[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jean

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 05:51

Goedemorgen allemaal,

Gisteren leuke maar enorm drukke dag gehad, en net even alles bijgelezen.

Chubby, go for it.

Leon balen van je computer, heb je de foto's al.

Leonoor, wat een poppetje.

Tricky erg goed die foto's.

Vandaag de dag dus, nu komen ze echt allemaal voor de bespreking, had gisteren fles wijn op dus goed geslapen [lees bewusteloos] hahaha maar werkte wel anders had ik vast eer de hele nacht opgezeten.

En morgen natuurlijk op weg naar Ierland, neem laptop mee dus kan lekker meereageren, heb er vast meer tijd voor dan nu, Terry wil ook meelezen zei hij, kon die zich gelijk even voorstellen, ik heb hem wel verteld dat we in het nederlands typen, moest ik het maar vertalen, hahaha

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 06:26

Geodesmorgens,

Jean, Have Fun

Leon, te gek gedicht

Zo, straks eerst lekker werken, dan met Bollie rijden, vanavond lekker uit eten,
Morgenochtend komt er een nieuw meisje kennis met Chuck maken om hem bij te rijden, de vorige waar ik het verhaal onlangs over schreef klikte echt niet met hem, hoop dat het meisje van morgen iets is.

fijne dag allen.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 08:06

Goedemorgen!!!

Leon, wat balen van je foto's!!

Spannend Sas, een nieuwe bijrijdster....

Nog 1 dagje werken... Vanmiddag hebben we sinterklaasborrel...

Met dit soort dagen vind ik het wel eens jammer dat ik geen gezin met kinderen heb, net als met kerst en oud en nieuw. In je alleentje is er niet zo veel aan en das toch jammer. Normaal mis ik niets in mijn leven, maar in de maand december... Dan zou ik toch erg graag een gelukkig of in ieder geval gezellig gezin willen om de dagen mee te vieren...

*zucht*

-pling pling- dat waren de ochtendoverwegingen van WenK weer... -pling pling-

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 08:25

silas schreef:
#Yarka: ik zou graag een aantal zakken willen bestellen die je voor me mee zou kunnen nemen naar de hengsten keuring....

Laat maar weten hoeveel, dan neem ik ze voor je mee!

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 08:33

Goedemorgen!

Dat wordt heel wat vertaalwerk Jean, haha! Veel plezier iig.

Hoop dat het een klik is Tinkermuts.
Ben ook nog zoekende naar een verzorger/ster berijder/ster voor mijn merrie Jane.

Veel plezier op de sinterklaasborrel Wenk.
En niet te veel peinzen hoor, ga je anders toch lekker naar vrienden of familie tijdens de feestdagen? Daar ben je vast welkom!

Zo nu maar weer snel aan de slag.
Fijne dag allemaal!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 08:44

Jean schreef:

En morgen natuurlijk op weg naar Ierland, neem laptop mee dus kan lekker meereageren, heb er vast meer tijd voor dan nu, Terry wil ook meelezen zei hij, kon die zich gelijk even voorstellen, ik heb hem wel verteld dat we in het nederlands typen, moest ik het maar vertalen, hahaha

Is niet jaloers, is niet jaloers, is heeeeeeeeeeeeelemaal niet jaloers

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 08:53

Goedemorgen!
Jean spannende dag dus! Dus kunnen wij dan ook kennis maken met Terry, hahha!
Annick fijn dat Damian haast niet meer hoest!
Wenk als je het zo bekijkt is het niet leuk, wij hebben ook geen kids. Meestal koop ik dan cadeautjes voor mijn nichtjes en neefje.
Tinkermuts hopelijk klikt het met het meisje!
Fijne dag allemaal!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:12

Goeiesmorgens!

@ Jean: sterkte en succes vandaag met die bespreking. Maar ik denk dat het allemaal wel goed komt hoor!

@ WenK: kom je toch gezellig bij ons met Kerst en O&N

@ TM: ik hoop ook dat het klikt tussen jullie drie. Is wel fijn om een bijrijdster te hebben alhoewel ik er op het moment niet aan moet denken om Fayette te delen. Ja, oke, met mijn zus dan maar verder Ben veel te bezitterig wat dat betreft

@ Leon: balen van je computer maar vooral balen van je foto's
Ow ja: erg goed gedicht trouwens

@ Annick: fijn dat Damian nu eindelijk (bijna) niet meer hoest. Toch weer een pak van je hart.

