Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Grote korsten, open plekje, en héél veel schilfers/korsten. Dus die eerst maar eens verwijderd, en toen in het sop gezet. Ze was zo lief
Er rende van allerlei klein kindergrut onder en achter haar langs, en zij stond maar te
Bikkeltje. Wel heeft hij vakkundig een emmer de vernieling in gestampt
Kleine grut mocht op de gepensioneerde witte pony rijden, en wij wandelden gezellig mee. Nou ja.. wandelen.. Start To Run is er niks bij
M'n vent had er toch een tempo in! Hij vond het machtig mooi, liep stoer voorop, kop erop, oortjes fier naar voren en maar doorsjouwen. Nah, die gaat écht niet meer weg

zielig van jessie hopelijk helpt het een beetje met de sebacil!
ik vind 'm lief
mijn paps heeft het woeste plan op gevat om met Flynn te gaan wandelen en zeker als er straks veel paarden verkocht gaan worden, heeft Jessie nog een maatje.

Zoek de Jessie 

Die van mij lopen er alleen maar
BuBBLeGuM schreef:ik heb nog even een vraagje.. moet een veulen trouwens gechipt zijn als je naar een keuring gaat? aangezien mijne waarschijnlijk nog een ukkie ukkie zal zijn tgen die tijd van keuringen en ik heb gehoord dat chippen vaak niet erg snel al gebeurt? daar was ik namelijk wel beniuwd naar!!
Mooie omgeving ook wel
Puk is idd Puk-af, en Jes is haar wintervacht ook al geheel kwijt?
Wat dat betreft is het ronduit jammer dat ze bij NSvT niet werken met keuringen per provincie. Ben vorig jaar met Elvira nl niet gegaan omdat alle locaties te ver waren. We wilden dit jaar met Zeeuwse dag van het paard een keuring van NSvT organiseren, maar dat wilde stamboek helaas niet.
Er staat een fiks tegenwindje
En verkoudheid helpt ook niet echt mee... En mijn rug begon ook te zeuren
Iets kleiner rondje gemaakt dus. Maar ondanks dat, wel fijn gereden
Ondanks dat het vreselijk aangelegde polder is hier, zie ik er wel de schoonheid van. Overal opkomende gewassen. Af en toe eens een trekker die naar je zwaait
Fijn om er lekker uit te zijn

Hallo-tjes... 

En stoere Flynn, hij word mooi! 

)
en mísschien in Juni weer een keer een wedstrijdje
, maar wel erg leuk
(en ook goed voor toekomst
)
Mooi hoor
en idd Flynn begint al een hele vent te worden
Sita beterschap ...
... gewoon op veel plekken kijken dan kom je vast vanzelf iets tegen
een zeer mooie grote zwartbonte (had vlechten in) en nu al een behoorlijke voorpluk tot over de neus
verder nog wel slungelig (dus wellicht wat te licht?!), maar zag ZEER veel potentie
wilde nog vragen van wie die was, maar ben dat uiteindelijk toch vergeten 
maar die is denk niet te koop
lizzy hè
mag best spammen
en wil best nog wel een keer wegdromen bij al die tinkers
morgen weer vroeg dag
Ingrid.. Ik moet nog steeds die foto's afdrukken.. Ga het van de week echt doen.. Heb t zo druk dat ik t steeds vergeet..