[TI] Tinkerdag Leusden 22 en 23 mei 2010!! Kom je ook weer???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: Tinkerdag Leusden 22 en 23 mei 2010!! Kom je ook weer???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:30

mm ja.. das inderdaad nooit zo aardig dan. maar wel sneu.. jij bent dus altijd de pineut omdat je geen kindertjes hebt!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:32

Vind het niet erg hoor. Hoogseizoen is sowieso niet zo mijn favoriet. Is meestal of heel warm of heel nat en op vakantie gaan is heel duur.. :D

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 16:09

vooral het heel duur!!
en je hebt vrij rondom de tinkerdag!! er zitten voordelen aan :)
Als iedereen terug komt heb jij nog een weekje tegoed.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 16:11

Mij hoor je ook niet klagen erover hoor... Laat mij mijn vakanties (voordeel, je hebt 2 keer per jaar iets om naar uit te kijken) maar lekker in mei en september plannen... :j Dan meestal in de zomer wel een keer een dagje en in de winter idem. Neem ook zelden of nooit vrij rond kerst en O&N.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:02

Mijn vakantie's plan ik ook buiten het hoogseizoen, maar ga dan vooral op wedstrijd met de paarden.
Dit jaar word dat ook september, eerste weekend sept is het EK TREC, ik hoop dan ik Oostenrijk te zijn met Gilbey :D
Als dat gaat lukken hoor je mij ook zeker niet klagen :+

Verder heb ik een flexibel rooster en een baas die ook wil mee denken, dat scheelt ook erg veel.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:21

wat gaaf naar Oostenrijk!!! Is nog wat anders dan een tinkerdag in Leusden :)

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:31

Eerst nog maar kwalificeren in juni en juli :D
o-ja en flink sparen, heb net het inschrijfgeld gezien E 560,00, dan is starten met 2 paarden op tinkerdag incl stal toch iets gunstiger

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:09

MichelR schreef:
MamaMiesje schreef:
*Zingt uit volle borst:*
Boooooooooooob de Bouwer! Kunnen we het maken?
Boooooooooooob de Bouwer! Nou en of!
:)ddd

leuk hoor, heb ik de hele tijd bob de bouwer in mijn hoofd...

:')

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:24

geweldig mamamiesje!

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:30

Kleine wijziging... Roann en ik doen niet mee met de cross trainingen ivm geen vervoer, maar wel in de B dresuur *\o/*

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:43

Haha ingrid, wel super stoer maar idd, wat een geld zeg!

Tmara, jammer maar mooi dat je dressuurt :D

MamaMiesje hahaha _O-

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 13:52

@ Ingrid: holy wat een geld zeg! is die tak van de sport nog wel "winstgevend" zeg maar? of is het zelfs als je hoog eindigd, alsnog byebye money?

@ Michelle :+ eigenlijk.. hebben we wel je eigen Bob de Bouwer nodig he? ;)

gnagna.. hier thuis ondertussen ouders ook gedresseerd, moeders betrapte ik van de week ineens op een uitspraak "wie gaat er dit keer met je mee naar Leusden dan?" ipv "we zullen nog wel zien of je de trailercombinatie meekrijgt.

het woordt elk jaar makkelijker :D whuhahahaha

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:44

daar heb ik nooit problemen mee gehad,
mijn vader gaat altijd mee(ook omdat hij het zelf heel leuk vind)
en me moeder en broertje alleen als het lange dagen zijn...
zoals idd de tinkerdag en de apeldoornse kampioenschappen.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:48

Wat leuk je ouders zo graag mee willen!! Mijn vader gaat ieder jaar wel mee maar dat was steeds een dagje, nu moet ik echt kijken wie er een hele dag mee wil!!! En dan ook nog 3 dagen achter elkaar!! denk dt ik voor maandag wel iemand kan vinden die het leuk vinden maar de andere dagen....

misschien heeft het ermee temaken dat ze allemaal niks met paarden hebben en het ook nog eens dood eng vinden dat ik mee ga springen en crossen...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:52

ja dat hoor je vaker ja ;)

mijn vader vind het echt heel leuk :P
vroeger trainde hij me ook, maar daar zijn we mee gestopt vanwege onze vader dochter verhoudingen :)
daarna ging hij eigenlijk alleen nog mee om te kijken.

nu ga ik vaak alleen vanwege tijd gebrek van mijn vader enzo,
maar merk wel dat het anders is, en soms als die gekke pony weer loopt te trippen mis ik hem echt langs de kant :D

hij leest me altijd voor, rijd de trailer, legt alles klaar,
zorgt dat ik op tijd op gil zit en njaa
this een soort groom :P
me eigen groom stapt hem alleen uit :D
de rest doet me vader eigenlijk

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:20

Lowara schreef:
@ Ingrid: holy wat een geld zeg! is die tak van de sport nog wel "winstgevend" zeg maar? of is het zelfs als je hoog eindigd, alsnog byebye money?

"winstgevend" zal het nooit worden, geen geld prijzen te verdienen.
Heb nu even goed gekeken naar het vraagprogamma, en er zit wel van alles bij in.
Bij de hoge klasse's wedstrijden (FEI) mag je nooit in paddockjes staan en er moeten stallen gezet worden.
We krijgen daar stal tenten (waar ken ik dat toch van????), met naar eigen keuze stro of zaagsel.
We slapen in barracken en krijgen te eten van maandag avond tot de volgende week maandag morgen.
Dat zit gelukkig wel bij het startgeld in.

