morgen gaat toch niet door... baasje van eva heeft afgezegd.. is ziek.
Grit
Geplaatst: 20-09-09 21:38
Goeieavond!!!!
Zo te lezen heeft iedereen een goed weekend gehad, da's mooi . Wel jammer dat het morgen niet door kan gaan Maartje.
Wij hier ook, ze zijn weer naar Ommen en het is hier weer (te) rustig. Zo'n gezellige dagen gehad . Met heerlijk weer, dus we hebben ons uit kunnen leven bij "Billy Bird". Echt een leuk familiepark met gigantisch veel speelmogelijkheden en een superduper waterglijbaan . Vanmorgen naar stal geweest en Ava voelde zich meteen thuis op Vince, zat na drie meter met haar armen te zwaaien "kijk, ik vlieg". Moet nog 4 worden
Leeeeuke foto's gezien van Leon's kudde! Succes morgen! Leuke dag in Leusden geweest en tevreden over de behaalde resultaten! Gefeliciteerd! Janet ook een beetje onstpannen tussendoor! leuk! Jammer dat je niet kunt gaan kijken Maartje! maar komt vast goed! Beterschap Inge!
poe poe.... Ik zit eindelijk weer in mijn huispak achter mijn pc! halleluja! Ben blij als ik weer aan het werk mag morgen, kan ik tenminste uitrusten!! Ben geen 20 meer.....
een soort kinder park maar niet alleen voor kleine kinderen
Grit
Geplaatst: 20-09-09 22:26
Nee hoor ook volwassenen kunnen heel blij worden van hoge glijbanen, een touwparcour, waterplezier en een (kinder)achtbaan . En trapfietsen waar ik nu nog spierpijn van heb. http://www.billybird.nl/
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 20-09-09 22:34
Heb niet echt bijgelezen, wil Inge even een geven.
Grit
Geplaatst: 20-09-09 23:11
snowdon schreef:
Moest wel lachen om deze foto. Wat lijken Sierra en mams klein zo. voor Leon en Santa.