Pfeiffer. Da's echt niet fijn. Heel veel beterschap! :(:)

Mooie foto Ier

FC succes, hoop dat bijrijdster iets is voor je en dat het klikt met je tink.

Ik vanmorgen ook spektakel met auto. Denk je de bocht om te gaan, ga je heftig rechtdoor. Een soort onvrijwillige slipcursus. Schrok me rot! En paar weken terug plotseling een ree in mijn koplampen. Schrik je je ook rot! Gelukkig beestje nét niet geraakt.

Jaja, mijn kanarie wordt een internationale beroemdheid (in Utrecht dan :D ). Trof het vrouwtje vanmorgen aan met een lam pootje. Heel zielig. Mee naar de dierenarts genomen. Blijken daar opnames gemaakt te worden voor RTV-Utrecht voor het programma "de dierenkliniek". Toestemming gegeven voor opnames, want een kanarie dat was de eerste keer in het programma, maar heb wel aangegeven dat ik zelf niet in beeld wilde. Ben alleen vergeten te vragen wanneer het uitgezonden wordt. Kanarie heeft als een stuntvlieger nog een vliegshow behandelkamer gegeven. Floepte uit de hand van de dierenarts :):) Leuk voor de kijker thuis :D

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 20:26

Het is hier rustig... :O
Even aan de cafeïne en dan naar Janus. Meld me vanavond nog wel een keer :evaw:

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:34

Hoi Jessica! Bijna tinkerloos.... Sterkte toch ermee!

Dakota, van harte met Kayley!! wat een toffe foto met die 3 honden op de bank!!

Pridje, mooie foto's!

Ha die Peet, ook hier!!

Hee Lente, oude bekende, leuk om eens nieuwe fotos van Wietje te zien!

Nikkielvis auto naar de keuring.. gelukkig viel het mee

Sandra naar de hafhengstenkeuring geweest en trekpaardjes ook natuurlijk, vind het altijd zo jammer dat het doordeweeks is..

Gooya, sterkte nog met je hond. toch nog aansterken... Duurt lang hoor een longontsteking, heb ik vorig jaar ook gehad, heeft al met al 2 maanden geduurd voor ik op volle kracht weer was.. Je kanarie op tv hihi

Claudia en man ziek..

CP leuke foto's, superschattig! ziekte van Pfeiffer, sterkte ermee ..

Bianca, gelukkig weer teken van leven van je pen-pall, moedig van je dat je dat doet!!

Hoi Leonie!

Diabelle erg druk gehad, 15 voor een hondje is echt oud!!

Hoi Tinkie43! Abcoude is vlak bij mijn paarden :)

Diva, ja, heb ik van gehoord :-) Weet er alleen het fijne niet meer van, shakes ben ik zowiezo niet weg van.. Eet dan liever een verse salade of fruit.. zit minder suiker in.. Ik bakker nog steeds, nu 8 kilo kwijt, nog 21 te gaan :)

Blackzelda, reservewiel kwijt :=

Hier weinig nieuws eigenlijk :) Gister leuke paardrijles gehad, samen met Cris op de stal waar Boyan hoogstwaarschijnlijk beleerd gaat worden

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:35

Goh, wat is het toch oneerlijk verdeelt, de ene een superverbranding en de andere wordt al dik van een kop zwarte koffie :D

Discussies op Bokt over zware mensen is ook niet leuk, wordt je wel erg verdrietig zijn. |(

Wat een schrikken, auto rechtdoor....terwijl je de bocht om moet.

Kanarie in the picture, we gaan het in de gaten houden!

Grz Sabina

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:46

Gooya wat gaaf je kanarie straks beroemd.
Misscien beter rechtdoor als je de bocht om wilt als andersom.
Dianne les gehad gister.

Ik kom even met een fotobom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:49

lieff!

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:50

Was dat vandaag?

Wat is Patrick toch een leuke knul!

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:55

Ik ben ook niet van de shakes hoor Dianne.
In de ochtend vind ik het wel kunnen, voor de rest van de dag niet, dan wil ik eten.
Gelukkig kan dat hier.

