Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Als iemand trouwens hier eens een bosritje wilt komen doen? dan ga ik mee met vlekkie aan de hand, of op de fiets
o ja afvalplannen heb ik ook zeker.weeg er zeker teveel.Maar ik kan mezelf wel wijsmaken te gaan dieten of veel te sporten....dat werkt niet.Ik ga gewoon op m'n eigen manier door.Zoveel mogenlijk de fiets pakken naar ruana,met post bezorgen fiets en loop ik ook veel en zo weinig mogenlijk snaaien.(moeilijk).Ik weet dat ik afgelopen maanden al wat kilo's verloren ben want maat 48 in de broeken is toch echt te groot.Mijn doel is maatje 44 stretch dit jaar (zit nu op 46 stretch)
Had ik ook hoor, mij frustreerde het heel erg. Tot een vriendin me wees op www.eiwitpoeder.nl het is wel shaken, maar met groenten erbij, en weer opbouwen naar gewoon eten. Echt te makkelijk gewoon, maar als je zelf verslapt, zitten de kgs er snel weer aan, want het is koolhydraat arm
Diaz
Geplaatst: 29-12-11 11:36
Een husky achtige toch? In die film? Met die gast vam pretty woman? Ik heb de film nooit gezien, maar de trailer is blijven hangen!
Ja is idd wel een soort van husky hond. Ik word er gewoon nog verdrietig van als ik er aan denk. Lekkere emo muts ben ik ook als het om dieren gaat hahaha...
Ik ben ook naar apassionata geweest, dacht al dat het aan mij lag, maar viel mij ook tegen. prachtige paarden dat wel, maar alles inderdaad zo strak opgeknupt, en ze waren allemaal zo schrikkerig met hun hoofd, net of zie ieder moment klappen konden krijgen. Er ging ook nog een paard onderuit, klapte op de bakrand........pffff
Ook ik heb afval plannen, ben vorig jaar ook al wat afgevallen, maar wil er eigenlijk nog 8 a 10 kilo af. Helemaal nu ik met Nino rijd, vind mijzelf eigenlijk te zwaar voor zo'n smal 4 jarig paardje. Iedereen roept wel dat het reuze meevalt, en hij mij makkelijk kan dragen, maar voelt gewoon niet goed. Ik weeg nu 78 kilo, en wil graag terug naar min 70 kilo. Ik ga gedeeltelijk shaken met weight care, dat is wel streng, maar werkt goed.
Ik heb die film met die hond nog nooit gezien, wel reclame stukjes gezien, maar vind dat zo zielig dat ik me er nog niet toe kan zetten om hem te kijken.
Ha ha, misschien wel een leuke gesokte vrienden meeting: hele avond zielihe films kijken, oa Hachi hahahah...
Mbt afvallen: Ik heb sinds mei 2009 een maagband laten plaatsen. Was toen 120 kilo, dus met een lengte van 1.65 een klein propje. Toen afgevallen tot vlak onder de 90, maar ik viel alleen maar af als ik periodes vloeibaar moest eten of mn maagband zo strak stond dat ik amper wat kon eten. (daarom nu ook een B12 en vit D tekort). Maar nadat ik een beetje normaal ben gaan eten ben ik nu weer rond de 105 kilo. Erg zonde dus. Maar daarom weer ingeschreven bij obesitas centrum en screening gehad en hoor ik binnen 2 weken wat hun van plan zijn... Maar veel lager als 80 kan bij mij helaas niet. Dan ben ik evengoed al een maatje 40/42 ongeveer. Vind ik wel voldoende. Dus er moet wel een kilotje of 25 af...
Durf het bijna niet te zeggen (omdat jullie van die 'grote' getallen kwijt willen) maar ik wil er 3 a 4 kilo afhebben. Moet zeggen dat als ik met Kayleigh wandel ik wel het idee heb dat ik goed bezig ben. Vandaag ook een half uurtje echt flink doorgestapt. Mijn tong hing bijna op de grond. En Kayleigh was nog lang niet moe.
ach ja,sinds ik ruana heb,,merk ik gewoon dat de kilotjes er wel langzaam afgaan.ik kreeg een paar weken zelfs te horen ;he jij bent ook lekker bezig zeg.ik snapte er niks van.toen ik vroeg wat ze bedoelde zei ze;nou je kan wel zien dat je gewicht kwijt bent.ehm,ik ben niet eens actief bezig om af te vallen,maar het gebeurd dus toch wel.Ik merk het ook wel aan mijn conditie,die beter is geworden.
Ik heb twee plaatjes (elektrisch) onder een schuine wand, boven mijn koelkast, in een oud huis (alles hout, ook van die prachtige balken etc.) en mijn kamer is 17m2 met een raam wat open kan (dakkapel) dus de lucht blijft ook heerlijk hangen. Dus nee bedankt, enige wat ik doe is eigenlijk pasta koken. Ik heb wel een mooie combimagnetron gelukkig.