@ Soxje: heerlijk genoten dus van je coole kikker?

@ SR: ook nog steeds verliefd dus op poppetje nr.1 dwz Figor

Ik heb gisteren nog een poging gedaan om met Fayette te rijden. We zijn alleen niet verder gekomen dan een kwartier stappen in de bak en 2 minuutjes draven... bovenlaag van de bak was bevroren en ondanks dat de bak redelijk effen is loopt Fayette daar dus niet lekker op. Niet kreupel ofzo maar zo voorzichtig en zoekend waar ze haar hoeven kan neerzetten dat dat voor mij in draf gewoon niet lekker rijdt. Op zulke momenten kan zij gewoon niet op mij concentreren en dan heeft het, mijns inziens, weinig nut om met haar door te rijden. Dus maar weer afgestapt, lekker gepoetst, staldeken omgedaan en met haar brokjes en een goede berg hooi in stal gezet. Zaterdag maar weer een nieuwe poging doen

Verder ben ik sinds gisterenavond toe aan een nieuwe winterjas voor bij de paarden. Er zat namelijk al een klein winkelhaakje in een van mijn mouwen maar dat is nu een giga-winkelhaak geworden toen ik ergens achter bleef steken Gelukkig was de jas al een jaar of 3 oud dus wat dat betreft nog niet zo'n ramp. Ik ga maar eens snuffen op ebay.de of ze daar nog wat in de aanbieding hebben

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:13

nou Wenk,hier wel een gezin met kinderen maar zo ontzettend blut dat er echt niet meer afkan dan een chocoladeletter
de tijd dat ze echt geloofden is al lang voorbij maar cadeautjes blijven leuk natuurlijk....

oudste dochter had gisteren ook nog een leuk geintje,ze waren op het schoolplein met een man of 3,4 achterop en bovenop haar fiets gaan zitten,en ja hoor....die begaf het uiteraard ,achterwiel dubbel.....
belt ze op "kom je me even halen?" ja daaaaaag je gaat maar met de bus!!
nadat ze thuis was het verhaal nog eens aangehoord (tja wat hadden ze gelachen zeg) en daarna naar de ouders van een van de 'daders' gebeld om te vragen hoe we dit op gingen lossen,tot mijn grote geluk zijn ze nogal welvarend daar
en maakten ze geen probleem van de rekening,mochten de 4 er gezamelijk niet uitkomen dan zou de moeder van degene die ik belde het wel op zich nemen......
kreeg zoonlief ook nog even aan de lijn en deze was heel netjes en beleefd,toen ik hem dat zei viel ie uit zijn rol en zei " tja,da's ook nu het moment maar" hahahahaa grappig joch.
maar gelukkig lijkt het met de rekening goed te gaan komen dus.
ik vraag me alleen af,kan ik ook de buskosten in rekening brengen?
doordat Denise's fiets stuk is moet ze de komende tijd namelijk wel met de bus heen en weer naar school en dat kost ongeveer 7 euro per dag!

de fiets komt bij de Decathlon uit Antwerpen dus we zullen daarheen moeten voor een ander achterwiel,geluk bij een ongeluk is dat onze jongste een nieuwe fiets krijgt voor haar verjaardag en we die ook daar wilde halen,dus we moesten er toch al heen.....

Tommie is gisteren in de voorwas geweest,mensen lief van een vieze drek kwam daar vanaf!
braaf beest is het toch,ik had de trailer van een kennis geleend om hem naar de manege te brengen,ik heb hem helemaal in mijn uppie geladen en het ging prima.
na de wasbeurt die toch wel een 3 uur heeft geduurd (incl solarium) kwam de hengst in meneer nog even boven,ik ging met hem naar buiten en daar ging zijn hals erop,koppie hoog,en een heel soepel swingend drafje kwam tevoorschijn hahahahahahaa
de grootste grap vond ik nog wel dat ik zo de trailer met hem in draafde
tijdens het wassen valt ie gewoon in slaap,zo erg vind ie het totdat ik zijn hoofd ga wassen en er water in zijn oren komt

Christi gaat vanmiddag weer naar school,sinterklaas vieren!
bijna ging het niet goed,wat nooit gebeurt gebeurde gisten wel,ze viel van de trap
willen jullie wel geloven dat ik een potje heb staan huilen van schrik!! mensenlief ik schrok me werkelijk naar.....
gelukkig gleed ze alleen maar uit en landde in de hoek van de trap,haar bovenbeen deed wel zeer van het langs de traptredes bonken maar dat was alles......
het maakte een partij herrie omdat ze een pot knikkers in haarhanden had welke alle kanten opvlogen,mijn man was overigens zo snel naar haar toe gevlogen dat later toen de rust terug was gekeerd bleek dat zijn brandende peukie op de tafel lag ipv in de asbak
wat een pechvogel is dat kind zeg!!

