[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:25

ellieellende schreef:
Maar had je een buitenritje willen maken dan dit weekend :D Langs de Dommel afscheuren en de Dazen te snel afzijn :+

Buitenritje *D Scheuren := , flink draven mag ook he?? Dan zou ik Carlo even lief aan moeten kijken (vind het niet prettig zelf de vrachtwagen te rijden, hooguit naar de manege). Is het bij jullie nog wel te doen met de dazen???

Dat kan alleen jij beslissen Biancaa, maar als het moet, dan moet het. Wie gaat die dingen allemaal doen als jij je niet meer je bed uit kunt. Dat kun je dan beter voor zijn en nu al de taken verdelen. Ik snap ook wel dat dit voor mij gemakkelijk praten is, maar als het is zoals jij het beschrijft, dan heb je niet veel keuze.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:29

oh,ik zie dat er mensen zijn die zich nog ellendiger voelen als ik, :(:) voor Bianc.Ik ben ook kapot,maar ik weet dat t weer overgaat dus even doorbijten.Ik zou ook niet zomaar Noa wegdoen hoor,ze geeft je juist energie,dat moet je vast houden.En ik geloof nooit dat ze het erg vind om zo te leven zoals nu,volgens mij heeft ze t prima naar haar zin ;)

Eva...hij staat te koop hoor die hengst.Hij is zooo leuk en zo braaf,echt een poepie,wat wil je uitgeven voor een paard?

Merenzen zijn wel wat eigengereid,vind ik.

Mallow

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:35

jeetje bianc, wat super klote zeg :(:) hele lastige situatie, je bent er zo in verstrikt geraakt, dat je eigenlijk niets meer weg kan cijferen...
eefje ; Ik wil geen hengst haha. En het ligt eraan hoe groot hij zou worden?

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:39

hmmm,hij kan altijd gecastreert worden.Hij heeft absoluut geen hengst neigingen,hij staat gewoon in een wei naast de merrie's en hij blijft netjes achter t draadje.Zijn moeder loopt hier ook met een veulen aan de voet,zij is 1.44 volgens mij.Loopgrage dame,maar wel super braaf.Je kan altijd vrijblijvend komen kijken,hij staat in rockanje,dus niet t eind van de wereld ;)

voor de gene die even opgevrolijkt moeten worden.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:40

hakkie tjakkie weg zakkie!
ehm, dazen, ja ze zitten er wel, sommige stukken helemaal niet en sommige stukken scholen ze blijkbaar samen.... Niamh kan het tot nu toe vrij goed aan, (moet ook 2 x per week naar de manege langs dazen hangplekken)
Maar als we dus langs het water gaan is het tot nu steeds meegevallen. Laat maar weten, heb nog geen plannen dit weekend, alleen dat ik lekker veel op stal ga zijn :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:43

Leuk eefje!!!!
Ik ga ook een watertje opzoeken bij ons in de buurt!
Vroeger hadden we een crossbaan op de manege, gingen we ook altijd door een aangelegde sloot scheuren! zo leuk!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:43

Wat heerlijk om zo met je veulen te kunnen rijden!

Dan zal het ieg zondagochtend worden Ellen, laat het morgen weten! Ook ff kijken wat het weer doet.
Wel leuk :))

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:46

kijk maar! Je bent van harte welkom! Ik zorg eventueel wel voor het picknickmandje!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:48

Sowie, gastvrouw!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:49

Bedjestijd :Z :Z
Truste en tot morgen :evaw:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:50

ja idd! de hoogste tijd!
Duikt er ook in!

Truste!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:51

Rockanje is inderdaad niet ver weg. Wat vragen ze voor hem? En heb je foto's :)?

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:53

vogens mij 2000 euro,maar dat weet ik niet zeker.Er kan ook altijd over de prijs onderhandelt worden.Ik ga morgen foto's voor je maken,truste

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 01:10

truste luitjes ;)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 08:20

Goeiemorgen! :z

Kon niet meer slapen, zoveel aan m’n hoofd, dus ben er maar uit gegaan. Kun je je beter nuttig maken he, zoals bokt bijlezen… :D

Limonade, vind ik ook heel lekker! Wij hebben altijd limonade zonder suiker van weet ik veel, maar met dit weer heerlijk!

