zo goed nieuws en minder goed nieuws hier aan deze kant..
het goede nieuws:kruisje nummer 21 van de vierdaagse is binnen.Had ook niet anders verwacht.lopen ging super deze week en gister liep ik zelfs nog anderhalve km extra met ruana.ja ja ook die miet uit gelaten worden.die kreeg op een rustplaats van een school zelfs nog een appeltje.
Dan het minder goede nieuws:de merrie die in de kliniek staat moet volgende week worden geopereerd.Ze zijn achter de oorzaak van de verstopping gekomen.Er zit een vreemde bal van 30 bij 17 cm in de weg.Wat het is weten ze niet,maar het kan best een afgestorven veulen zijn(wat toch wordt gecontroleerd tijdens de dracht),of een tumor.wat het ook is,het moet er uit.Ikzelf heb momenteel niet erg veel goede hoop dat ze het overleefd.
rijden we in t bos, stappen/ staat een vrouw stil, kijkt nadenkend, en zegt mooi zeg. een euhh tikkel he?! Een tikkel? Ohh ja een tinker! die bedoel ik ja, die heeft mijn dochter ook. Lol
Tikkel
Jess_vH
Geplaatst: 07-09-12 21:26
Ja leuk he? Je hoort van alles. Zo reed ik een keer buiten en vroeg een ouder vrouwtje "dat is toch een Twinkie he?"
Oeh de wilde haardos van Denz Vind dat je meer foto's vna hem moet plaatsen hoor Faye
Twinkie dat klinkt eigenlijk wel leuk zeg..daar kan ik nog wel aan wennen. twinkie:samenvoegsel tinki winki(of hoe schrijf je die naam van die tele tubbie)? die twinkies zien er verdomde lekker uit,zal ze maar niet kopen...
Jess_vH
Geplaatst: 07-09-12 21:45
Ja he vond die twinkies ook er errug lekker uitzien maar nu hunker ik zowieso wel altijd naar suiker als ik avonddienst heb...nog een uur!
Nou ik ga even de medicatie aftekenen en zorgen dat ze hier alles netjes opruimen voor ze naar bed gaan. En ik hoop dat de nachtdienst snel komt, misschien ben ik dan nog wel lekker op tijd thuis!
hahahha dat probeerd denzel af en toe bij mij.. als ik stop met kriebelen dan gaat hij hardhandig terug krabbelen bij mij hahaha dikke vriendjes dus hier haha sjaak is niet zo knuffelig hoor die geeft je liever een kopstoot hahaha