Jean,ik wens je heel veel kracht toe voor vandaag en een paar super fijne dagen in Ierland!

knap van je IL,dat je niet jaloers bent

Annick,wat fijn dat Damians hoest nu zo goed als weg is!!
kun jij voor mij nog wat van die Ierse uziek branden??
of gaat dat nog niet op je comp?? mocht dat laatste het geval zijn,wil je me dan vertellen hoe de cd's heten? dan kan ik ze misschien ergens op de kop tikken??

Yarka,fijn dat je voor mij ook brok meeneemt.

Spetter,spierpijn al een beetje weg?

Tinkermuts,veel succes met je nieuwe bijrijdster,enne heeeeeel erg laat maar toch nog gefeliciteerd met het behaalde resultaat met je hond.

Leon aan het dichten geslagen,dat krijg je hè rond deze tijd
Sox de koelheid zelve,echte tinker is het

hee Flet,kwam je nog tegen in de tinkerland,welke ik tot mijn stomme verbazing nog steeds ontvang hahahahahahahaa
ik zal Rob maar eens mailen dat mijn abbonement nu echt wel afgelopen is hoor!
Laatst bijgewerkt door desillies op 02-12-05 09:18, in het totaal 3 keer bewerkt

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:16

Flettie, ik heb sinds kort ook een fijne nieuwe winter paardenjas. Voor maar 35 eurootjes. Het is geen officiele paardenjas maar 1 van het merk Bjornson (meer een 'zeil' merk volgens mij. Maar superwarm en water en wint dicht, waterafstotend. Echt super!
Volgens mij was het een modelletje van vorig jaar, vandaar die prijs.
Ideaal voor bij de paarden.

Graag gedaan Des, geen probleem.

flettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:19

desillies schreef:
hee Flet,kwam je nog tegen in de tinkerland,welke ik tot mijn stomme verbazing nog steeds ontvang hahahahahahahaa
ik zal Rob maar eens mailen dat mijn abbonement nu echt wel afgelopen is hoor!

Klopt En als je mijn wijze les maar in de oren knoopt dan ben ik helemaal blij

@ yarka: waar heb ie die gekocht?

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:23

Hier vlakbij. Beetje uit de buurt voor je denk ik.
Is zo'n winkel waar ze allerlei (werk-)kleding en schoenen verkopen.
Weet zo ook even niet waar ze nog meer verkrijgbaar zijn.
Je zou ook eens bij een Makro kunnen kijken misschien. Een paardenjas hoef je natuurlijk niet bij een paardenwinkel te kopen. Daar is alles toch al tig x duurder...

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:35

Tinkermuts dank je, jij veel succes met bijrijdster.

WenK, snap wat je bedoelt, hier zijn de kindren nog.

Yarka, dat denk ik ook, maar ga maar niet teruglezen, alleen van de dagen die ik daar ben. haha

IL, erg knap

Spetter , ja leek hem wel leuk aangezien hij er ook is in April bij de hengstenshow.

Flettie, bedankt ga maar vast spullen klaar leggen om mee te nemen, duurt een eeuwighid voor het 11 uur is.

desillies, jeetje wat maak jij veel mee en over de fiets, ik denk wel dat je de buskosten in rekening kunt brengen ja

flettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:52

yarka schreef:
Hier vlakbij. Beetje uit de buurt voor je denk ik.
Is zo'n winkel waar ze allerlei (werk-)kleding en schoenen verkopen.
Weet zo ook even niet waar ze nog meer verkrijgbaar zijn.
Je zou ook eens bij een Makro kunnen kijken misschien. Een paardenjas hoef je natuurlijk niet bij een paardenwinkel te kopen. Daar is alles toch al tig x duurder...

