Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik zou sowieso wel een paar kilo willen missen hoor al gaat die niet van m'n kont af
grapje natuurlijkchimello schreef:Yep, mailtje sturen naar nsvtbattie@gmail.com en dan stuur ik het door naar degene die de batties verzendt.
Vandaag misschien nog even rijden met Dusty nu ik daar nog tijd voor heb, nu het gisteren en eergisteren 's avonds zo heeft gegoten hoop ik dat het droog blijft
heb absoluut niets met kinderen.
maar we starten morgen pas met de eerste schooldag
jorretje schreef:Goed gedaan Selda!
Gave foto van Roos! Stoer!
Wat leuk Nessa, je straalt helemaal op de foto's!
Leuk Claudia! Ik heb veel bijbaantjes gehad in het onderwijs, vanuit pgb en vanuit de basisschool kinderen extra begeleiding, overblijfjuffie en VVE'er (vroeg en voorschoolse educatie). (en oo kal leiding van een kamp, maar dat was als vrijwilliger). Heb ook wel eens ingevallen voor een zieke juf, op de kleuterklas, en dan krijg je steeds te horen juf! ik vind jou lief! heerlijk is dat hoor!
dit jaar heb ik in de vakantie ook kleuterkamp gedaan en daar was het eigenlijk de bedoeling dat ze me gewoon Claudia noemden maar na 1 dag liet ik dat maar omdat ze allemaal juf zeiden
en na 2 jaar opleiding ben ik het woord juf ook wel gewoon dus maakte niet uit voor mij. Ooit had ik 1 kleuter en die zei altijd jufke ipv juf