ja anita, ze had wel veel pijn hoor, ze kon amper de trap meer op en thuis hinkte ze ook vaak. En dan weer druk doen als een bekende binnen kwam. Maar een half uur later kon ze dan niet meer lopen. Morgen wordt ze gecremeerd, ik heb op de site al een mooie urn samen met mijn dochtertje uitgekozen. Heel misschien ga ik een tattoo laten zetten met was as van haar erin.
Ja leon ik ken chantal ook via spelpunt
Troetelbeertjes zijn liefffff
En buisjes, hm ik ben 28 keer aan mijn oren geopereerd... Na 26 keer waren ze zo vergald dat ze in het LUMC in Leiden een trommelvliestransplantatie hebben gedaan (op mijn 15e en 16e) Ze hebben een velletje boven mijn oor weggehaald en dit als trommelvlies gebruikt. Dit zit er nog steeds. 1 oor is praktisch doof en ik moet daar eigenlijk een gehoorapparaatje, maar door mijn werk durf ik dit niet (en ben te ijdel). De andere daar staat de trommelvlies iets scheef waardoor er nog steeds vocht achter kan komen, ik mag dus nog steeds niet zwemmen of duiken, Chloorwater is funest voor mij en ik kan dan ook onderuit gaan daardoor (flauwvallen). Ik heb dan ook geen diploma's
Jaimy is nu al 3 keer geopereerd en Djesse 1 keer...
yep dat is erfelijk, de slechte oren hebben ze dus van mij. Mijn broertje en nicht hebben er ook last van (en neef en oudere broer hadden er 1 keer per jaar last van, heel raar)
Jullie kennen elkaar ook via spelpunt, Chantal en Bianca?
Ja daar hebben we elkaar leren kennen
Gefeliciteerd Puck Lang zal ze leven Lang zal ze leven Lang zal ze leven In de gloriaaaaaaaaaaaaaaa In de gloriaaaaaaaaaaaaaaa Hieper de piep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dankjulliewel!! Mijn ma hing gelijk aan de telefoon, hihi! Ik heb van Erik een bossie rode rozen gehad en een lasermuis, met een stil scrollwiel, zodat ik geluidloos kan bokken
Er is er 1 jarig hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is Puck! Gefeliciteerd meis! fijne dag vandaag!!
mnkortleve
Geplaatst: 29-10-09 08:52
Goedemorgen Dat wakker worden viel nog niet mee.
Puck van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!
Lucy_1
Geplaatst: 29-10-09 09:08
Moggeh...
Euhm... Inderdaad Denise.... Brouwseltje vna 2 jaar geleden met kerst... Werd er alleen nu minder giechelig van....
Mirjam... Jij wil mij echt niet horen zingen
TV.... Soms vind ik het leuk... soms vind ik het net zo leuk om te bokken...
Tjongejonge... wat hebben jullie veel gekletst nog zeg...
Mirjam... Jorn nog een beetje geslapen? Is hij al wat opgeknapt...
EN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... Puck is jarig
Gefeliciteerd en een hele fijne dag....
Verder weinig blijven hangen... Heb in ieder geval wat geslapen vanacht....Maar het had meer mogen zijn.... Nu uitmesten... Tot laters....
Induna
Geplaatst: 29-10-09 09:18
Goedenmorgen ... Wat is er gister avond weer veel gekletst.. Nu op werk dus niet zo veel tijd om uitgebreid te reageren.. We het een en ander bijgelezen hoor
Gefeliciteerd Puck! Een fijne dag toegewenst
Ik ga maar wat doen voor de baas Werkze voor die gene die nu ook gaan starten op werk, of schoolze voor school gaanders.. En ben je vrij, geniet van je dag!
Vasthi
Geplaatst: 29-10-09 09:26
Goodmorning! Over Avril staat redelijk goed nieuws in andere topics.
Van harte Puck! Maak er een mooie dag van!
Je bent dus een beetje opgeknapt Lies???
Biancaa, sterkte met het afscheid van Bep...............
Ik ga dadelijk een bakkie doen op stal en vanmiddag krijg ik gezellig bezoek van een vriendin.