Lama, heb er net 1tje op ebay.de gekocht
http://cgi.ebay.de/HKM-Reitjacke-Jo-Allroundjacke-inkl-Geschenk_W0QQitemZ8727276164QQcategoryZ10515QQrdZ1QQcmdZViewItem

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:32

Mooie jas Flettie!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:37

Cheveyo, klinkt idd erg goed daarzo op je werk Fijn joh dat ze zo meedenken en je rustig de tijd geven voor alles

Roos, is toch leuk om bij te lezen vind ik altijd Ik ben zelf ook wel van het lange verhalen posten

Spetter, toch een bruikbare dag gehad zo te lezen

Sox, fijn te lezen dat je er zo gelukkig mee bent

Annick, super nieuws dat Damian niet meer hoest

Jean, veel fun in Ierland! Het doet goed om zo te lezen hoe je met alles omgaat en weer wat van je leven maakt, klinkt heel oubollig uit de mond van een tiener, oohnee, broekie van 20 Maar ben gewoon blij voor je dat het zo lekker gaat….

Tinkermuts, succes met potentiële bijrijder… hopelijk is het iemand die geschikt is voor Chuck, naar jouw zin ook goed genoeg is, en dat zij zich ook een beetje vermaakt

Maar Wen, zo oud ben jij toch niet? Dat je het jammer vind dat je geen kindertjes hebt kan ik wel volgen, maar jij zit toch nog rond midden 20?

Sjongejonge Lien…. Wat een verhalen weer, fiets gesloopt, brave kinders aan de telefoon, ander kind van trap gevallen, schoon braaf paard… Het is iig niet saai….

En dat was het weer van waar ik gebleven was

Geweldig gedicht Leon, wel maf dat ik er ook in vermeld word, zo bekend sta ik ook niet als tinkermens… Alhoewel…. Sinds gisteren bezit ik wel eindelijk en compleet en volledig mijn Tinker, laatste termijn was eraf Wel raar hoor… Dewi staat sinds half februari, 10,5 maand al op mijn erf, en pas sinds gisteren bezit ik haar volledig… Hoewel het nog niet de tijd is voor een evaluatie (dat is het pas over een paar maanden als het weer 12 februari is ) Sta ik er toch soms wel bij stil hoe het met ons was toen ze er net kwam… Heb je een paard gekocht, kwam het erf op, wilde eerst de schuur niet in, eerste paar dagen kwam ik er totaal niet bij. Ze sloeg Amanda alle kanten op als die te dichtbij kwam. Ook ik was niet te vertrouwen, eerste dagen stak ik Amanda helemaal vol met snoepjes vlak voor haar neus, en na een aantal uur kon ik helemaal uitgerekt en kleingemaakt haar een snoepje overhandigen… Wat ze dan aannam, niet wetend wat te doen.

En na een paar dagen, ruzie in de stal, deur op een kier, en ze stormde de schuur door. Over het erf draven en kijken en snuffelen, compleet met dat showdrafje van dr, waardoor ik ongemerkt toch wel moest grinniken en kijken naar hoe mooi ze liep. Onderwijl mijn moeder negerend want ze liep over het gazon… En toen liep ze ineens het erf af… Dat vond ik niet grappig meer, want er kwamen voorbij de kruising auto’s aan. Ik met een emmer met brok, een toevallig passerende kennis die niet bang is van paarden hield haar tegen, en zo hadden we dr. Ik zie die ogen nog voor me, deels bang voor een eventuele straf, deels herkenning van hey, jij bent het, en een heel stuk onwetendheid, onzekerheid van wat te doen.

Die snoepjes zijn nog altijd een leidraad tussen ons. Hoewel het niet mag/hoort het is voor haar wel de ultieme manier om haar te belonen en dingen van haar gedaan te krijgen. En wat me ook verbaasde, ze wordt er niet vervelend van. Amanda werd na die eerste weken strontverwend, maar Dewi wacht altijd eerst even af… Zo ook met het rijden… eerste keer ging goed, keer erna totaal niet, maar uiteindelijk er toch weer uitgekomen en van de zomer heel goed gereden en dat we eindelijk ontspannenheid bereikten onder het rijden… Is nu weliswaar weg, maar heb er vertrouwen in dat het goed komt…

Hoewel ik nog steeds mijn frustraties hebben over bepaalde acties van haar, ze doet het heel goed, stelt zich mooi open en biedt veel aan. Teveel soms, maar ze durft ook meer haar rust te nemen en dingen te bekijken. Ook heb ik het idee dat ze op het gemak meer rust in haar kont krijgt. Als ik ga voeren, dan komt ze helemaal stampij makend op me af, van hier die brok! Ik kijk haar dan eens aan en zeg dat ze normaal moet doen, en dan zegt ze, ja ik wéét dat ook wel, en ik zal lief zijn, maar geef die brok maar.

