Vond het wel "toevallig" dat neefje van nathalie dus ook aangeboren afwijking heeft

werkse! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kom even binnenstormen om direct weer verder door te denderen met de drukte op het werk...

van obama weet ik niet of t een goed plan is,maar ja als je uit 2 kwade moet kiezen
en ik wilde nog wel even gaan rijden,maar t mocht niet van de dokter.Ik moest beloven dat ik me nu wel eens een keer rustig houd.Voel me ook niet echt happy

super gaaf!
Leon, erg druk dus
en straks mod af.
grid schreef:Nathalie gaat ook goed met neefjeen ook al vroeg naar ziekenhuis ivm voetjes
maar als ze het zo goed kunnen verhelpen!
Pas geboren neefje van ons heeft Schisis (hazenlip) en moet dus tot 12 jr enkele operaties ondergaanen dus ook regelmatig naar ziekenhuis
![]()
Vorige week hebben ze gekeken naar de "ernst" en een plan opgesteld en het een beetje vastgeplakt zodat ie beter kan drinken enzo (al kon die dat wel al goed net als Pa eten en boeren)
en met ca half jr volgt dan 1ste hersteloperatie aan zachte delen ...
) die hij dag en nacht aan moet tot hij gaat lopen dan hoeft het alleen nog maar 's nachts. Gaat helemaal goed komen dus 
Ze zit nu op ong 250 dagen.. 

Resi_lover schreef:Goeiemorgen!!!
Sita, wordt BabyAmy een "mannelijke BabyAmy"?!![]()
wil je dat z'n naam begint met een A?

Dus ja, die kan ik niet gebruiken.. Vind ik niet origineel meer.