Lowara schreef:
gnagna.. hier thuis ondertussen ouders ook gedresseerd, moeders betrapte ik van de week ineens op een uitspraak "wie gaat er dit keer met je mee naar Leusden dan?" ipv "we zullen nog wel zien of je de trailercombinatie meekrijgt.

het woordt elk jaar makkelijker :D whuhahahaha

Je begint ze inderdaad goed op te voeden :D

Mijn moeder wil gelukkig maar al te graag mee en baalt als een stekker als de stand niet mee zou gaan. Dat zit dus gelukkig ook erg goed.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:25

mmm klinkt in ieder geval wel allemaal netjes en goed geregeld :j wat denk je.. ga je jezelf ervoor selecteren denk je? ( wel stoer!)

Hier trouwens antipaarden ouders bijna.
moeders in zover ik mij kan herinneren welgetelt 1X in de 3 jaar dat ik concoursen rijdt, komen kijken, en toen was ze nog te laat ook :+
vaderlief is zelfs nog nooit meegeweest.
zelfs naar de wekelijkse clubles ( 10 minuutjes van huis af) zijn ze de laatste 6 jaar nog nooit meegeweest.
beide zal ik eigenlijk ook niet zover krijgen dat ze meegaan denk ik :=

dus ik moet het hebben van vriendjes en vriendinnetjes, en flink bedelen en onderhandelen om die verrekte trailercombi mee te krijgen als ik op concours wil

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:27

tja die trailer combi loware ik ken het!!! Ik heb inmiddels zelf nu ongeveer een jaar geen auto meer die ervoor kan dus moet ook bedelen om auto's gelukkig is mijn schoonvader ook vaak zo lief om zijn auto uit te lenen!! Dus kan bij 2 mensen bedelen!!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:37

Er hebben 11 personen zich op gegeven om selectie te gaan rijden en er mogen er 6 mee.
Van die 11 zijn er maar een paar waar ruiter en paard wedstrijd ervaring hebben op T4 nivo in het buitenland en daar ben ik er 1 van.
Verder 1 combi die wel T4 ervaring heeft maar 1,5 jaar met blessure heeft gestaan en 1 met een nieuw/jong paard.
Daarnaast hebben er een aantal op gegeven die nog geen ervaring in het buitenland en/of T4 hebben en het dit jaar willen gaan proberen. Je weet natuurlijk nooit wat daar voor verrassingen uit kunnen komen, zo ben ik 2 jaar geleden er ook door gekomen.
Maar ik denk dat als we allebei gezond blijven we zeker een goeie kans maken.

Als je ouders zo anti paard zijn waarom is er dan wel een trailer combi?
Ik zou trouwens ook liever met vriendinnen op wedstrijd gaan en niet direct weer huis hoeven als de proef voorbij is dan met ouders daar te zijn die het eigenlijk niet leuk vinden.
Dat verpest toch snel de gezelligheid.

Bij mij zou ik graag een keer willen dat mijn vriend het leuker zou vinden om te komen kijken, maar dat zit er helaas ook niet in.
Ook niet op die grote wedstrijden, dus doe ik dat ook samen met vriendinnen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:06

Mijn moeder gaat altijd mee, en m'n vader wel mee naar cross, en bij overige wedstrijden komt ie als ie tijd heeft.
En naar SGW neem ik altijd vriendin mee die gezellig met me de cross loopt en helpt enzo, want m'n moeder vind alles eng en dan is het: "oooh en die is ook hoog, kun je niet alternatief' :Y)
Maar verder altijd wel blij dat ze meegaat. :j

Maar op tinkerdag zijn er genoeg mensen die je kent dus dan scheelt wel als je gewoon rondloopt. :j

@Ingrid, hopen maar dat je mee kan dan, ik duim voor jee :D

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:20

Gilbey daar heb je gelijk in dat het niet leuk is om er met mensen te zijn die er met tegenzin zijn maar zoals je zelf zegt het zou leuk zijn als vriendlief af en toe spontaan zegt go leuk ik kom kijken!! hahaah
Zat alleen van de week te denken dat ik toch iemand mee moet nemen stel ik flikker eraf tijdens de cross/springen en heb iets wie moet Troy dan naar huis brengen??!!! Hoe doen jullie dat??

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:23

Dan is er altijd wel iemand die je kan bellen en in geval van nood wil rijden.... :j Heb het zelf wel eens aan de hand gehad met een vriend van mij. Dat paard moest onder de man naar huis. Heb Lis aan een vriend van mij meegegeven die sowieso al naar de stal moest waar Lis heen moest en ik ben op het paard van die vriend gesprongen en heb die naar huis gebracht. Iemand anders kwam mij daar weer met de auto ophalen zodat ik naar de stal van Lis kon... _O-

Was trouwens met het ringsteken.... :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:38

Ach Mirte, dat komt wel goed :))
Zijn idd altijd wel mensen die je kunnen brengen hoor. :)

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 16:41

Meestal gaan er vrienden mee zonder rijbewijs of zonder E rijbewijs, dan blijf je met dat "probleem" zitten, maar zoals WenK al zegt, ook daar vind je dan wel een oplossing voor.
Op de buitenland wedstrijden zit ik meestal alleen in de auto en weten we met een stel vrienden/ mede deelnemers van elkaar hoe laat we ergens afgespoken hebben. Als iemand dan niet op komt dagen dan ga je gewoon bellen.

Een vriendin van mij heeft een keer bij Gent (BE) een paard rij ongelukje gehad en kon niet meer met de vrachtwagen terug rijden. Daarvoor zijn toen haar vriend en vader vanuit Eersel komen rijden met een auto en heeft haar vader de vrachtwagen terug gereden. Ik heb met haar gewacht tot ze er waren en we zijn toen samen vertrokken. Erg vervelend maar toch weer opgelost.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 21:35

Jaaaaa, ik heb eindelijk de mail van Michel.
Hij werd wel geplaatst in de map met mogelijk spam, maar hij is binnen.