Het is totaal niet mijn type paard, was ze niet, en is ze nog niet En toch ben ik op dat gekke beest gesteld, met haar aparte karakter, met haar onzekerheid en dan toch ineens die bravoure en :p gedrag ertussendoor… En als we dit in een krap jaar bereiken… wie weet waar we dan over nog eens 5 jaar staan… Ik heb haar teveel met Amanda vergeleken, en dingen van haar verwacht die ze niet kende of begreep, en toch altijd dr best doen.

Count your blessings mensen.

Waaaah… andere keren mag ik de vrijdag nog wel eens een paar uurtjes eerder naar huis. Nu is door die aanrijding tijdje terug de voorruit een zwakke plek geworden ofzo.. Iig door het vriesweer van de laatste tijd zijn er twee barsten ingekomen. Dus vanochtend auto naar garage…. Bellen ze net, kreng is om half 6 klaar. Normaal werk ik ook tot half 6, dus dat verschilt niet zo… Maar op vrijdag mag ik graag wat eerder stoppen.

Whahahaha. Ik moet/mag de kerstboom hier gaan versieren. Stijn en ik zijn de Hollanders hierzo, dus ze willen een kerstboom op een hollandse manier versierd hebben…. Fantastisch

Zal vanaf nu weer meer reageren, had ik even geen zin in de laatste dagen Nog wel bijgelezen hoor Dju, verkeerde topic Dan maar in juiste topic nog even bijlezen

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 11:27

Mooi verhaal over het hoe en wat met Dewi, Maya. Je hebt al veel bereikt in die tijd, vind ik.

Desillies, wanneer wordt het eens rustig in jouw gezinnetje ?

Nieuwe jas en rijbroek zijn binnen, IndianaJones -> broek nog niet gepast, maar lijkt me wat te groot. Jas kan net dicht, = nix voor jou. Ik mag em niet terugsturen van Peter, binnenkort zal de jast wel ruimer en lekkerder zitten, zegt hij. Goh hij heeft vertrouwen in mijn afvalrace

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 11:42

wauwie dit vond ik net in mijn pb box van mijn nieuwe bijrijdster

TROTS!!

Mag ik even melden dat ik heeeeeeel positief verrast ben over Tinkers? Kan natuurlijk niet anders met Irish
Voor ik dus kennis met haar maakte had ik een vooroordeel van robuuste wat stuggere paarden. En Luna (die andere Tinker op stal?) droeg niet echt bij aan een positieve beeldvorming.
Maar dat beeld is dus na deze week volledig bijgesteld.
Gisteren dus heerlijk gereden en ik moet zeggen dat Irish een heerlijk karakter heeft (voor zover ik dat nu al kan beoordelen).
Haalde haar uit de paddock op en ze was achteraan gestaan omdat de rest vooraan druk liep te doen. Toen ik op haar afliep leek ze al door te hebben dat ik voor haar kwam en kwam al op mij aflopen. Halster deed ze nog niet zelf om.
Het rijden op haar is heerlijk ontspannend. Wat je geeft/vraagt krijg je.
Stap gewoon helemaal blij op en af!
Gut, zou bijna gaan denken dat ik dus als een blok val voor de Tinker... Kan alleen maar zeggen dat ik tot nu toe superblij ben dat ik op haar mag rijden!

Groetjes,
Branka.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 11:54

cheveyo: klinkt super positief op je werk!

fjordkootje: toppie hoor! Als je eenmaal begonnen bent dan lukt het wel! Ik ben nu 3 kilo kwijt, nog 20 te gaan En die complimentjes zijn DE perfecte stimulans!

SuperRoos: kon ik dat maar met 1 handje bix per keer, zou me heerlijk lijken. Ik moet er 2 kilo per dag in gooien en dan nog 1 kilo slobber en een half zemelen. Ze glimt als een spiegel, maar bij minder heb ik echt geen paard meer over.

