nou dat maakt me niet zoveel uit. Maar ben deze week echt kapot en moe door de eerste werkweek, veel indrukken en vergt best veel energie. Donderdag avond was hij om 11 uur thuis, en zat tegen mijn ma te zeuren dat ik alweer op bed lag toen hij thuis kwam. Gisteren belde hij om 8 uur s avonds dat hij klaar was en dat hij naar huis kwam. Dus ik wachten op hem, maar geen Co. Werd er een beetje pissig van, want dan wacht ik speciaal op hem en komt hij nog zo laat thuis. Dus heb niet op hem gewacht en ben om half 11 naar bed gegaan. Om 11 uur was hij pas weer thuis gister avond, terwijl hij om 8 uur al klaar was.
Nu is hij thuis aan het werk, en om 8 uur zijn ze gestopt vanavond, maar nog steeds geen Co. Morgen moet hij weer thuis werken. Dus kan ik niet gewoon even bij hem zijn, zonder dat hij aan het werk is en anderen erbij zijn.
Da's idd niet leuk, en ik herken het helemaal! Zie Mees ook veeeeeeeel te weinig, en ja, dat leidt ook hier soms tot ruzie... Maar verder zijn ze wel lief toch?
Het werk doet hij nu eenmaal, dat maakt mij niet zo veel uit. Maar als we elkaar dan even kunnen zien, zou wel heel fijn zijn. Maar heb soms niet het idee dat hij erg zijn best doet, en bier drinken met zijn collega's leuker is.
ja inderdaad. Maar als ik dan zie hoeveel plezier hij in zijn werk heeft, en hoe trots hij over zijn ingezaaide uien praat enzo Dan is dit gewoon iets wat hij super graag doet, en wil hem ook niet het gevoel geven dat ik wil da hij dit werk niet meer doet.
Achja, het is weer even een periode en dan is het zo weer voorbij.
Daarom! Dan kun je weer lekker van hem genieten, en word je hem zat...
Hier is het altijd jammer dat de drukste periodes altijd in vakanties vallen, want dan heeft iedereen vrij. Dus ben ik veel alleen.... Maar wat Leon zegt, elk beroep heeft z'n nadelen...