Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan zou ik toch erg graag een gelukkig of in ieder geval gezellig gezin willen om de dagen mee te vieren...
silas schreef:#Yarka: ik zou graag een aantal zakken willen bestellen die je voor me mee zou kunnen nemen naar de hengsten keuring....
Jean schreef:
En morgen natuurlijk op weg naar Ierland, neem laptop mee dus kan lekker meereageren, heb er vast meer tijd voor dan nu, Terry wil ook meelezen zei hij, kon die zich gelijk even voorstellen, ik heb hem wel verteld dat we in het nederlands typen, moest ik het maar vertalen, hahaha
als je het zo bekijkt is het niet leuk, wij hebben ook geen kids. Meestal koop ik dan cadeautjes voor mijn nichtjes en neefje. 
Ben veel te bezitterig wat dat betreft 

Gelukkig was de jas al een jaar of 3 oud dus wat dat betreft nog niet zo'n ramp. Ik ga maar eens snuffen op ebay.de of ze daar nog wat in de aanbieding hebben

,achterwiel dubbel.....
totdat ik zijn hoofd ga wassen en er water in zijn oren komt

desillies schreef:hee Flet,kwam je nog tegen in de tinkerland,welke ik tot mijn stomme verbazing nog steeds ontvang hahahahahahahaa
ik zal Rob maar eens mailen dat mijn abbonement nu echt wel afgelopen is hoor!
En als je mijn wijze les maar in de oren knoopt dan ben ik helemaal blij 
erg knap
en over de fiets, ik denk wel dat je de buskosten in rekening kunt brengen ja yarka schreef:Hier vlakbij. Beetje uit de buurt voor je denk ik.
Is zo'n winkel waar ze allerlei (werk-)kleding en schoenen verkopen.
Weet zo ook even niet waar ze nog meer verkrijgbaar zijn.
Je zou ook eens bij een Makro kunnen kijken misschien. Een paardenjas hoef je natuurlijk niet bij een paardenwinkel te kopen. Daar is alles toch al tig x duurder...

Fijn joh dat ze zo meedenken en je rustig de tijd geven voor alles 
Ik ben zelf ook wel van het lange verhalen posten

Maar ben gewoon blij voor je dat het zo lekker gaat…. 
Het is iig niet saai….
Sinds gisteren bezit ik wel eindelijk en compleet en volledig mijn Tinker, laatste termijn was eraf
Wel raar hoor… Dewi staat sinds half februari, 10,5 maand al op mijn erf, en pas sinds gisteren bezit ik haar volledig… Hoewel het nog niet de tijd is voor een evaluatie (dat is het pas over een paar maanden als het weer 12 februari is
) Sta ik er toch soms wel bij stil hoe het met ons was toen ze er net kwam… Heb je een paard gekocht, kwam het erf op, wilde eerst de schuur niet in, eerste paar dagen kwam ik er totaal niet bij. Ze sloeg Amanda alle kanten op als die te dichtbij kwam. Ook ik was niet te vertrouwen, eerste dagen stak ik Amanda helemaal vol met snoepjes vlak voor haar neus, en na een aantal uur kon ik helemaal uitgerekt en kleingemaakt haar een snoepje overhandigen… Wat ze dan aannam, niet wetend wat te doen.
En toch ben ik op dat gekke beest gesteld, met haar aparte karakter, met haar onzekerheid en dan toch ineens die bravoure en :p gedrag ertussendoor… En als we dit in een krap jaar bereiken… wie weet waar we dan over nog eens 5 jaar staan… Ik heb haar teveel met Amanda vergeleken, en dingen van haar verwacht die ze niet kende of begreep, en toch altijd dr best doen.
Fantastisch 
Nog wel bijgelezen hoor
Dju, verkeerde topic
Dan maar in juiste topic nog even bijlezen
?
En die complimentjes zijn DE perfecte stimulans!
Enne als je een gezellig dagje wilt in december ben je van harte welkom hoor! Gaan we samen een feestje bouwen

Eten is op dit moment meer bijzaak 

december minder maandje ff dus, kan het wel begrijpen...
haha
Keeva --> Rocky staat ook in mijn lijstje
maaruh hij is VOS bont
ennuh supertje is een kei in genetica dus ...

heb dat ook altijd gedaan (ook voor andere mensen/ verzorgpaard/pony's e.d.) en vond dat nooit erg 
(maarja woonde eerst ook nog eens 20 minuten verder weg dat scheelt ook).
en ze dan ook altijd in de gaten kunt houden e.d. is toch wel erg leuk 

, die net een starterswoning kan betalen ...
*droomt nog lekker verder*
meestal komt dat pas als ze 2-3 zijn
)
(maar beter dan helemaal niet
) stond ie eerst met zelfde voer ook maar 2 u buiten of een stuk meer ?! dat scheelt ook
en zeer mooi gedicht dat je schreef 
baal al genoeg dat ik niet echte duidelijke foto's heb van toen Say net kwam enzo ... en heb ook nog bergen afgedrukte van alle verzorgponies/ paarden, ponykampen, vakanties enz enz enz ... leuk om nog eens door te bladeren dat frist je geheugen op enzo
Bij ons gelukkig ook geen maffe KWPNers enzo --> heerlijk rustig
en daarna lekker ontspannen in Ierland
goed geregeld
)

leuk zo'n reacties en die hoor je vaker als ze dan toch eens op een (leuke) tinker gaan. Eigenaar van onze pensionstal was ook blij verrast
succes ermee, hoop dat ze gewoon zomaar effe wat minder heeft gepoept en er verder niks aan de hand is!