WenK: mag je als piet? Enne als je een gezellig dagje wilt in december ben je van harte welkom hoor! Gaan we samen een feestje bouwen

Silas: kan je genieten van je paardje he!

Sox: lekker zo'n stabiel paard, Irish heeft dat meestal ook, werkt ook rustgevend op de rest.

Flettie: irish gaf 4 maanden voor de bevalling aan ECHT niet meer te willen rijden, was ook not amused als ik het toch deed. Heb wel urenlange wandeltochten gemaakt dat vond ze wel prachtig!

Lien: tjeetje mina zeg, jij hebt de laatste week ook meer schrikmomenten dan goed voor je is! pff nu weer even rustig aan he

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:05

Dat is een heerlijk mailtje, irish_lady!

Ik lijn niet he, ik eet gewoon minder. Mijn lijf had er 3 volle weken voor nodig voor het iets had van "heejjjj, er komt minder binnen!". Mijn leven draait niet zoals bij eerdere pogingen om het afvallen. Geen zin in, ik wil alleen nog maar genieten van mooie momenten, en dat doe ik zo veel mogelijk Eten is op dit moment meer bijzaak

Mira is duidelijk voller geworden, over haar hele lijf. Ik hoop dat het het voer is, en niet iets anders...
Ik wou dat het al tijd was voor Kerstvakantie, dan zijn we hier verplicht 2 weken vrij, ik wil zo graag vaker overdag bij de peerdies zijn. Dan kan ik tenminste wat met ze doen.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:06

spetter, interessante dienst gehad dus via die methode

annick, fijn dat damian bijna niet meer hoest!

jean, bewusteloos geweest van flesje wijn haha
vandaag de dag... spannend
en morgen naar terry, leuk hoor!

TM, nieuwe bijrijdster dus, hoop dat het klikt

wenk, december minder maandje ff dus, kan het wel begrijpen...

flettie, idd in love met nr 1, mister figor
niet echt lekker kunnen rijden, en je jas nu echt kapot, jammer
wel een mooie nieuwe!

desillies, lekker met die fiets, gelukkig willen die mensen wel meebetalen, alleen de bus nu dus...
en christi van de trap gedonderd, jemig dat moet je dr niet bij hebben ney, kan me goed voorstellen dat je zo geschrokken bent!

maya, mooi verhaal over dewi idd

IL, wat een voer krijgt die tank van jou haha, maarja als ze anders invalt dan moet het wel he

FK, hopen dat het bij mira het voer is jazo, nu ff sinterklaasinkopen doen...
goed idee heb je achter het minder eten, gaat je helemaal lukken!

fig heeft al heerlijk buiten gestaan en lekker gerend in de bak, hij is gewoon wild de laatste dagen, maar wel te houden zeg maar, gewoon maf hihi, wel grappig, gister ging die ook al zo hard, maar toch beheerst, snap er niks van haha

Marcella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:56

Even een vraagje. Van half zes t/m half elf en dan maar 2 drollen is volgens mij heel erg weinig. Terwijl ik normaal gesproken veel meer heb 3 a 4 drollen in zijn box en 1 of 2 tijdens het rijden.

Had namelijk gelijk alweer het idee dat hij buikpijn had, maar hij laat het zo moeilijk merken. En er zijn mensen die zeer duidelijk niet kunnen lezen wat er met koeieletters op zijn box is geschreven.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:00

Koot mest 6x in 24 uur, Mira 8x.
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 02-12-05 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:02

Keeva --> Rocky staat ook in mijn lijstje maaruh hij is VOS bont ennuh supertje is een kei in genetica dus ...

Spett --> dus nog steeds een beetje tobben met z'n ontlasting
Ik heb nu thrive en ben goed tevreden

Roos --> hm toch wel balen dat je nu al weet dat je moet leren leven met dat gevoel
en €5 kan iedereen toch wel opbrengen als ie echt graag zo'n analyse wil

Fk --> lief van je om koot aan te bieden en idd gezellig om met beide paardjes samen te kunnen gaan rijden, wel snue voor stalgenootje dat de tijd nu waarschijnlijk gekomen is

Pell --> ja paarden thuis/ alles zelf doen is gewoon best veel werk heb dat ook altijd gedaan (ook voor andere mensen/ verzorgpaard/pony's e.d.) en vond dat nooit erg
Maar merk nu toch wel dat ik me veel meer helemaal op say kan + rijden richten
Is toch wel een groot verschil (maarja woonde eerst ook nog eens 20 minuten verder weg dat scheelt ook).

