Breek effe in....
Janet... dat zijn inderdaad wel nadelen van een boer... Maar aan de andere kant moet je proberen te begrijpen dat als die jongens heel de dag hard gesjouwd hebben en aan het eind vaak een biertje drinken, dat hun manier is van ontladen.
Heb zelf ook echt moeten "leren" omschakelen met die dingen. Maar doordat het hier ook veel op ons erf gebeurde (dat ze inderdaad aan het napraten waren en nog een biertje kregen van me of wat te eten), kijk je er wat anders tegen aan...
Probeer je niet te ergeren meid! Want als je dat nu al doet, moet je nooit aan een boer beginnen. Dit gaat echt nooit en dan ook nooit over
Maar als je wat langer samen woont ben je af en toe blij dat die afstandsbediening in zulke perioden echt eens alleen van jezelf is
Dikke knuf voor degene die hem kunnen gebruiken...
Felicitaties voor de behaalde premies op de keuring...

Want mis ik mijn Kanjer als ik haar zie.

Had op een gegeven moment echt de neiging om bepaalde ruiters van hun paard af te sleuren en hetzelfde te doen als wat ze hun paard aandeden. Kijken of ze dan nog zo stoer zijn
aangezien het met grof geweld moest is er nou eentje verbogen! Aaaarrrgghhhhhhh. 
haha

zitten ze er nou aan! Yay!
en aan een boomzadel is net wat makkelijker te komen dan een boomlooszadel.