Ik heb helemaal gemist wie ju1982 is, dus zal eens even teruglezen.

Het huis komt dus steeds dichterbij Janet! Had de link wel bekeken, heerlijke stekkie hoor! 8-)

Eva, fellpony’s zijn LEUK! Maar zomereczeem is heel ellendig, en wordt soms nog veel erger… Banbay heeft het ook, en met altijd een deken op gaat het goed. Heel goed zelfs! Maar je hoort ook andere verhalen! ;)

Bianca, rotsituatie, maar als je weet dat het niet beter gaat worden, kun je beter je eigen lasten verlichten… Op wat voor manier dan ook… Je kunt toch niet altijd net over je eigen grens gaan, want dat gaat dan een keer niet goed. Sterkte!!! :(:)

Hier wordt Mirthe erg gemist, meer dan ik dacht eigenlijk… probeer lekker met Banbay en Kascha bezig te zijn, maar toch…
Banbay heeft gisteren weer een stukje bak gesleept, knapperd!
*D

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:16

Weet dat er veel mensen zijn die een knuffel kunnen gebruiken dus bijdeze!

Even heel ego verder niet bijgelezen.

Gisteravond is de vriend van mijn nicht overleden na 6 maanden keihard gevochten te hebben tegen de kanker heeft hij het niet gehaald. Hij lag nu 3 weken in het hospice in Vleuten waar hij wel een goede laatste tijd heeft gehad.
Moeilijk om dit te horen! Had een goede band met ze......

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:25

Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie Carola! :(:)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:28

en natuurlijk ook voor jouw Marleen!
weet trouwens ook niet wie ju1982 is? volgens mij binnengekomen met het ranja verhaal? :P

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:46

WHAHAHAHAHHA ja klopt, ik dacht ik ga eens kijken bij dit topic ;) dikke billen spreekt mij wel aan haha.....
Ga nu ff boodschappies doen, is wel lekker weer vandaag...alleen jammer dat ik vanmiddag de hele tijd binnen zit ;( .....
Naja ik zit wel bij Derek Oglivie whahahaha........

Kom straks nog wel ff buurten meiden!

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:46

ps als jullie vragen hebben aan mij/over mij: SHOOT ;)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:06

Hallo :D
Ben nog beetje moe van gister, maar ga zo naar de peerdjes :P

ju1982, gewoon voorstellen hier, dat is makkelijker oohja, en veel foto's plaatsen, dat vinden we altijd leuk :D

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:34

Heel veel sterkte Carola, wat heftig! :(:)

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:50

Als ik eens wist hoe ik foto's kon plaatsen had ik het allang gedaan, maar ik weet niet hoe??!?!?!?!?!
Ben af en toe echt een dom blondje, ik weet het ;)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:01

bianca... wat lastig zeg. weet dat mn zus vrmoeidheidssyndroom had/heeft en tijden gewoon echt niets meer kan. hulp vragen is denk ik een oplossing? als je echt niet meer kan moet je niet verder gaan, dan word het alleen maar erger. sterkte..

ook voor grrr een knuffel.. snap hoe je je voelt, hier word vidar ook gemist. maar toch is het dubbel, want we weten dat hij het goed heeft. heb al een smsje en mailtje gehad, heel fijn en lief van de mensen waar hij nu woont.
mijn zusje heeft zich ook helemaal op mitch gestort, heeft alles ingevet, vanochtend al gereden. vanmiddag gaan we even een nieuw bit voor hem halen. gelukkig heb je banbay kascha en natuurlijk kai nog!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 13:13

Goedemiddag!

Ben al lekker actief geweest vanmorgen, lekker geoefend met Niamh, ben bezig met het wijken knopje! Gaat super!
Daarna lekker afgespoeld, ze was mooi wit, zet ze de wei weer in en al dravend stort ze zich op de grond.... rollen, komt weer terug gedraafd; ja, geef me nu die appel maar! Daaaaag baasje!

En nu ga ik lekker naar het terras met mams, mijn papa, zusje en schoonbroer moeten muziek maken dus zal eens gaan luisteren!