Maar als ik een huis met land (niet te ver van bos) zou kunnen betalen zou ik t ook doen --> het genot dat je bij ontbijt je paardjes ziet staan en ze dan ook altijd in de gaten kunt houden e.d. is toch wel erg leuk
Maar zou dan wel alles kunnen verdelen met vriend en stalgenootje want die helpen beide ook graag mee

Ha ha hoor mij , die net een starterswoning kan betalen ... *droomt nog lekker verder*

Jell --> ken dat gevoel van meer van dieren houden, maar gelukkig op deze stal kan ik ook (weer) van mensen houden
pff en Jan dus hard gevallen

Iedereen succes met suprises maken --> wij hoeven pas met kerst

chubb in LOVE

En leonoor --> wat een schattige koppie heeft ze toch. Die van jou en van mijn zus (2 mei geboren) zijn de enigen die ik nu al schattig vindt meestal komt dat pas als ze 2-3 zijn

Tricky --> mooie fotobewerking, kleinkind daar nog héél jong niet (hij heeft zoveel rimpeltjes )

Stees --> soms heeft weersomslag zeer veel invloed dus misschien ligt t daar aan ?! kan ook dat ie nu zo sterk is geworden (richting uitgegroeid raken) en daardoor meer energie heeft/ gaat uitproberen.
Ik vind 2 uur heel weinig (maar beter dan helemaal niet ) stond ie eerst met zelfde voer ook maar 2 u buiten of een stuk meer ?! dat scheelt ook

Cheveyo --> klinkt goed en als ze dat allemaal voor je over hebben kunnen ze je idd niet missen
en leuke smiles en zeer mooi gedicht dat je schreef

Wenk --> gezellig/ druk weekend dus !

Silas

pff balen snow --> daarom heb ik ook een paar volle geheugenkaartjes, omdat ik ze op 2 plekken wil bewaren baal al genoeg dat ik niet echte duidelijke foto's heb van toen Say net kwam enzo ... en heb ook nog bergen afgedrukte van alle verzorgponies/ paarden, ponykampen, vakanties enz enz enz ... leuk om nog eens door te bladeren dat frist je geheugen op enzo

Sox --> voor niks je druk gemaakt sox is gewoon relax Bij ons gelukkig ook geen maffe KWPNers enzo --> heerlijk rustig

Jean --> spannend en daarna lekker ontspannen in Ierland goed geregeld

TM --> succes met nieuw meisje, hopelijk klikt t

Flett --> bak dus toch te hard, jammer maar toch nog lekker 15 min bezig geweest
Ook balen van je jas, maar gelukkig al niet meer nieuw.
Ik ben zeer tevreden met mijn HH jassen, beide in aanbieding gekocht bij ruiterzaak. Was midden in winter, maar oude collectie (net of ik daar iets om geef, mooi groen blijft mooi groen )
Succes met snuffelen op internet

Yarka --> Ik heb een Bjornson voor "gewoon" / op brommer idd erg fijn en waterdicht mijne komt van BB.

[edit] lees nu dat flet al voorzien is

dessillies --> ik persoonlijk zou al blij zijn met de kostenvergoeding vd fiets en t daarbij laten
pff en weer de schrik erin met christi pfff

Maya--> mooie evaluatie

IL --> leuk zo'n reacties en die hoor je vaker als ze dan toch eens op een (leuke) tinker gaan. Eigenaar van onze pensionstal was ook blij verrast geeft toch aan dat je toch iets goed doet

marcella --> Say legt na t eten 2 drollen of zo, met rijden nu niet meer (of moet echt net na het eten zijn) en eerst 1tje en verder weet ik t eigenlijk niet ... succes ermee, hoop dat ze gewoon zomaar effe wat minder heeft gepoept en er verder niks aan de hand is!

PFF eindelijk weer bij --> jullie beppen wat af

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:22

*Bijgelezen*

Weinig tijd om te reageren, maar kreeg het idee dat het met de meesten weer de goede kant opgaat? Sommigen zijn wat aan het mijmeren met deze donkere dagen, wat ik erg herken...

Ga gauw aan 't werk nu!