jaaaaaa zou ik ook nog enkele foto's mogen Toushie? dan kan ik een topic opnenen die hals strek foto is zooo onwijs fout, als m'n instructrice die ziet handjes op de bovenbenen.. foei Cynthia maar wat kijkt Arwen weer lief
tsss overloper maar wel superleuk als je moeder meedoet en je zusje, dan zien we pleeborstel nog wel, die hoort erbij hoor!
window
Geplaatst: 22-09-09 11:36
ja ken niet zonder scheve pleeborstel koe he me zusje vind het zowiezo leuk tja welk kind vind nou niet leuk om elke keer met een grote beker thuis te komen helaas is koei geen springwonder anders kon chanique nog met 40 cm meedoen maar die krijgt der nooit der overheen
ach paar vlekken op Jerry spuiten ziet niemand is dwerg tinker
Laatst bijgewerkt door window op 22-09-09 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-09 11:36
WenK schreef:
Haha leuk Window!
Ja haflingerdag zal idd ook wel leuk zijn.
Hoop dat Michel alle ideeen door kan voeren...
De cross was al geregeld. En voor de vrijdagavond heb ik ook al toestemming. Ben ik toch ff goed bezig...
De Haflingerdag is inderdaad ook erg gezellig (ik moet alleen de groep (op Window en zusje na) nog leren te kennen).
Weet je al definitief welk weekend in mei het wordt? Er staan nog 2 data op de site.. Dan ga ik namelijk straks vast ff regelen dat ik die vrijdag en maandag vrij ben....
Michel, je bent een topper!!!!
Vanavond ga ik trouwens de uitslagen verwerken, dank voor het mailen, ook daarin: Je bent een topper!!!
sparkeyboy
Geplaatst: 22-09-09 11:43
ik heb zondag meegedaan met dressuur niet officeel ebn ben 1ste geworden met 216 punten. ik vindt het echt heel leuk. mijn proef ging ook super en dat zonder 1 keer te hebben geoefend. springen ging iets minder. volgende keer beter. ik kijk al uit naar de volgende tinkerdag. dan ga ik zeker meedoen met diablo en misschien ook met de tinker van me moeder.
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-09 11:44
Ik heb Anke van Welh gemaild. Mij komt 21 t/m 23 mei (maar dan is het wel pinksteren) het beste uit.
WenK
Geplaatst: 22-09-09 11:47
Ik denk dat je dan qua weer ook wel het gunstigst zit hoor.
Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Op mij kun je in elk geval rekenen voor alle dagen, maar dat wist je al...
Heel misschien, als ik het aandurf ga ik die zondag ook springen (60cm dan). En dan in september misschien cross, dan kan jij tenminste op Murph...
Lisje kan wel springen hoor (vrij goed zelfs) alleen ik verpest het altijd met mijn "angst/onzekerheid". Krijg de kriebels bij een hindernis en zeg dan in weze: "lis doe maar zelf" en dan zegt Lis heel terecht: "als jij wil dat ik spring moet je me helpen ook".
ik hoop een 40cm te kunnen doen in mei. Ik hou voorlopig even rekening met 21/23, kan ik vast vrije dagen in gaan boeken.
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-09 12:22
Misschien gaan we vrijdagavond ook een menwedstrijd er bij doen. Ik mag/kan het crossterrein ervoor gebruiken. Nu nog alleen de vader van een deelnemer (had een eenpootkruk bij zich) van zaterdag vinden die er met ringmeester Marianne over heeft gesproken heeft (helaas niet met mij). Weet iemand op Bokt wie dat kan zijn geweest???