Wat een geweldige foto's van Patrick op het strand!!!! Echt heel mooi

Ik stop er mee voor vanavond.
Dat ene ieniemienie eierstokje dat ik nog heb zorgt nu voor héél veel pijn. Als dat zo doorgaat mag die er ook nog uit :( .
Ga nu plat want lopen gaat niet meer.

GREETZ!!

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:57

Chantal...de ziekte van pfeiffer. Heel veel sterkte ermee.
DiaBelle ... Jeetje, een auto die afslaat. Kan me voorstellen dat je dan het vertrouwen even kwijt bent :oo
Yvonne... even aan een bakkie leut (koffie)
Ahhhh...Wat is Patrick toch een leukertje he? :9
DiaBelle ... Discusies op bokt over te dikke mensen? Laat ze maar l*llen hoor. Je bent wie je bent. Als het hart maar op de juiste plaats zit :(:)

Zo, ik zal zo nog even eten. Jajaaa we zijn erg laat. Mooi even onder gtst. En vanavond maar niet te laat op bed want ook ik moet morgen naar de huisarts en dan al om 08:00 uur. :oo

Doei :wave:

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:57

sterkte ireen!!

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:00

zo.. ik haak weer ff in op vandaag...

Diva, Dr Frank dieet zegt mij ook niks, je krijgt dan wekelijks begeleiding of weet je dat allemaal nog niet. Stoer in ieder geval dat je er aan begint, succes (of moet ik zeggen: sterkte!)
en gebruik gemaakt van lantaarnpaallicht om knopje te vinden, toch handig die straatverlichting :D

Marja, nog op pad geweest met Patrick? het was hier de hele dag behoorlijk gladjes.

Diabelle problemen met accu en auto... erg vervelend als je niet van je auto op aan kunt, gelukkig word hij toch ook nog even nagekeken.

Cp112, dat wordt een laat veulentje dan als je merrie uitgerekend is in augustus; je weet niet of ze drachtig is als ik het goed begrijp? Dat wordt dus spannend.
Balen dat je de ziekte van pfeiffer hebt, is vaak een langdurige kwestie, maar in ieder geval wel fijn dat je nu in ieder geval weet wat je mankeert. Beterschap!!

BlackZelda, ik zie het ook al helemaal voor me, met een rammelend rek door het dorp op een onhandig tijdstip :D ;( ; gelukkig dat je je reservewiel en gereedschapssetje nog terug hebt gevonden (en dat niet iemand anders het mee heeft genomen). Je moet er inderdaad niet aan denken dat zoiets op de snelweg gebeurt :n

Grid lekker aan het tutten geweest met Say, is zeker ook leuk om te doen, vooral als je een paardje hebt die er ook van geniet (mijn oude merrie vind hier echt geen zak aan, die kijkt me dan zo sjaggie aan met een opgetrokken mondhoek van "moet dat nou, ga liever een ander paard pesten" :P ). Balen dat het aldoor zo glad en onbetrouwbaar weer is.

Mooie foto van een trotse Viane Ier, loopt ze nou tegen het bos aan en zo ja, kan je daar ook lekker buitenrijden?

FitzChivalry (gewoon vaak die naam typen en dan gaat het steeds makkelijker :+ ), een cortisoninjectie in je voet? Lijkt me geen prettige gebeurtenis. Je hebt al tijden last van je voet begrijp ik? (of heb ik daar overheen gelezen).

Gooya heeft een aankom probleem, ik heb hetzelfde een beetje, heb niet veel reserves en als ik dan een keer ziek ben of zo, dan blijft er niet veel over. Maar goed, het voordeel is dat ik wel alles kan eten. Nadeel dat de leuke broeken vaak te groot zijn. (misschien dat ik eens een kindermaatje kan proberen :+ )
en een kanarie met sterallures 8-)

zo.. ik ben weer bij (voor zolang als het duurt) en ga maar eens even koken. Misschien dat ik straks nog een paar fotootjes plaats en dan van paardjes in plaats van honden..