He @Ellie jij ook een postwijk? Ik ben ook postbezorger, sinds vorig jaar augustus, vind het leuk om te doen. Zodoende mankeert ook echt niets aan mijn conditie, ik loop dus 5 dagen in de week met de post, ong 2,5 uur per dag. Daarnaast fiets ik iedere dag om mijn zoontje naar school te brengen, 20 min heen, 20 min terug, 2x per dag. En ik wandel veel met Nino, uur ben ik zo onderweg, ik fiets met Janneke onze welsh (ben te zwaar om haar te rijden) Mest 1x per dag onze inloopstal uit van 15 bij 15 meter, en rij met volle kruiwagens hooi door de blub om bij de hooiruifen te komen. Dus beweging genoeg, maar geloof maar niet dat ik er ook maar een gram extra van afval........pfffff
Dat is jammer... Luna staat voor mij op enkel 10km fietsen, heb dat altijd zo gehad. Ben eigenlijk wel eens benieuwd wat er zou gebeuren op het moment dat ik daarmee zou stoppen
Tamadine
Geplaatst: 29-12-11 16:38
Ik heb van die leuke collega's die altijd maar zeggen dat ik het fout doe mbt eten, maar zelf geen idee hebben hoe het is om met een eetstoornis te leven. Zoals nu, heb ik dus een vit D en B12 tekort. Krijg ik shots voor, maar moet dus ook wel wat evranderen aan eten. At nooit groente of fruit. Maar wil dus nu veranderen. Kan het in 1x drastisch doen, maar dat werkt bij mij niet en zit ik over 2 weken in hetzelfde schuitje. Ik moet stap voor stap doen. Dus nu al een week lang elke dag groente bij mn avond eten. En elke dag een appel eten overdag. En dus tijdje volhouden. Moet me er ook echt toe aanzetten, maar gaat tot nu toe goed. Maar eet dus nu 3 dagen achter elkaar spinazie. Vind ik lekker en dus dan ook goed te doen om die twee strijd met mezelf te winnen om het te eten. En nu een onbegripvolle collega een beetje denegrerend te doen dat ik het fout doe en bla bla bla... En ook echt doorzeuren. Stuurd een andere collega via sms naar haar dat ik mn best doe en stuurd ze terug. Ja tuurlijk..... Nou echt, ben nu echt ff kwaad op dr. Bleeeeh, moest ff mn frustraties kwijt hoor. Ik ben juist zo trots op mezelf nu en stampt zij in 1 keer helemaal de grond in. En waarom?????? Omdat ik niet zo ben zoals zij....... Sorry, moest ff kwijt...
Marjootje, jij beweegt lekker. Mona staat sinds een maandje dus 5 min met de auto rijden bij mij vandaan. Alleen ga ik dus direct voor mn werk en na mn werk en zodoende altijd met de auto, maar misschien in de zomer wel op de fiets. En wil vanaf het voorjaar ook gaan lopen met dr idd.
Lekker laten kletsen mara (goed onthouden tamadine?) je bent wie je bent, en meer dan je best kun je niet doen. Ik vreet ook te veel, en dat is de reden dat de kilo's er weer aankomen. Dus met dieet weer naar 6x shaken, savonds groenten 200gram, 2 weken volhouden 5kg kwijt hopelijk. Daarna 5x shaken, savonds groenten 200gr en vlees 150gr. altijd tussen de middag een halve komkommer, Dat vult, zit niks in, dus je valt af.
Lot, ik snap wel dat je dan voorzichtig bent met koken.Kun je thuis bij pa en moe niet koken? en dan opwarmen in de magnetron?
Ja marjootje,wij bezorgen(ik met mijn ouders)3 wijken bij ons in de buurt.klinkt veel,maar dat valt best mee.zeg,de helft van het centrum van cuijk.2 keer per week.puur om wat extra geld te verdienen.dat doen wij al jaren en eens per jaar de goude gids door heel cuijk en katwijk(kleine 9000 stuks).Dat is pas bikkelen en zwaar! vanavond weer even roetje poetsen(ruana).kijken hoe vuil ze nu weer is.Morgen weer om 19.00 trainen met haar(en ik er weer ff op natuurlijk)
mabellean
Geplaatst: 29-12-11 19:01
Iedereen bedankt voor jullie medeleven , berichtjes , krabbels na het overlijden van Ylean. We gaan het nieuwe jaar in met Gwen en mabel. De band tussen de beide tinker dames gaat steeds beter.Hopen dat dat het verlies een beetje kan verzachten. Iedereen een fijn nieuw jaar.