las iets over hyves heb ik ook voor de boeientheid, de mensen die me als vriendje willen: http://www.guppekoppie.hyves.nl ach.. zal toch net ergens GEEN guppekop heten
Ik wil ook graag eens naar zo'n Mega piratenfestijn.. En laten ze 6 juni nu net in Sneek komen. Daar moet ik natuurlijk bij zijn! Even de kaartverkoop in de gaten houden! Maandag al vrij vragen!
Doordat ik een halfbroer (en -zus trouwens ook) werd ik op mijn 8ste al tante (halfbroer is 18 jr ouder en halfzus 12 jr)
Jan, Nick & Simon niks voor mij...
Leon+ Arjan --> Kerstbomen overal!! wel fijne beschutting hier zie je meestal coniferen als beschutting (of verdekken van illegaal gezette schuilhut/ stal ) maar af en toe ook wel kerstbomen.
Jullie kletsen wel wat af zeg, willen zeker snel weer naar de 500
Morgen dus naar winterefteling duimen jullie dat het beter weer is dan vanmiddag vanmiddag NAT Waren gelukkig net op tijd terug van bosrit we hadden de deur van stal nog niet dicht of het begon te hozen Was super gezellig veel gekletst en verder nog lekker sprintje getrokken enzo
Laatst bijgewerkt door grid op 04-01-08 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Wel warmer dan gister toen stond er echt straffe wind, maar vandaag vanaf vanmorgen dus al beetje miezer af en toe en toen we terug waren op stal dus echt hozen en daarna steeds af en aan regen