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:01

Diva :(:) :(:) mag ik vragen wat je heb :o :o mag ook via pb hoor.
Ik heb namelijk endometriose dus weet wat voor pijn je heb :(:) :(:)
claudia nog eten,wij eten hier ook onregelmatig vaak, laatste tijd probeer ik op tijd te eten.
Sabina dat was vandaag, had jij geen zon?

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:02

Leuke foto's Marja, dat was weer lekker genieten op het strand zeker? en het weer was ook aardig okee (hier in Friesland in ieder geval wel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:06

Gave foto's hierboven op het strand zeg!

Discussies op Bokt over te dikke mensen. Bokt heeft altijd op iedereen wel wat te zeiken (helaas) :=..

hermes schreef:
Mooie foto van een trotse Viane Ier, loopt ze nou tegen het bos aan en zo ja, kan je daar ook lekker buitenrijden?

Jep! :j :D
Dus ik kan niet wachten tot de sneeuw en 't ijs verdwenen is en dan gaan we snel het bos verkennen (en hopelijk niet verdwalen :') ).

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:09

Ik kan zo genieten van Patrick en hij vind het ook zo leuk dat hij mee mag.....Sissy was ook mee en daar geniet ik dan ook zo van.
Bart en ik hebben enorm genoten van die vanmiddag.

Afbeelding

Afbeelding

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:19

Ik ben ook dik en doe toch gewoon wat ik zelf wil.

Goede avond allemaal.

Heerlijke foto's Mar, jullie zijn een heerlijk stel zo

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:22

Gelijk heb je hoor en ik vind dat iedereen dat gewoon moet doen

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:35

ik moet leren, maar geen zin... pff...

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:40

Je moet!!!

Ik zit Hidalgo te kijken op sbs6

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:43

DIVA2 ', klinkt niet fijn van Sik.. ( heb het niet gelezen, maar wat is Sik voor een dier?)

Sandra1984 Naar de hengstenkeuring geweest, klinkt bijna rellerig haha..kom maar op met die foto's, ben benieuwd.
Verder heb jij gisteren een druk dagje gehad zo te lezen.

Manouke heet nu Patrick zie ik, leuk !!

nikkielvis, auto weer goed gekeurd, altijd fijn.

BlackZelda schreef:
Qua exterieur is het exact een zwarte labrador, maar met bruine poten en poepgat :P , ik heb dus eigenlijk een black and tan labrador :+

:D :D :D

hdv , ik word al moe als ik lees wat voor sprtieve dingen jij vandaag hebt ondernomen. ;)

DIVA2 , op dieet, ik ken het niet ga zo even googlen..wil er ook 8 kilo af.

Ik hoorde dat het glad was vanmorgen...ik mocht uitslapen dus was pas tegen 11 uur buiten, en toen was het prachtig weer.

Diabelle, dat klinkt niet fijn als ie maar zo uit gaat, vreselijk als ze niet willen luisteren die auto's :(
BlackZelda , wat een ramp hahaha, das ook lekker zeg als je je reserve wiel verliest.
cp112 , oeff ,beterschap, goed uitrusten..
Ier een poging gedaan om met Viane te wandelen maar het was te glad. Mooie foto.
Gooya , wat zieleig voor je kanarie, konden ze er wat mee? met zijn pootje, wel grappig dat ie op tv komt. Jammer dat je niet weet waneer het word uitgezonden.

Prachtige foto's Marja. Patrick en Sissy dikke lol. En jullie je zo te zien ook prima vermaakt.
Zoo..petra komt binnen hahaha..je moet ook lekker doen wat je wilt !

Weinig te vertellen eigenlijk...weinig mee gemaakt vandaag. Ik heb uitgeslapen, gewerkt, gegeten en ben nu bokten :D

KaiKarine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:53

Wat is Patrick toch geweldig, laat je hem echt los lopen?
CP, wat balen van je Pfeiffer, wel rust nemen hoor!

Vrijdag weer het bos in wandelen met Kai, heerlijk!

Groetjes Karine